חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים חשובים בנושא בניית דף נחיתה

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/20101062 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הכלים החשובים המשמשים מפרסמים ברשת האינטרנט הם דפי נחיתה.

דפי נחיתה הם דפים המתמקדים במוצר או שירות ספציפי המשמשים יעד עבור תנועה ממוקדת מפרסומים כמו מודעות טקסט, באנרים או מקורות תנועה ממומנים אחרים ומיועד לקבל להשיג מטרה מסוימת מהדף כגון קבלת פרטי המשתמש (שם, אימייל ו/או מספר טלפון) או רכישה של מוצר או שירות מסוים.

בניית דף נחיתה חייבת להתבצע בצורה מקצועית ותוך חשיבה עמוקה על המטרות שלשמה מוקם דף הנחיתה. בנייה שאינה מתבצעת בצורה ממוקדת עשויה להוריד משמעותית את איכות דף הנחיתה ולכן קיימת חשיבות רבה לכל פרט ופרט בתהליך הבנייה.

השלב החשוב ביותר בבניית דפי נחיתה היא הבנת המטרות והיעדים הנדרשים מהקמפיין שעתיד לעלות. רק על ידי הבנת היעדים ניתן יהיה לתכנן דף נחיתה מתאים.

לפי מחקרים אחד הדברים שמשפיעים ביותר על יצירת אמון בין אתר האינטרנט או דף הנחיתה לבין המשתמש הוא העיצוב. לכן, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב דף נחיתה מקצועי ולא להתפשר על איכות העיצוב.

לאחרונה נראים ברשת הרבה מאוד דפי נחיתה שמשתמשים בתמונות מאוד לא איכותיות וכוללים עיצוב לא מוקפד וכתוצאה מכך מביאים הרבה פחות תועלת עבור המפרסמים.

שימוש באלמנטים ובצבעים נכונים תוך כדי בחירת המיקום הנכון של האלמנטים האלו בדף יכול להביא לתפוקה טובה יותר של פניות מדף הנחיתה וכתוצאה מכך להצלחת הקמפיין כולו.

הטקסט שלכם בדף הנחיתה יכול להגדיל בצורה משמעותית ביותר את כמות הפניות מדף הנחיתה. כתיבה מקצועית ומשכנעת היא דבר שאי אפשר להתפשר עליו ומומלץ מאוד להיעזר בכותב תכנים מקצועי (בקשו לראות דוגמאות).

חשוב ליצור מסלול ברור עבור הגולש ולא לבלבל אותו בעודף של פרטים. נסו למקד כמה שיותר את דף הנחיתה שלכם ואל תציפו אותו בפרטים לא הכרחיים ולא נחוצים.

דרשו מהגולש רק את המינימום ההכרחי עבורכם. אם אין לכם מה לעשות עם הנתון של גיל הגולש או מקום מגוריו - אל תדרשו ממנו למלא את הנתון הזה. דרישה מהגולש למילוי פרטים רבים מידי ירחיק את הגולש מהדף.

מי שיכול לספק בניית דפי נחיתה הן חברות הקמת אתרים או חברות המתמחות בבניית דף נחיתה. בכל מקרה כדאי לבקש ממי שתבחרו בו שיבנה את דף הנחיתה שלכם מספר דוגמאות כדי לראות האם  התנאים המצוינים במאמר אכן מתקיימים בהם.

רק שמירה על העקרונות המצוינים במאמר יביא לדף נחיתה שיביא תוצאות וישיג את היעדים שהוצבו עבור הקמפיין. התנועה שאותה אתם מביאים לדף הנחיתה ברוב המקרים עולה לכם כסף. יצירה של דף נחיתה לא מקצועי תגרום לו לרדת לטמיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111044 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111430 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101040 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101046 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10991 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101029 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאת: Click4Webבניית אתרים08/11/10854 צפיות
ההחלטה באיזו חברה לבחור היא אולי ההחלטה הקשה והחשובה ביותר ויש לה השפעה על כל התהליך של בניית האתר. חשוב לבחור נכון. המאמר הבא מסביר כיצד.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213468 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162270 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica