חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים קורס אנגלית?

מאת: Shiloלימודי שפות30/04/20101092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שליטה בשפה האנגלית  מהווה כלי שימושי ומשמעותי בעולמינו ויכולה לשמש כנקודת זינוק בחייכם. עשרות אלפי ישראלים מדי שנה מבקשים לשפר את שליטתם בשפה האנגלית אם לשיפור התקשורת בסביבת העבודה, לקראת מעבר לחו"ל או להתמודדות עם סיטואציות רבות אחרות בסביבה היומיומית בהן האנגלית נדרשת.

בשל הביקוש הרב ללימודי  אנגלית, ניתן להשתתף בקורס אנגלית במגוון מתכונות ורמות. שיטות הלימוד בקורסים באנגלית שונות באופן משמעותי ממוסד לימודים אחד למשנהו. אם בחרתם ללמוד קורס באנגלית בוודאי תשקיעו בו זמן רב וסכום כסף נכבד. כדי שהשקעה זאת תשתלם עבורכם חשוב לבחור בקורס אנגלית מקצועי התפור ליכולתם האישי ולמטרה שלכם ביחס לקורס. אם כן, כיצד תבחרו קורס אנגלית המתאים לכם?

לפני  הרשמה לקורס אנגלית - הגדירו את המטרה שלכם

שאלו את עצמכם - מה את מבקשים להשיג באמצעות הקורס? האם לשפר את סיכויי הקבלה לאקדמיה? לשפר יכולת תקשורת ורבאלית או אולי האנגלית חשובה לסביבת העבודה שלכם? ההיצע של קורסים באנגלית הוא רחב. קורס באנגלית יכול למלא יעדים שונים ומגוונים. כך למשל תוכלו למצוא קורס באנגלית המתמחה בדיבור שוטף באנגלית או באנגלית עסקית.

קביעת הרמה שלכם

כמעט כל אחד מאיתנו יודע באופן לשער את הרמה שלו בשפה האנגלית. חלק מבתי הספר הפרטיים לשפות יציעו לכם קורס אנגלית למתחילים או מתקדמים. אל תסתפקו בחתך גס שכזה. בחרו בבית ספר לאנגלית בו קיים מגוון רחב של רמות מתחילים ומתקדמים. בקשו מיועצי בית הספר שיתאימו עבורכם קורס אנגלית המתאים בדיוק לרמתכם. בצורה כזאת תמצאו עצמכם בחדר לימוד הכולל אנשים הנמצאים באותה נקודת פתיחה מבלי שחלק מעכבים את קצב ההתקדמות, או לחלופין, משאירים אתכם מאחור.

החלוקה לרמות ביניים בקורסי אנגלית מאפשרת פיתוח הדרגתי של מיומנויות השפה ופיתוח ביטחון אישי בדיבור הנבנה אף הוא לאורך זמן תוך כדי תרגול.

לימוד אנגלית בקבוצות קטנות

חיסרון עיקרי בלימודי אנגלית בחלק גדול ממוסדות הלימוד נגזר מכך שהלמידה נעשית בקבוצות גדולות. תלמיד הלומד כחלק מקבוצה רבת משתתפים יתקשה לפתח שיחה, להתגבר על קשיים אישיים ולהתקדם בקצב משמעותי. לכן, בחרו בקורס באנגלית המתנהל בקבוצה קטנה של כ-10 משתתפים. למידה בכיתות קטנות מתפתחת דינאמיקה קבוצתית מפרה ומאפשרת למורה להקדיש זמן ראוי להשתתפותכם והתקדמותכם בקורס.

בחרו בקורס אנגלית המתמקד בצד הפרקטי של השפה


אם המטרה שלכם היא לשפר את כישורי השפה בחיי היומיום, בחרו בקורס אנגלית שמתמקד בכך. כאן חשוב לבחור בית ספר המציע תוכנית לימודים המתבססת על הדמיית סיטואציות מציאותיות במהלך השיעורים. כמו כן, בבית ספר מקצועי לאנגלית תשאירו את העברית מחוץ לדלת ותתרגלו תחושה של סביבה דוברת אנגלית.

רכישת ביטחון באנגלית  כמו בכל שפה זרה אחרת היא תהליך המתרחש באופן הדרגתי ולאורך זמן. ככל שהשפה מתורגלת בסיטואציות ההופכות למוכרות, כך גוברת תחושת הנוחות של הדובר ביחס לשפה. אין ספק כי אם תבחרו במסלול לימודי אנגלית מקצועי המתאים לצרכיכם, תגלו את יתרונותיו במהירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shilo

מאת: Shiloטיולים בחו"ל11/10/101327 צפיות
רכישת כרטיסי טיסה לניו יורק מצרפת אתכם ל- 25 מיליון תיירים שפוקדים את בירת התיירות העולמית מידי שנה. ניו יורק המהווה מרכז תרבות, אופנה, תקשורת, כלכלה ותיירות, משתרעת על פני שטח של 830 קילומטר ונחשבת לעיר הצפופה בעולם עם אוכלוסיה של מעל 8.2 מיליון תושבים.

מאת: Shiloתיירות ונופש - כללי01/09/101475 צפיות
נופש באילת-מלון מפנק, ים, שמש וכל זה בארץ ואף יחסית ליעדים אחרים גם בזול. כיום אין צורך בנסיעה הארוכה והממושכת באוטו או בתחבורה ציבורית. מחירי הטיסות לאילת נעשו זולים וזמינים לכל כיס. התחרות בין החברות השונות הוזילה משמעותית בשבילנו את המחירים. בדרך זו, של טיסה לאילת, ניתן להתחיל את החופשה מוקדם יותר ולסיים אותה מאוחר יותר...

מאת: Shiloלימודי שפות14/06/103641 צפיות
לאורך ההיסטוריה בני האדם המציאו לעצמם דרכים קלות יותר מהדרכים המקובלות מטעמי יעילות, חיסכון בזמן ושיפור המצב הקיים. אנחנו משתמשים בקיצורי דרך כשאנחנו נוסעים במכונית בדרך לעבודה, לחברים והביתה או כשאנחנו ניגשים למבחן- במקום ללמוד את כל החומר כמו שצריך, חלק מאיתנו בוחרים להכין פתקים רק למקרה שזיכרוננו יבגוד בנו ולרובנו כבר יש קיצורי דרך בסלולארי ובמחשב.

מאת: Shiloביטוח רכב30/05/102071 צפיות
אם אתם בעלי רכב ובכוונתכם לרכוש פוליסת ביטוח רכב - כדי שתכירו את המונחים הבסיסיים בתחום. הנה הסברים לכמה ביטויים מרכזיים...

מאת: Shiloביטוח בריאות30/05/102051 צפיות
ביטוח בריאות משלים מכונה גם שב"ן, כלומר שירותי בריאות נוספים, והוא אחד מסוגי הביטוחים הנוספים המצטרפים אל הביטוח הבריאות הממלכתי הכללי. רבים מתחבטים בשאלה - האם ביטוחי השב"ן מספיקים או שכדאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית? ובכן, לפניכם מידע שימושי בנושא...

מאת: Shiloשוק ההון29/05/102167 צפיות
שוק ההון הוא זירה המאפשרת לחברות ולמדינות לגייס כסף באמצעות ניירות ערך. המסחר בניירות הערך האלה מאפשר לפעילים בשוק ההון להרוויח מהן. בעידן האינטרנט כל בעל חשבון בנק יכול ליהנות מפירות שוק ההון. יחד עם הסיכוי קיים גם סיכון גדול ולכן לפני שנכנסים לתחום חשוב להכיר אותו. לפניכם מושגים בסיסיים חשובים בשוק ההון.

מאת: Shiloהלוואות12/05/102313 צפיות
בשנים האחרונות נרשמה מגמת עלייה במספר הסטודנטים הרשומים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. מספר הסטודנטים הרשומים בכל שנת לימוד באוניברסיטאות ובמכללות הגיע לכדי רבע מיליון. הגידול המאסיבי באוכלוסיית הסטודנטים נובע מהחשיבות שניתנת להשכלה הגבוהה ולרכישת מקצוע. אלו הם חדשות טובות עבור שוק העבודה הישראלי שיקלוט המוני מוחות צעירים ומוכשרים. עם זאת, עבור הסטודנטים עצמם תקופת הלימודים אינה עניין פשוט מבחינה כלכלית. מהן הלוואות לסטודנטים וכיצד לממן את המחייה ושכר הלימוד בתקופת הלימודים?

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222693 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192110 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173230 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173495 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172989 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172501 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171978 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica