חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בחו"ל - איך כדאי לגשת לזה

מאת: דודישקידום אתרים30/04/20172519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים. לפחות על מרבית האנשים המוכרים לי. מה שאני מנסה לומר כאן בעצם, זה שקידום אתרים בחו"ל הוא נושא שגורם לאוב האנשים לעקם את הפרצוף בסלידת מה.

זה בדרך כלל תחום סבוך ומורכב שכל מי שנתקל בו או היה לו צורך בו, יודע שזה לא משהו להקל בו ראש ואם לא ממש מבינים בו, זה יכול להיות מתיש ואף מזיק.

אנסה להתייחס כאן לכמה גורמים חשובים ובסיסיים שיש לקחת בחשבון לפני שקופצים למים או אפילו מתחילים ללמוד את התחום, אבל אם כבר ללמוד באמת, איך הכי כדאי ומומלץ לעשות את זה? דרך מי ואיפה? אולי בכלל שווה לחסוך את המאמץ וכאב הראש והזמן ולהעביר את העבודה לידיים מהימנות ששוחות בתחום?

ובכן, אם אתן בוחרים ללמוד - עשו זאת דרך חברים טובים שאתם סומכים עליהם או בעזרת המלצות שלהם. אם לא, ואני נוטה להמליץ על זה, פשוט העבירו את הקידום לאנשי מקצוע מומחים שגם עליהם קיבלתם המלצות ויש להם רזומה מוצלח ודוגמאות להצלחות.

בדרך כלל, זה יהיה שווה את השקעת הזמן והכסף יותר מללמוד בעצמכם, אלא אם באמת יש לכם המון זמן וסבלנות.

נחזור לגורמים שכדאי להתייחס אליהם  - קידום אתרים בארץ  כלל אינו דומה לקידום אתרים בחו"ל. אלמנט ראשון שיש לקחת בחשבון הוא השוק התחרותי.

אלמנט שני הוא הויז'ואל של האתר שלכם, התוכן שלו והתדמית שלו. מה הנישה? מה אתם רוצים לקדם? מה המסר?

אלמנט שלישי הוא מגוון של כלי קידום אונליין שרצוי ואף חובה לדעת להשתמש בהם נכון ובעזרת שימוש משכיל בהם, תתכנה תוצאות מעולות תוך זמן לא ארוך באופן יחסי.

אלמנט רביעי הוא הגדרת קהל היעד של האתר הספציפי - איפיון מדויק של הלקוחות הפוטנציאלים החל במיקום גאוגרפי וכלה בהעדפות צרכניות.

אלמנט חמישי וחשוב במיוחד הוא אפיון האתר והגדרת המטרה שלו. האם מטרת האתר היא לשפר את תדמית העסק? האם האתר צריך להגדיל את היקף המכירות של המוצרים? איזה סוג של מוצרים או שירותים נמכרים באתר ולמי הם מתאימים? האם המסר באתר מפוזר או ממוקד, האם הוא מעורפל או ברור? האם העיצוב מקל על ההבנה של המסרים בעת הגלישה או שמא מסרבל אותה? האם הוא אינפורמטיבי וכן הלאה. כל אלה דברים שחשובים כבר בבסיס העבודה עוד לפני קידום אתרים בחו"ל אך כמובן מקבל עוד נופך חשוב בעת קידום מהסוג הזה.

אל תשכחו, בין אם החלטתם ללמוד לבד או להשתמש בתבונה ובידע ובניסיון של אנשים שאתם סומכים עליהם עם עבודות של קידום אתרים בחו"ל, שימו לב שאתם עדיין מקבלים עליהם המלצות חמות ובודקים עבודות שעשו בעבר, כי במקרים רבים לסמוך על חבר טוב זה לא מספיק ולעסק יכול להגרם יותר נזק מתועלת. בהצלחה.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים בחול


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186674 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183661 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811158 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181803 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182838 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182453 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: רועי כץקידום אתרים16/11/161948 צפיות
בונים אתר עם מערכת מיוחדת , אשר מציעות אחסון של האתר בקרב הפלטפורמה שלהם, בנייה ועיצוב של האתר באמצעים בסיסיים פשוטים , ככה ש כל בעל עסק יכול לבנות לעצמו אתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica