חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרנד אתרי עסקים - האם כל בעלי העסקים פתחו אתר אינטרנט?

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/20111416 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט.
לפני כמה שנים, הקמת אתר לעסק היה מסובך וקשה, בשביל להקים אתר היה צריך לשלם הרבה מאוד כסף
הזמנים השתנו באופן דרסטי, והיום אתה יכול לייצר אתר אינטרנט בחינם - כל מה שעליך לעשות זה לגלוש באינטרנט
בתקופה זאת ניתן  למצוא באינטרנט כל מיני תוכנות שבונות אתרים, אך רובם לא בונות אתרים ברמה גבוה
כל מה שצריך זה מחשב או מחשב נייד וחיבור לאינטרנט

יש כיום תבניות מוכנות מראש שניתן איתם לבנות אתר בקלי קלות תוך מספר דק'.לרוב התבניות האלה לא קולעות לטעם של כל אחד ואחד לכן המציאו תבניות שניתןלערוך אותם דרך הפוטושופ(גודל, פונט, צבע וכדומה).
אם אתה מנהל עסק אזלהיות בניית אתרים לעסקים יכול בהחלט להוכיח יתרון, כי ברגע שיש לך אתראינטרנט, אתה קופץ כמה מדרגות בקידום ופרסום העסק שלך.
ככול שאתרי אינטרנט אחרים יפרסמו את האתר שלך כך תוכל להתקדם ולהתפרסם יותר והמכירות שלך רק יעלו
ברגע שיש לך אתר אינטרנט משלך, תוכל לעדכן תמונות, קטלוגים, מידע, מבצעים, והנחות לקהל הלקוחות שלך.
בצורה הזאת תוכל להשקיע את כספך בדברים אחרים ולאו דווקא בפרסום בשלטי חוצות

תוכלו למצוא מספר דרכים לקדם את האתר הדימני שלכם. דרך אחת היא לפרסם דרךהפרסום הממומן של גוגל, שם ניתן לקדם את האתר בחיפוש של גוגל שיופיע בראשהרשימה של הדפים הממומנים (אתרים ששילמו עליהם כסף כדי להיות ראשונים אבלמראים את זה שהם שולמו ולא בהרכח קודמו מכיוון שהם טובים), התשלום לגוגלבצורה הזאת היא לפי מספר הקלקות של לקוחותאנשים שלוחצים על הלינק לאתרורואים מה הוא שווה, דרך שניה היא לעשות קידום אורגני לאתר ובכך הוא יהיהברשימה הרגילה של האתרים בגוגל, דרך זו היא הרבה יותר ארוכה ומצריכה הרבהזמן והשקעה כדי להגיע למקום מכובד ברשימת חיפוש של גוגל. לרוב העלות יקרהאך משתלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614560 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121444 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121299 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111335 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111502 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים27/07/111336 צפיות
בתקופה זו עסקים רבים מתחילים להפיץ את המוצרים שלהם דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. פעם הקמת אתר היה דבר נורא קשה ומסובך, בשביל להקים אתר היה צריך לשלם הרבה מאוד כסף בתקופה של היום ניתן להקים אתר אינטרנט בקלות רבה ואפילו ללא תשלום - כל מה שצריך זה לגלוש באינטרנט. יש כיום תוכנות שבהם ניתן ליצור אתר בחינם, אך הרמה היא לא תהיה מספיק גבוה במידה ואין לך את כל הידע הדרוש כיום לעומת פעם, מה שאתם צריכים כדי לבנות אתר זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172289 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica