חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים עם תשישות נפש

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/20183557 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח. ההתמודדות עם המצבים הללו קשה מאוד עד כדי מצב בו אדם תשוש נפש יוגדר כסיעודי גם כאשר מצבו הפיזיולוגי לכאורה תקין. הטיפול במבוגר תשוש נפש אינו פשוט עקב הדרישה להשגחה 24 שעות ביממה. מדובר במצבים מאוד קשים בעבור המטופל עצמו ובעבור בני משפחתו. פעמים רבות, אדם תשוש נפש נקלע למצבים של הלם, חרדה, היסטריה ופחד נוראי באופן פתאומי וללא כל סיבה מובנת.

תפקוד פיזי של תשוש נפש סיעודי

מצב של תשישות נפש מלווה בהגדרת מצב סיעודי בשל חוסר יכולת לבצע פעולות בסיסיות באופן עצמאי על אף הכשירות הפיזית. תשוש נפש כמעט תמיד יתקשה בשליטה על הסוגרים, הלבשה, רחצה ואכילה. אך הצורך בהשגחה 24 שעות ביממה היא הגורם העיקרי להגדרת המצב כסיעודי. חשוב להבין כי אין מדובר במצב חולף, הטיפול יהיה בעיקר למטרת תמיכה והקלה.

על מנת להקל על המצב ההמלצה של חברת כל הנוחות שבעולם היא על שימוש באביזרי עזר : חיתולים למבוגרים ושאר מוצרי ספיגה, כסאות רחצה, כסאות גלגלים, מיטה סיעודית ועוד. הטיפול הסיעודי הצמוד יוכל להינתן על ידי בן משפחה או על ידי מטפל סיעודי. חיתולים למבוגרים חיוניים למניעת מצבים של בריחת שתן בבית ומחוץ לבית. החיתולים המודרניים דקים וכמעט בלתי מורגשים. הם נוחים להלבשה והסרה. פרט לחיתולים למבוגרים תוכלו למצוא סוגים נוספים של מוצרי ספיגה.

איך מטפלים?

הפגיעה הקוגניטיבית המאפיינת תשישות נפש באה לידי ביטוי בהבנה של תכנים, התמצאות במרחב וזמן, בעיות זיכרון. ברוב המקרים, הגורם לבעיה הוא מחלת אלצהיימר, אך ישנן גם מחלות נוספות הגורמות לדמנציה ומביאות למצב של תשישות נפש. קיימות היום תרופות הניתנות לעיכוב של התקדמות המחלה והפגיעה בזיכרון. פעילות קוגניטיבית לאימון החשיבה תוכל להביא לשיפור מסוים ביכולות המנטליות.

כל עוד תשוש הנפש מסוגל לנהל אורח חיים עצמאי ניתן יהיה לאפשר לו מגורים בביתו עם חיתולים למבוגרים, תמיכה והשגחה של המשפחה. החל מהשלב בו יכולת התפקוד או היכולת הקוגניטיבית מתדרדרת למצב בו האדם מסכן את עצמו או את הסביבה, יש לספק טיפול סיעודי יחד עם השגחה 24 שעות ביממה.

לפרטים הכנסו:

http://www.sfiga10.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי כץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי כץ

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222928 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222799 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץבלוגים19/01/223232 צפיות
אם אתם גרים באיזור הדרום או שסתם נסעת לנפוש באילת אתם מוזמנים להגיע אלינו סקס בייסיק- חנות סקס בעלת שני סניפים מרכזיים באילת ובבאר שבע.בחנויות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי סקס גם לגברים וגם לנשים, ואפילו אביזרי BDSM לאלה שאוהבים את חיי המין שלהם יותר קינקיים . בחנויות שלנו תוכלו למצוא ויברטורים מכל הסוגים ומכל הדגמים- ויברטור חיצוני, ויברטור פנימי וחשמלי ועוד מגוון ענק ויוצא דופן. ישנם מוצרי סקס המתאימים לגברים

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182298 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: רועי כץעסקים משפחתיים16/12/182007 צפיות
סבא חיים וסבתא יונה לבית משפחת בדיחי עלו לארץ ישראל מתימן בשנת 1942 - לא במבצע מרבד הקסמים כפי שנהוג לחשוב. הם חיו בירושלים ולפרנסתם מכרו פלאפל בעגלת מזון. טיגנו את הפלאפל על פרימוס ותושבי ירושלים מספרים שהטעם עד היום נשאר בפה...

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810504 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181163 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213406 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211701 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

מאת: רועי כץקידום אתרים16/11/161952 צפיות
בונים אתר עם מערכת מיוחדת , אשר מציעות אחסון של האתר בקרב הפלטפורמה שלהם, בנייה ועיצוב של האתר באמצעים בסיסיים פשוטים , ככה ש כל בעל עסק יכול לבנות לעצמו אתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica