חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים21/04/2010863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפתח לרשת מסבירה שכתיבה שיווקית היא מקצוע לכל דבר ועניין. קשה לנולדמיין זאת כיום, כמי שחי בעולם המערבי, אך עד לא מזמן  הייתה הכתיבה נחלתושל מיעוט שבמיעוט.. התפתחות המסחר ואמצעי המדיה במאה העשרים הפכו אתההנושא של כתיבה שיווקית למקצוע בפני עצמו, שגם לו תחומי משנה כמו כתיבהשיווקית לאינטרנט, כתיבה שיווקית לפרסומות טלוויזיה, כתיבה שיווקית שלכתבות תדמית בעיתונות המודפסת ועוד.

לפי מפתח לרשת העובדה שכולנו  יכולים להעלות דברים על הכתב יוצרת בלבולוחוסר בהירות בנוגע למקצועיות של כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית היא מיומנותשדורשת למידה, ניסיון וגם מעט כישרון. העובדה שכל אדם מסוגל לכתוב וכן שכלאדם נחשף לכמות עצומה של טקסטים שיווקיים בכל יום נתון, גורמת לאנשים רביםלחשוב שכתיבה שיווקית אינה "סיפור גדול", אלא מיומנות  בסיסית, כמו חיבוררשימת מכולת למשל..
אין טעות גדולה מזו. כתיבה שיווקית היא מומחיותוכתיבה שיווקית שלא כתובה כהלכה היא כתיבה שיווקית שתשיג את האפקט ההפוךמזה שרצינו. היא תגרום לנמענה של הכתיבה להתרחק מן הטקסט שניסחנו בעמל רבולאבד כל שביב עניין, שכפי הנראה היה לו בטרם התחיל בקריאת הטקסט.
אדםאינו מסוגל להפוך למומחה לכתיבה שיווקית ברגע, אך הכרות עם מספר כלליםבסיסיים היא דבר שכולנו עשויים לצאת נשכרים ממנו. בואו ננסה, אם כן, לנסחמספר כללי יסוד, הדורשים את התייחסותו של כל מי שמבקש להתעסק בכתיבהשיווקית.


הכלל הראשון הוא שכל כתיבה שיווקית היא כתיבה המבקשת לשווק פרטמסוים לאדם מסוים או לקבוצת  אנשים מסוימת. כל אדם או כל קבוצה שוניםמאחרים. משום כך חשוב ביותר לנסח לעצמנו מראש את המאפינים של קהל היעד שלנוולכתוב כתיבה שיווקית שתכוון עצמה למאפייניו של קהל היעד. ניסוח המאפינים של קהל היעד אינו חזות הכול ויש לדעת כיצד כותבים לכל קהל יעד, או גרועמכך  –  כיצד מכוונים בטקסט שיווקי אחד למספר קהלי יעד שונים, אך דיה לצרהבשעתה.


כלל שני של כתיבה שיווקית הוא לנסות ולנסח טקסט שיאפשר לקורא להתחבראליו ואולי אף להזדהות עימו. ברור מאליו ששיחה עם סוכן מכירות יעילה יותר,לדוגמא, מאשר קריאת תוכן שיווקי. כיון טקסט  אינו סוכן מכירות, אפשר לנסותולהשיג אפקט דומה באמצעים העומדים לרשותנו. יש דרכים שונות להשגת אפקט זה.אפשר, למשל, להתחיל את הטקסט בשאלה שתביא את הקורא להנהן בהסכמה: "נכוןשגם אתה מתלבט בבעיות כלכליות?.." טקסט מעין זה הוא טקסט שמאפשר לנו להתחילולפרוס את משנתנו השיווקית מתוך נקודת הסכמה עם הקורא ולשפר את סיכויינולהצליח במשימת השיווק שלנו.
כלל שלישי של כתיבה שיווקית נכונה קשורלאופן ארגון הטקסט. תוכן  שיווקי תוכן  המיועד לאינטרנט בפרט, הוא טקסטשצריך להביא בחשבון את   מגבלותיו של הקורא  לא את מגבלות ההבנה שלו,חלילה, אלא מגבלות כמו סבלנות קצרה ורצון לקבל מידע באופן מיידי . משום כךחייב הטקסט להיות מאורגן בצורה נוחה, ברורה, באופן המאפשר התענינות מהירה,להביע  בתחילת הטקסט את הרעיון המרכזי, להדגיש מילות מפתח ועוד.

לסיכום, מפתח לרשת מיומנת בכתיבה שיווקית הנדרשת במיוחד לנוכח התחרותהעזה בעידן שפע המידע. יש צורך לדעת כיצד לעשות זאת נכון, בכדי להיותמסוגלים להתמודד עם המתחרים הרבים ולאפשר לנו לשרוד ואף להצליח. כתיבהשיווקית אינה מבטיחה לנו הצלחה, אך היא בהחלט נקודת פתיחה טובה.

לפרטים נוספים בנושא זה ועוד בקרו באתרנו  :

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מפתח לרשת

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים21/04/101023 צפיות
התשובה לשאלה באם האתר שלך ימצה את הפוטנציאל העסקי הגלום בו טמונה ביכולת של אתר האינטרנט שלך להניע גולשים לפעולה. וכדי שפוטנציאל זה יתממש ויתרגם עצמו לכסף, יש צורך להקדיש משאבים עבור כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. באמצעות כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג ניתן בקלות להפוך גולשים ארעיים ללקוחות קונים ולא פחות חשוב מכך ללקוחות מרוצים החוזרים לאתר שלך שוב ושוב, בכדי לרכוש את מוצרים או השירות שלך. יכולת זו היא כבר אופרה אחרת למרבית כותבי התוכן.

מאת: מפתח לרשתאופנועים03/02/101437 צפיות
הצלחתם להוציא רישיון לקטנוע וחשבתם שהנה, לא יהיו לכם יותר בעיות חניה. לא רק שיש בידכם עכשיו כלי רכב הרבה יותר קטן מה שיקל עליכם למצוא מקום חניה, אלא שעכשיו גם המדרכה עומדת לרשותכם בכל זמן שתצטרכו. אז, לא בדיוק. רוכבי הקטנועים והאופנועים חשופים הרבה פעמים למצב רוחן של הרשויות השונות כי אין חוקים אחידים וברורים בנושא החניה על המדרכה.......

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213406 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211701 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183557 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica