חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה משלימה לבעלי חיים

מאת: Click4Webוטרינריה04/05/20101052 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפואה משלימה לבעלי חיים תופסת בשנים האחרונות תאוצה. עיקר הטיפול ניתןלבעיות של בריחת שתן, צליעות, בעיות אגן ,בעיות במחזור הדם, זקנה ותמיכהלאיכות חיים.

כמעט כל בעיה של בעל חיים אפשר לשפר באמצעות רפואה משלימה לבעלי חיים בדיוקכמו אצל בני אדם. לפני הרבה שנים טיפלו רופאים בבני אדם וחיות ללאהבדל.הוויטרנריה המתמחה בבעלי חיים החלה בביה"ס בצרפת לפני 500 שנה ומאזהטיפולהופרד. הרפואה הסינית עתיקה ממנה, בציורי קיר במערות במונגוליההתגלו מחטיםמחדקי פילים כבר לפני 5000 שנה, חוכמת רפואה זו נכתבה, צוירהונשמרה לאורךכל שושלות הקיסרים הסינים בחצרות השונות.

הרפואה המערבית מתייחסת נקודתית לבעיה. היא גורסת כי את הגוף תוקפיםוירוסים וחיידקים הפוגעים ומביאים מחלות באברים שונים בגוף. גורם המחלה הואחיצוני מערכת החיסון בגוף נועדה להגן על הגוף מפני מחלות הנגרמות עקבהנגיפים הנ"ל.

הגוף במשך השנים מפתח חסינות הן לחיידקים והוירוסים אולם מערכת החיסוןמפתחת גםחסינות נגד האנטיביוטיקה שאנחנו מקבלים לכן כל כמה שנים יוצאהדור הבא של תרופות אנטיביוטיות כי החיידק כבר עמיד לתרופה. כנגד וירוסיםכידוע אין מה לעשות רק לתת טיפול תומך ולחכות.

רפואה סינית גורסת כי הגוף על כל אבריו הוא יחידה אחת מאוזנת המתפקדתכיחידה אחת. הפרה של איזון הגוף גורמת למחלות. בספר "תמורות" כבר במאה ה-16נאמר: הכל מתחיל ביין ויאנג. בכל יין יש זרעי יאנג ובכל יאנג יש זרעי ייןואחד הוא היפוכו של השני.עקרון ראשון בספר אומר, אחד מאזן את השני, חוסראיזון בין יין ויאנג הוא הגורם למחלה, חוסר או עודף באיבר מסוים בגוףגורמים לחוסר איזון. לדוגמא כלי דם חסום גורם לחוסר מעבר של חמצן לאחדהאברים, חוסר גורם ליציאה מאיזון הגוף, מחלה מופיעה. דוגמא נוספת: חוסראיזון במערכת חיסון הגוף גורם לחולשת הגוף וחשיפתו גם לגורמים חיצוניים כמוחיידקים ו-ווירוסים.

דיקור או בשמו הסיני אוקופונטורה:החדרת מחטים לנקודות ידועות ומוגדרות בגוף למטרת השגת אפקטים רפואייםתרויפטים טיפוליים.בדרך של ניסוי ותהיה הוגדרו במשך השנים למעלה מ300נקודות מוגדרות מוכחות מדעיתאצל בני אדם ו150 נקודות מוגדרות ומוכחותמדעית אצל בעלי חיים.
בניסיונות אילו נחקרו נקודות שונות בגוף, מחטהוחדרה לנקודה מסוימת, כליהדם מסביב לנקודה החלו מתכווצים ומתרחבים, מעגלחשמלי נוצר, חסימה נפתחת,זרימת דם וחמצן מתחדשת, חוסר באיבר מתמלא,מתאזן איבר, מתאושש, הגוף חוזרלאיזון והבעיה עברה.

כמובן חשוב מאוד לאורך הטיפול והצלחתו אם הבעיה אקוטית כלומר: פורצתעכשיו כמו בפריצת דיסק, שיתוק פתאומי עצבי, בריחת שתן פתאומית,למינייטיס-מחלת סוסים (דלקתמכאיבה מאוד בשכבה הדקה המחברת את המבניםהפנימיים של כף הרגל אל המבנים החיצוניים) גורמת לסוס לצלוע ולקרטע, במצבאקוטי מהירות הטיפול קובעת את יעילותה. אומחלהנמשכת לאורך זמן כלומר:מצב כרוניזקנה, תשישות, דלקת פרקים,בריחת שתן לאורך זמן,היפדיספלזיהאצל כלבים גדולים, בעיות אגן, כולם מחלות ניתנות לטיפול בעזרת דיקור סיני,פרחי באך וצמחי מרפא.

בשנים האחרונות חזרנו גם לטיפול בעלוקות, טיפול שהיה ידוע ומיושם כברלפני שנות דור. עלוקות כידוע מוצצות דם, מה שלא ידענו, עלוקות בזמן המציצהמפרישות חומר אנטיביוטי, שהוא בא במגע עם דלקת הוא מרפא את האזור. מציצתהדם גם מוציאה כמות עודפת של דם ונותנת לזרימת דם חדש להיכנס לאזור.

במחלת קלציווירוס בחתולים (כיבים בפה) המונעים מהחתול לאכול הפתרון היהעקירת השיניים, טיפול בעלוקות מבטל את הצורך בעקירת שיניים. שבועיים אחרי הטיפול הכיבמתכווץ או נעלם והחתול חוזר לבריאות טובה.
לסיכום:רפואה סינית שווהניסיון והיא מרפאה, מרגיעה ונותנת איכות חייםלתקופה ארוכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111046 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111433 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101064 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101043 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101049 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10992 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101032 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197167 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187280 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187448 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187779 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187852 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187922 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184138 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica