חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחיר הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין22/04/20101026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל מי שמרכיב משקפיים היה מעדיף לעבור טיפול הסרת משקפיים ולא להיות תלוי בהם, הרי בסופו של דבר למרות כל העיצובים ואופנת המשקפיים הפורחת, יותר נוח בלעדיהם. אבל כל מטופל שונה ולכל אחד יש מגבלות תקציב משלו ולא כולם יכולים לשלם מחיר של הטיפול היקר ביותר. אבל לפני שנבדוק את טווחי המחירים של הטיפולים השונים נדבר על התאמה לטיפולים. כאשר אנו מדברים על ניתוחי לייזר חשוב שניתן לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר רק בגילאי 18-55, זאת אומרת שילדים מתחת גיל 18 אינם מתאימים לעבור ניתוחי לייזר. גם אנשים עם מחלות מסויימות אינם יכולים לעבור את הניתוח. בניתוחי הלייזר ישנן טכניקות שונות ולעיתים ישנה התאמה לטכניקה אחת, אבל חוסר התאמה לאחרת, לכן יש לערוך בדיקות לפני שניגשים לניתוח בשביל לבדוק התאמה. חוץ מניתוחי לייזר ישנן עוד כמה שיטות, של הסרת משקפיים ללא ניתוח, ישנם מטופלים שלא יתאימו לניתוחי הלייזר אבל יתאימו לשיטות אילו, בעיקר ילדים. אולם לרוב בשיטות הללו מדובר על פרוצדורה ממושכת ולא על השפעה מיידית.

הסרת משקפיים בלייזר

אז לפני הכול הסרת משקפיים בלייזר היא השיטה הכי נפוצה ומוכרת של הסרת משקפיים עם אחוזי הצלחה גבוהים ופרוצדורה הנחשבת לבטוחה עד מאוד. אולם מחירי הסרת משקפיים בלייזר אינם נמוכים כלל, עלות הניתוח יכולה להיות בין כמה אלפים עד לעשרת אלפים לערך. אבל דווקא בגלל אחוזי ההצלחה הגבוהים, והידיעה שלא נצטרך להתעסק עוד עם משקפיים, או להוציא עליהם כסף, הרבה אנשים מחליטים בכל זאת לעבור את הניתוח, וחוסכים כסף במשך זמן רב בכדי לעבור את הניתוח. כדאי גם לדעת שאם מחירי הטיפולים קצת יקרים בשבילכם ניתן לפנות לקופת החולים שבה אתם מבוטחים ולדרוש חלק מעלות הטיפול (הרבה פעמים זה כלול בביטוח), השתתפות קופת החולים מורידה מאוד את מחיר הניתוח. מעבר לכך ניתן גם לבחור לשלם על הניתוח בתשלומים, אפילו ניתן לבחור לשלם כל חודש בין 170 ל- 250 שקל.

הסרת משקפיים ללא ניתוח

ישנן כמה שיטות של הסרת משקפיים ללא ניתוח לייזר, השיטות הללו מתאימות לכל מי שלא נימצא מתאים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר או שלא יכול להרשות לעצמו את הניתוח. מעבר לכך, הטיפולים הללו מיועדים לילדים בגלל שהם אינם מתאימים לטיפולי לייזר. שתי השיטות המרכזיות שנדבר עליהן הן: אורתוקרתולוגיה ונוירו ויז'ן.

אורתוקרתולוגיה היא שיטה של הסרת משקפיים המתאימה לילדים ומבוגרים. בשיטת האורתוקרתולוגיה על המטופל להרכיב עדשות קשות במשך הלילה, בבוקר מסירים אותם וניתן לראות יותר טוב במשך היום. כל עוד העדשות מורכבות ניתן לראות טוב ביום שלמחרת, אבל השיטה הזו לא מטפלת לטווח ארוך זאת אומרת שכדי לראות טוב ביום כולשהו חייבים להרכיב את העדשות לילה לפני כן. אם נפסיק להשתמש בעדשות נגיע לאותו מצב שבו היינו לפני הטיפול. מחיר הסרת משקפיים בשיטה זו הוא יחסית נמוך, ההוצאה על העדשות היא חד פעמית ולא גבוהה.

שיטה נוספת של הסרת משקפיים ללא ניתוח היא נוירו ויז'ן השיטה מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. ההליך כולל טיפול אחת לשבועיים כאשר ישנם 40 טיפולים. במהלך הטיפול מוקרנות תמונות המשתנות באופן הדרגתי, הטיפול משפר את הראיה בכך שהוא מרגיל את העין לשינויים העדינים הללו. אחוזי ההצלחה של השיטה גבוהים מאוד, ומחקרים מצביעים על שיפור ראיה של כ-80 אחוז. יתרה מכך למכונים רבים המטפלים בשיטה זו ישנה מדיניות של החזרת הכסף במידה והטיפול לא הצליח. לכן מעבר למחיר הטיפול, ניתן לדעת שזו השקעה בטוחה, והכי חשוב, אין צורך לעבור הליך כרורגי כמו שקורה בניתוח הסרת משקפיים בלייזר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסרת משקפיים באדיבות אתר אסתטיקה לנושאי ניתוחים פלסטיים. כל המידע על הסרת משקפיים בלייזר במקום אחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים06/04/11874 צפיות
הסרת משקפיים מיועדת לאנשים שסובלים מראייה ירודה ומעוניינים לשפר אותה או להפטר לחלוטין מהמשקפיים. ישנן שיטות מגוונות שמאפשרות להשיג תוצאות אלו, והצלחתן תלויה גם בנתונים האישיים שאיתם מגיע כל מטופל או מטופלת

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין15/02/111041 צפיות
מחירי הסרת משקפיים הוזלו בשנים האחרונות לרמה המאפשרת לכלל האוכלוסיה ליהנות מהניתוח הנפוץ. התחרות הגבוהה בין מכוני העיניים השונים

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין03/11/101011 צפיות
הסרת משקפיים לראייה מושלמת היא היום פעולה לא מסובכת שנמצאת בהישג יד מבחינה פרקטית וכלכלית. עד לא מזמן, המכונים והמרפאות שהתמחו בשיטת הלייזר או בשיטות אחרות הבטיחו הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים13/10/10894 צפיות
שיטות הסרת משקפיים קיימות ממספר סוגים. זאת כיוון שמדובר בפרוצדורה פופולארית בקרב הציבור המעוניין לבצע הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים17/06/10968 צפיות
טיפול הסרת משקפיים בלייזר מחזיר את חדות הראייה למטופלים הרוצים להפטר מהצורך בשימוש במשקפיים או עדשות מגע ולשפר את הראייה. עזרי ראייה נפוצים כמו משקפים, עדשות קשות ורכות, ועדשות קבועות או זמניות עדיין שולטים בשוק, אך יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ולהשתחרר מהתלות בהם

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין06/05/10998 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר הוא ענף שהשתכלל והתפתח עם השנים, בעיקר בעשור האחרון. יחד עם החידושים הטכנולוגים ובמקביל לעלייתה של הרפואה האסתטית כולה, עלה הביקוש לטיפול

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין22/04/101198 צפיות
מגוון סוגים של לקויי ראייה מטופלים על ידי מרפאת עיניים. לכל בעיה של ליקוי ראיה יש פיתרון וטיפול משלה. איך לבחור את הטיפול הנכון והמרפאה הטובה – הכל במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181425 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161679 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162538 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151710 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151665 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152586 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151820 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica