חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעון צעדים, גן לילדים ברי מזל.

מאת: אייל בן משהחינוך ילדים03/05/20101813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשימה זו היא שיר הלל למעון צעדים. מעון צעדים הוא גן ילדים פרטי הנמצא ברחוב פסטורלי ביישוב כפר יונה, אשר בשרון. המעון מנוהל על ידי הגננת רודיקה, גננת בעלת ניסיון רב בטיפול בילדים. אבל מעבר לנסיון, מדובר באישה חמה בעלת אינטואציה לטיפול בילדים, ועל כך מתבסס הגן שלה , שהוא כמעט יחיד במינו מבחינת מה שהוא מציע ומבחינת הפלוסופיה שלו.

ישנם מספר רק של מעונות ילדים באיזור, אך הם חסרים מאוד אם משווים אותם למעון צעדים. וזאת בשל מגוון ההזדמניות שמעון צעדים מציע לילדים שבאים בשעריו. למשל, במעון צעדים ישנם שעות תיאטרון , בהם הילדים יחשפו לתיאטרון בובות ושיעורי דרמה. טבע וחיות, בכל שבוע הילדים יזכו למפגש עם חית מחמד, ילטפו אותה וילמדו עליה. חוג אמנות, בחוג זה הילדים יחשפו מידי שבוע לתחום אחר כגון, ציור, פיסול, וכולי. ריתמו מוסיקה, במסגרת החוג הזה הילדים יחשפו לכל סגנונות המוסיקה הקיימים, קלאסי, ג'אז, המועברים אליהם באמצעות הפעלות דינמיות.

חוגים אלו הניתנים לילדי הגן, הם רובד בפילוסופיה של מעון צעדים, אשר בה לחנוך את הילד על פי דרכו. כלומר לתת לילד להתפתח, לגלות את עצמו, את אופיו, ולפתח את הביטחון העצמי שלו.

לסיום כותב שורות אלו מאחל להורים שמחפשים גן ילדים בכפר יונה , ומקלידים בגוגל ביטויים כמו, גן כפר יונה, גני ילדים כפר יונה, או גן ילדים כפר יונה, למצוא את מעון צעדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בן משה

מאת: אייל בן משהבתי מלון03/05/109544 צפיות
רבים אולי לא יודעים, אך האוכלוסיה הדתית גם נוהגת לנפוש, כמו כל אוכלוסיה האחרת. מהות הנופש היא פריבילגיה שלא נעלמת גם לא מעיני האוכלוסיה הדתית. לכן בעוד העיתונים ושאר המדיה מפוצצים בחבילות נופש בכל מיני בתי מלון, בארץ , טבריה אילת ובחו"ל, בדרך כלל טבריה ואילת, לאוכלוסיה הדתית יש מבחר בתי מלונות המותאמים להם, אשר בדרך כלל מפורסמים בבטאונים דתיים, עלוני בבתי כנסת, או פשוט מפה לאוזן.

מאת: אייל בן משהמוסיקה28/04/101218 צפיות
כלי נגינה כמו כל דבר הם עניין של אופנה. לכך יש סיבות שונות ומגוונות שלבטח קשורות בטרנדים תרבותיים. יש תקופות שאין דורש לכלי, והוא עומד בפינת החנות מבוייש, או שניתן למצוא אותו אך ורק בחניות יד שניה, בתיק עור ישן ומאובק מלפני כמה עשורים. ומאידך ישנם תקופות שבו הכלי מבצע קמבאק מופלא מתוך העבר אל תוך ההווה , תוך שהוא משתלב בצורה פנטסטית במוסיקה העכשווית.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196323 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196282 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915820 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196306 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196212 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915632 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193834 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica