חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

7 חטאים באימון הכושר שלא כדאי שתעשו!

מאת: שי אלנקריחדר כושר06/03/20091561 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1.כשמדלגים על החימום

כשעושים הכול מהר ומקפיצים את הדופק אל השחקים, השרירים והמפרקים עדיין לא מוכנים ואנו מסכנים את עצמנו בפציעה. השרירים והמפרקים צריכים כמה דקות כדי להסתגל למשקלים ולתרגילים. בצעו חימום מספר דקות לפני הפעילות האירובית או אימון הכוח. הליכה או רכיבה בקצב איטי כ-10 ד'ק.

2.כשנכנסים לסאונה חמה או אמבטיה חמה מיד לאחר האימון

הטמפרטורה בסאונה חמה או אמבטיה חמה יכולה להזיק לגוף הרי טמפרטורת הגוף בכל מקרה גבוהה מהרגיל וכלי הדם כבר התרחבו מהאימון. חום הגוף צריך לרדת כדי שדופק הלב יחזור לדופק המנוחה. כניסה לסאונה חמה ואמבטיה חמה מיד לאחר אימון יכולה לגרום ל: סחרחורות,תשישות,בחילות או אפילו במקרים מסוימים התקפת לב.

3.להחזיק את הנשימה בזמן הרמת משקולות

החזקת הנשימה בזמן הרמת המשקולות הינה תופעה ידועה אשר גורמת לעלייה בלחץ הדם בצורה משמעותית ועלולה להביא לכדי תחושת סחרור, בחילה ובמקרים קיצוניים אף להתקף לב. בכדי להימנע מלחצים פנימיים שאפו אויר ונשפו בכל חזרה ובכל תרגיל, נשמו בצורה טבעית בעת ביצוע פעילות אירובית.

4.להתאמן ללא תוכנית אימון וללא כל הנחיה

אתם רוצים את מקסימום התועלת מהאימון ב חדר כושר במינימום סיכון. זה לא יהיה נורא אם תבקשו עזרה, הדרכה ותוכנית אימון, לפני שמתחילים להתאמן בלי לדעת מה ואיך עושים במיוחד שאתם מעל גיל 45. ישנם גורמי סיכון נוספים כמו עישון ,לחץ דם גבוה ,כולסטרול גבוה ,השמנת יתר או סתם לא פעילים פיזית. אם יש לכם לפחות 2 מהקריטריונים הנ"ל אתם נמצאים בסיכון לסוכרת ,שבץ ומחלות לב. במצבכם בזמן הפעילות הגופנית כדאי להתחיל תוכנית אימון בליווי מאמן כושר אישי . מכיוון שאימון כושר לקוי יביא לכם יותר נזק מאשר תועלת.

5.כשמתאמנים מעל טווח הדופק המומלץ

כשדוחפים ומעלים את הדופק מעל לגבולות המקסימאליים שלו יוצרים לחץ על הלב והריאות בצורה לא הכרחית וסיכוי גדול לקצב לא שיגרתי של פעילות הלב. אין לעבוד על טווחי דופק מטורפים כדי לראות שיפור בכושר או לשרוף יותר שומן ,אם אתם בריאים טווחי הדופק המומלצים הם בין 55% ל-85% מהדופק המרבי.

6.כשמשתמשים במשקולת רגל או יד בפעילות אירובית

הרבה מתאמנים ומאמנים סבורים שמשקולת רגל או יד במהלך פעילות אירובית (הליכה,ריצה,שיעור מדרגה) שורפת יותר קלוריות ומעלה את מסת השריר. סיכון הפציעה במפרק הכתף או הקרסול הוא גדול יותר מכיוון שמשקולת היד נעה בטווחי תנועה גדולים יותר ובמהירות גדולה יותר. מומלץ לעבוד עם משקולת הרגל או היד במהלך אימון הכוח שבו מהירות התנועה נשלטת והסיכון לפציעה כל עוד מתבצע התרגיל כהלכה הוא אפסי.

7.כשלא מקשיבים לגוף

דופק לב מואץ מהרגיל,כאב,לחצים בחזה,עייפות,תחושת סחרור,בחילות ונדודי שינה אלו הם רק חלק מהסימנים המופיעים אצל אנשים לאחר אימון גופני אינטנסיבי מדי וככל הנראה נמצאים באימון יתר. אימון יתר יכול להוביל לפציעות ומעלה את הסיכוי להתקפי לב בין השאר. תפיקו את המסקנות מהסימנים האלו ותאטו את הקצב ע"י הורדת מספר האימונים בשבוע,הורדת עומסים באימון הכוח,שמירה על טווחי דופק רצויים ולא גבוהים,לכו להיבדק והתייעצו עם איש מקצוע לגבי מצבכם.

הקשיבו לגוף כי יש לנו רק גוף אחד.

מאת:שי אלנקרי מנכ"ל אינטרבאדי

www.interbody.co.il



 

 



תגיות המאמר: 7 חטאים באימון הכושר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי אלנקרי הוא מנכ"ל אינטרבאדי- רשת ארצית המתמחה בהתאמת שירותי כושר בליווי מאמן כושר אישי בבית הלקוח. www.interbody.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי אלנקרי

מאת: שי אלנקרידיאטה06/03/091990 צפיות
כל כך הרבה גימיקים ושיטות הרזיה מפורסמות ונמכרות בשוק. החל מתרופות פלא ועד שתיית מיצים ל"טיהור הקיבה. במאמר הבא 7 סודות ההרזיה לבטן שטוחה ב-30 יום נחשפים! מאת: שי אלנקרי

מאת: שי אלנקריחדר כושר06/03/091463 צפיות
מתעמלים רבים בחדרי הכושר ובכלל, בטוחים שכל מה שצריך לעשות כדי להיכנס לכושר ,להיות רזים וחטובים זה לבלות שעות על גבי שעות בחדר הכושר. טעות! ההפך הוא הנכון. באימון כושר ארוך מתרחשים בגוף תהליכי הרס היוצרים עומס ולחץ על הגוף המוביל בסופו של דבר לכישלון ולא להצלחה. מאז ומעולם טענתי שפעילות גופנית חייבת להתאים לסגנון החיים שלנו ואורך האימון ומספר האימונים בשבוע צריכים להיות מציאותיים. התמדה, עקביות ואימון קצר זהו שם המשחק. קבלו 5 סודות לאימון קצר ויעיל הרבה יותר. מאת:שי אלנקרי

מאת: שי אלנקרידיאטה06/03/091307 צפיות
מי לא מכיר את הדיאטות שלא מגיעות לשום מקום, בהתחלה מרגישים שסוף סוף זה באמת עובד, ירידה יפה במשקל, מסביב מגיעות המחמאות ? מרגישים על הגל! ובום במכה אחת הכל עולה חזרה, זה היה מבטיח אבל למה זה קרה? אם גם את נמנית על כל אלו שנתקעו בדיאטה, כדאי שתקראי את הכתבה הבאה. הנה הסיבות שבגללן הגוף שלך כבר לא משתף פעולה. מאת:מלי אלנקרי מאמנת כושר אישי -אינטרבאדי

מאת: שי אלנקרידיאטה06/03/092532 צפיות
כמעט ואין אנשים בעולם שלא ניסו לפחות דיאטה אחת בחייהם, כאלו שצלחו וכאלו שלא. עם כל הדיאטות בעולם וכל השיטות הנפוצות ,מדיאטת אטקינס דרך דיאטת הלחם ועד דיאטת הפשטידות ,בתאוריה כולנו חזקים! רוצים חיים יותר קלים? רוצים לרדת במשקל בדרך הבטוחה והאפקטיבית ביותר? קראו את 10 הסודות להצלחה בדיאטה שבלעדיהם זה פשוט לא ילך. מאת: שי אלנקרי

מאת: שי אלנקרידיאטה06/03/091658 צפיות
מחקרים חדשים קובעים שכדי להיפטר מהשמנה בטנית לא מספיק לעשות דיאטה, וחייבים לשלב איתה פעילות גופנית. השמנה באיזור הבטן היא לא רק מטרד אסתטי - אלא ישנו גם סיכון רפואי מוגבר לתחלואה. מחקר חדש מגלה שכדי לצמצם אותה אי אפשר להסתפק רק בדיאטה , חייבים לצרף לה גם פעילות ספורטיבית. מאת:שי אלנקרי מנכ"ל אינטרבאדי

מאת: שי אלנקריספורט וכושר גופני - כללי06/03/091525 צפיות
מחלות לב הן גורם התמותה מספר אחד בעולם המודרני המערבי. הנה 10 כללים חשובים שלא מספרים לכם על בריאות הלב וכדאי לדעת. מאת:שי אלנקרי

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184832 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181922 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171522 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152582 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152268 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143118 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143174 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica