חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחירי הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין15/02/20111043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחירי הסרת משקפיים הוזלו בשנים האחרונות לרמה המאפשרת לכלל האוכלוסיה ליהנות מהניתוח הנפוץ. התחרות הגבוהה בין מכוני העיניים השונים, המלחמה על כל צרכן בין קופות החולים וההתקדמות הטכנולוגית שהביא עמו עולם המיחשוב – כל אלה תורמים לירידת מחירי הסרת משקפיים בלייזר ובכלל.

מחירי הסרת משקפיים - השקעה כלכלית

הימים בהם השתתפות בפרוצדורה רפואית - אסתטית נתפסה כסיכון מיותר או בזבוז כסף  - חלפו כבר מזמן. בעידן המודרני, מקובל מאוד לעבור ניתוח פלסטי או טיפול המשפר את איכות חיינו, בין אם הוא משנה את המראה החיצוני שלנו ובין אם הוא נועד לשפר את בריאותנו. כל אדם המרכיב משקפיים, בין אם באופן קבוע ובין אם לצרכים ספציפים, מכיר את הכמיהה להסרתם: את הרצון לנהוג, לקרוא או אפילו סתם לזהות אנשים מעבר לכביש מבלי להיות תלוי באביזר מגושם המכביד על האף. כל הבעיות הללו הביאו בעבר אנשים לבצע את הטיפול, ולא משנה מה היו מחירי הסרת משקפיים באותה תקופה. שלא לדבר על קריאה עם זוג אחד, נהיגה עם זוג שני וצפייה בטלויזיה עם זוג שלישי.  מחירי הסרת משקפיים בלייזר העדכניים מאפשרים, כאמור, להיפטר מכל הבעיות המציקות הללו ולחזור לתפקד כאדם נטול משקפיים.

טיפולים להסרת משקפיים הם בטוחים, פשוטים ומהירים, מה שמסביר חלק מהפופולאריות שלהם. את התוצאות המטופל מרגיש זמן קצר לאחר הטיפול, והן אמורות להישמר לשנים רבות. בהשוואה לניתוחים פלסטיים או קוסמטיים אחרים, הטיפול מהיר ופשוט יחסית, מה שמסביר את גובהם הנמוך של מחירי הסרת משקפיים.

טכנולוגיה טיפול פשוטה = הוזלת מחירי הסרת משקפיים

אנשים הזקוקים למשקפיים סובלים מעיוות בקרנית הנמצאת בקידמת העין. עיוות זה גורם לבעיות בראייה. על מנת לתקן עיוות זה, דרוש ליטוש של קרנית. ישנן שתי אופציות להגעה אל הקרנית. האופציה הראשונה היא קילוף השכבה החיצונית והגעה אל הקרנית וליטושה ללא חיתוכים. דרך זו נחשבת לבטוחה יותר. השיטה השנייה מתבצעת כאשר המנתח עושה חתך קטן בקרנית העין על ידי מכשיר לייזר ולאחר מכן משייף את חלקה הפנימי ומתקן את העיוות. בשיטת החיתוך, זמן ההחלמה קצר יותר.

תאמינו או לא, אבל שתי השיטות שתוארו כאן נחשבות כפשוטות למדי, מה שמביא להורדת מחירי הסרת משקפיים. טווח מחירי הסרת משקפיים נע בין 6,000-13,000 ש"ח, תלוי בשיטה בה המכון משתמש, במוניטין הרופאים המנתחים וטכנולוגית הלייזר בה משתמשים. חשוב לזכור שאדם המרכיב משקפיים כורך את עצמו בהוצאות קבועות – מחיר העדשות, מחירי המסגרת, תיקונים שוטפים והחלפת המשקפיים בכל פעם שמשתנה המספר בעין. בבדיקת מחירי הסרת משקפיים יש לקחת גם את החיסכון ארוך הטווח בחשבון.

מחירי הסרת משקפיים - בחירת מרפאה

מחירי הסרת משקפים הם אומנם זולים ביחס לטיפול אשר משנה את איכות חיינו, אך אל לנו לשכוח שלמרות שהניתוח הוא פשוט, הוא עדיין ניתוח הטומן בחובו סיכונים. אחרי שהחלטנו שאנו רוצים לבצע את הניתוח, עלינו לערוך סקר שוק קטן בין המרפאות והמכונים. השיקול המוביל בבחירת המרפאה לא אמור להיות המחיר, מה גם שמחירי הסרת משקפיים לא גבוהים במיוחד. לא כדאי להתפתות למרפאה המציעה מחיר נמוך מאוד. בקשו המלצות על המרפאה ודברו עם מטופלים אשר עברו ניתוח זהה לשלכם. הדבר החשוב ביותר הוא התוצאות. האם המטופלים היו מרוצים? האם היו מטופלים אשר נחלו כישלון בטיפול? התוצאות מדברות בעד עצמן ויכולות להעיד לזכותה או לחובתה של המרפאה.

הגשמת חלום הודות למחירי הסרת משקפיים

טיפול הסרת משקפיים בלייזר כבר אינו נחשב כמותרות, וזאת הודות להוזלה המשמעותית של מחירי הסרת משקפיים בשנים האחרונות. הטיפול מומלץ עבור כל מי שנמאס לו ממשקפיים לקריאה, לנהיגה או לצפיה בטלויזיה. הניתוח פשוט ונחשב כטומן בחובו סיכונים מועטים. מחירי הסרת משקפיים בלייזר מאפשרים זאת כמעט לכל אחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסרת משקפיים באדיבות אתר אסתטיקה לנושאי ניתוחים פלסטיים. כל המידע על הסרת משקפיים בלייזר במקום אחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים06/04/11875 צפיות
הסרת משקפיים מיועדת לאנשים שסובלים מראייה ירודה ומעוניינים לשפר אותה או להפטר לחלוטין מהמשקפיים. ישנן שיטות מגוונות שמאפשרות להשיג תוצאות אלו, והצלחתן תלויה גם בנתונים האישיים שאיתם מגיע כל מטופל או מטופלת

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין03/11/101012 צפיות
הסרת משקפיים לראייה מושלמת היא היום פעולה לא מסובכת שנמצאת בהישג יד מבחינה פרקטית וכלכלית. עד לא מזמן, המכונים והמרפאות שהתמחו בשיטת הלייזר או בשיטות אחרות הבטיחו הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים13/10/10894 צפיות
שיטות הסרת משקפיים קיימות ממספר סוגים. זאת כיוון שמדובר בפרוצדורה פופולארית בקרב הציבור המעוניין לבצע הסרת משקפיים

מאת: הסרת משקפייםניתוחים פלסטיים17/06/10972 צפיות
טיפול הסרת משקפיים בלייזר מחזיר את חדות הראייה למטופלים הרוצים להפטר מהצורך בשימוש במשקפיים או עדשות מגע ולשפר את הראייה. עזרי ראייה נפוצים כמו משקפים, עדשות קשות ורכות, ועדשות קבועות או זמניות עדיין שולטים בשוק, אך יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ולהשתחרר מהתלות בהם

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין06/05/101000 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר הוא ענף שהשתכלל והתפתח עם השנים, בעיקר בעשור האחרון. יחד עם החידושים הטכנולוגים ובמקביל לעלייתה של הרפואה האסתטית כולה, עלה הביקוש לטיפול

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין22/04/101200 צפיות
מגוון סוגים של לקויי ראייה מטופלים על ידי מרפאת עיניים. לכל בעיה של ליקוי ראיה יש פיתרון וטיפול משלה. איך לבחור את הטיפול הנכון והמרפאה הטובה – הכל במאמר הבא.

מאת: הסרת משקפייםבריאות העין22/04/101029 צפיות
כיום ישנם תהליכים שונים של הסרת משקפיים. לכל תהליך, מחיר שונה, המשתנה בהתאם לסוג הטיפול ולמכון המבצע אותו. במאמר הבא מרוכז מידע לגבי מחירי שיטות להסרת משקפיים

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151712 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151666 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica