חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרי אינטרנט מוכוונות רווחים

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/20101029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגהשל העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחרויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה שלשירותים או מוצרים.

בניית אתרי אינטרנט מרוויחים דורשת מיומנות גבוהה. לבנות אתר מכירות ברמה הטכנית זו עבודהפשוטה מאוד, לבנות אתר שבאמת ימכור ולא סתם יהיה שם זו עבודה שמצריכה קצתיותר מחשבה מוקדמת והבנה בעולם השיווק ובעולם האינטרנט.

לא מספיק להכיר את עולם השיווק כשלעצמו כמו שלא מספיק להכיר את עולםהאינטרנט בלבד. כשניגשים לבניית אתר אינטרנט רווחי יש להעזר במומחיםשמבינים את הפסיכולוגיה של הגולש בכל הקשור לקניות באינטרנט.

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא בדיקת הכדאיות ומחקר יסודי של הרווחיותהפוטנציאלית של המוצר או השירות שאותו אתם מתכוונים למכור. בשלב זה נעשיתגם בדיקה יסודית של המתחרים הקיימים ובדיקת הפעילות האינטרנטית שלהם.

ישנם תחומים מסוימים בהם האינטרנט מוצף וברור שהתחרות תהיה קשה מאוד. זהלא אומר שאין אפשרות לחדור לשוק רווי מתחרים, זה רק אומר שיידרשו משאביםגדולים יותר ויחד עם זה גם תקציב גדול יותר. ככל שהתחרות תהיה קשה יותר כךתידרש יותר עבודה כדי להתבסס בתחום.

לעומת זאת, בתחומים יותר נישתיים סביר שהתחרות תהיה קלה יותר והאפשרותלהשתלב בתור אתר מכירות מוביל תהיה קלה יותר ובהתאם גם זולה יותר עבורכם.

בניית עסק ריווחי באינטרנט דורשת השקעה ועבודה רבה של אנשי מקצוע. זהמתחיל בבניית האתר וממשיך לקידום האתר ולהזרמת תנועת גולשים לאתר כל הזמןאם דרך מנועי החיפוש על ידי קידום אורגני, תהליך שאורך קצת יותר זמן אךבתווך הארוך משתלם או אם על ידי פרסום בתשלום לפי קליק שבעזרתו ניתן להשיגתוצאות מידיות בתווך קצר.

נוסף על כך יש גם צמיחה חדה ברווחים דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוקשמאפשרות לשווק את אתר האינטרנט בצורה ויראלית וחשוב לשים לב גם למה שקורהבגזרה הזאת. עם 500 מליון משתמשים רשומים קשה להתעלם מהעצמה פייסבוק.

חשוב להבין שכדי לבנות תשתית נכונה לאתר אינטרנט רווחי צריך להיעזרבמומחים שמבינים ומכירים את התחום. קל מאוד להתפתות לכיוון הפלטפורמותהזולות שהאינטרנט מציע אך ברוב המקרים הסיכוי להרוויח וליצור אמון בעזרתפלטפורמות חינמיות או זולות קלושות לעומת אתרים שנבנים בצורה ייחודית עבורבית העסק ומותאמות בצורה מדויקת עבור קהל היעד.

עבודה עם מומחים עולה לא מעט אך בטווח הארוך זה בהחלט משתלם ומומלץ להשקיע את הסכומים הדרושים כדי ליצור אתר אינטרנט רווחי באמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111044 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111430 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101063 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101040 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101046 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10991 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים08/11/10854 צפיות
ההחלטה באיזו חברה לבחור היא אולי ההחלטה הקשה והחשובה ביותר ויש לה השפעה על כל התהליך של בניית האתר. חשוב לבחור נכון. המאמר הבא מסביר כיצד.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213615 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194083 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172718 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162135 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica