חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בפקיעין החדשה - המלצות לסוף השבוע

מאת: עינבצימרים02/05/20101527 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאומרים "פקיעין", מייד חושבים על היישוב הדרוזי-ערבי הגדול שבגליל, אולם מעטים יודעים כי לא רחוק מפקיעין המוכרת נמצא יישוב קהילתי יהודי קטן ומקסים, בשם פקיעין החדשה.

מושב פקיעין החדשה, אשר הוקם ע"י עולים ממרוקו בשנת 1955, הינו מושב עובדים קהילתי, המשקיף אל עבר הנוף הגלילי המרהיב של סביבת הר מירון. במושב יש מספר אפשרויות אירוח נפלאות המתאימות לכל צורך ולכל כיס, לחופשה מושלמת באוירה הגלילית המדהימה.

בסביבה תוכלו למצוא המון פעילויות מרתקות וחווייתיות - שפע אטרקציות לכל המשפחה. חוף הים של נהריה נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה, ואילו ב-30 דקות נסיעה תוכלו להגיע לאתר ראש הנקרה המיוחד במינו, או אל עכו העתיקה והשוק התוסס שלה.

כמו כן, תוכלו לצאת לאחד ממסלולי הטיול הרבים והיפים שיש באיזור, או ליהנות מאטרקציות שונות, כגון אגם מונפורט, חוות רכיבה, טיולי טרקטורונים ועוד.

חובבי ספא ופינוקי גוף יוכלו למצוא בסביבה גם מספר אתרי ספא מרגיעים ויפים במיוחד, הכוללים סאונות, ג'קוזי וכמובן עיסויים וטיפולים שונים, אשר באוירה השקטה והרגועה של הגליל מקבלים נופך נוסף ומיוחד.

ההנאות הפשוטות

בפקיעין החדשה נמצאת אכסניית פקיעין, אחת האכסניות ברשת ארצית, מוכרת ואמינה ביותר. באכסניה יש 50 חדרים מרווחים, מסודרים ונקיים, שלחלקם אף פינות ישיבה פרטיות וחלונות הצופים לעבר הנוף עוצר הנשימה.

ארוחת הבוקר הכשרה המוגשת בחדר האוכל הנאה כלולה במחיר, וניתן לתאם מראש גם פעילויות מעניינות באיזור, כגון אירוח דרוזי בפקיעין וכן ארוחות דרוזיות בשטח.

צימרים למבינים


ב"ים של נוף" תמצאו שתי בקתות עץ מעוצבות ונעימות לאירוח זוגות ומשפחות, וכן דירת נופש אחת המתאימה לאירוח של משפחות גדולות או קבוצות חברים.

בחדרים תמצאו מטבחון מאובזר, ג'קוזי זוגי מרגיע ועוד, וכל זאת בעיצוב נפלא ובמחשבה מלאה על המתארחים ונוחותם. בבקתות העץ יש קומות גלריה המתאימות ללינת ילדים בצורה חווייתית וכיפית, מסכי טלויזיה ענקיים ועוד פינוקים שיהפכו את החופשה ב"ים של נוף" לחוויה מדהימה בין הנופים היפיפיים.

יוקרה ואקסקלוסיביות

במרכז פקיעין החדשה נמצאת וילה ענקית, מאובזרת ויפיפיה – "Vila for You". הדגש בוילה הוא על התאמת האירוח למה שאתם זקוקים לו, ולכן היא מתאימה למעשה לכל אחד, ויכולים להתארח בה זוגות רומנטיים המחפשים אחר ניתוק ופרטיות, משפחות גדולות, קבוצות חברים וגם אנשים שמחפשים מקום מיוחד לחגוג יום הולדת או מסיבת רווקים.

ובקיצור – אתם תגידו מה אתם מחפשים, וב-"Vila for You" כבר ידאגו להגשים את כל חלומותיכם. בוילה יש 4 חדרי שינה מרווחים ומעוצבים, מטבח מאובזר ופינת אוכל גדולה, סלון משגע ועוד. כמו כן, בנוסף לג'קוזי הזוגי אשר באחד מחדרי השינה, יש בוילה בריכת ספא גדולה ומדהימה המשקיפה אל עבר הנוף מרהיב העין של הגליל.

בנוסף, ניתן ליהנות בזמן השהייה בוילה מטיפולי ספא מצויינים, כולל אפשרות להעניק את הטיפולים לכמה מתארחים בו זמנית להנאה מושלמת של כולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111557 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105714 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103597 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171505 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica