חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושים כאשר מתקשים בהחזר משכנתא

מאת: נעמה כץמשכנתא18/04/20101030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספר אפשרויות העומדות בפנייכם במידה והינכם מתקשים לשלם את תשלומי המשכנתא:

פניה יזומה אל הבנק
אם אתם במצוקה כלכלית או חסרי יכולת עמידה בתשלומי המשכנתא – פנו לבנק ביוזמתכם, עוד לפני שאתם נכנסים לפיגור בפרעון התשלומים.
בחלק מהמקרים הבנקים יציעו לכם לפרוס את המשכנתא לטווח ארוך יותר וכך להקטין ההחזר החודשי או שיאפשרו דחיה זמנית של מספר תשלומים ופריסתם לטווח ארוך יותר.

פניה אל ועדה בין משרדית
לווים אשר חלק מהלוואת המשכנתא שלהם מורכב מהלוואת זכאות של משרד הבינוי והשיכון, יוכלו לפנות לוועדה המורכבת מנציגי הבנק, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון. ועדה זו תוכל לאפשר פריסה ארוכה בהחזר נמוך, המרה של חוב בפיגור להלוואה רגילה והלוואה תקציבית למימון שכר טרחת עורך דין.

פניה אל ועדת חריגים בבנק
ניתן לפנות לוועדה בבנק המטפלת בלקוחות שנקלעו לקשיים בתשלום הלוואת משכנתא. הוועדה תשקול מתן הקלות..   

הגיבו לפניות של הבנק
בנק נוהג לפנות ללווים, להזהיר ולהתריע לפנות שהוא עובר לטיפול של עורך דין.
מומלץ להגיב לפניות של הבנק בהקדם האפשרי.

מכירה עצמית של הדירה
אם מסתבר שאין פתרון מימוני ואין דרך להגיע להסדר, אין ברירה וחייבים למכור את הדירה.
מכירת הדירה באופן עצמאי תהיה עדיפה על מימוש הדירה על ידי כונס נכסים בהליכי הוצאה לפועל. במרבית המקרים הבנקים יתנו ללווים ארכת זמן של מספר חודשים לצורך מכירה עצמית של הדירה.

אפשרויות נוספות לדרכי התמודדות כאשר מתקשים לעמוד בתשלומי המשכנתא

 



תגיות המאמר: הלוואה, משכנתא, משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה כץ

מאת: נעמה כץפיננסים וכספים - כללי 18/04/101440 צפיות
בעת רכישת דירה חדשה, לרב, לא מובאים בחשבון עלויות נוספות, אשר כרוכות בקניית הדירה ובמעבר אליה. על מנת לא להיתפס עם הראש בין הידיים, לפניכם מספר עובדות שיש לקחת בחשבון, בעת הרכישה עצמה.

מאת: נעמה כץמשכנתא10/02/101049 צפיות
לכל סוג של מסלול משכנתא יש יתרונות ויש חסרונות. לכן, נכון לבחור את מסלול שיתאים לכם ביותר על פי צרכיכם והכנסותיכם העתידיות.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222600 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222596 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222570 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222589 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222875 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222912 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222920 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica