חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פול טיילור-להקת מחול-ביקורת-משכן האמנויותל-האופרה ת"א

מאת: אלי ליאון-elybikoretריקוד05/05/20101079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

639פול טיילור-להקת מחול-משכן האמנויות-האופרהת"א639 תמונות-הלהקהלהקת המחול של פול טיילור נוסדה לפני מעל ל50 שנהבארה"ב. באותו הזמן היא היתה להקה מהפכנית, היתה בה משהו מהאונגרדוהלא מוכר שרקדה מחולות מודרניים שלא היו ידועים . פול טיילור יצר עבורה מחולות שהציגו ופרסמו את המחולהאמריקאי המודרני. למרות שקמו מאז להקות דומות רבות היא נחשבת לאחת הידועותוהחשובות עד היום. פול טיילור היה חדשן,היה שונה ונבדל מהמחול המודרניהידוע.בסיורו בארץ כעת הלהקה מופיעה עם שלושה מחולות שנוצרו בעשורהאחרון. התכנית הפעם כוללת את "שינויים"מחול עליזמאוד,צבעוני,אופטימי ביותר אך נראה ארכאי .מחול שראינו בהרבה מחזמריםאמריקאיים.מחול שאין בו כל חידוש ,כל השראה. המחול יפה ומבוצע היטב לכל הדעות אך שם הלהקה מחייב והציפיההיתה לדבר אחר לגמרי.המחול השני "פיאצולה קאלדרה" היה כולו בקצב הטנגו.ראינווריאציות שונות של ריקודי טנגו בדואט,בהרכבים קטנים ועם הלהקה כולה. היתה בו דרמטיות מסויימת,קצב דרום אמריקאי  מעולה וביצוע טובמאוד.המחול השלישי"אש פרומתיאוס"היה הותיק מכולם והטוב ביותר מכלהבחינות. אפשר לומר עליו שהוא בעצם מורכב משני חלקים.חלקו הראשון נרקדלצלילי הטוקטה ופוגה ברה מינור מאת באך. הוא היה מעולה,מלא מתח פנימי ורעננות,מרגש,בעל עוצמה חזקה.כל זאת הרבה בזכות המוסיקה.חלקו השני בהתחלף המוסיקה לפרלוד וכורל גם מאת באך היהחלש יותר , איבד מעוצמתו והורגש רפיון מה . חלק זה הצטיין בתמונות יפות שיצרו הרקדנים והעמדתן בגופם תוךכדי הריקוד . גם התלבושות האלגנטיות והאסתטיות של הרקדנים שעוצבו ע"יסאנטו לוקווסטו הוסיפו רבות ליופי המחול ולמראה הנאה.שלושת המחולות היו כמובן בכוריאוגרפיה של פולטיילור. התאורה עוצבה ע"י ג'ניפר טיפטון הוסיפה רבות לאוירה המיוחדתבכל מחול ומחול אך לדעתי היו קטעים רבים שיותר אור היה רק מוסיף ליופיהריקודים. רמת הביצוע של כל הרקדנים כאמור היתה גבוה ביותר וכל המחולותבוצעו בצורה מעולה. אם להשוות בין שלושת המחולות מגיעים למסקנה שכמהשהכוריאוגרפיה של המחול היתה ותיקה יותר המחול היה מענין יותר וטוב יותר והמחולשנוצר אחרון היה הפחות מענין מכולם. בשלושת המחולות היו עקבות זעירות של סממניםקלאסיים.לראות או לא לראות:ביצוע טוב מאוד ובזכות שני המחולותהאחרונים היתי ממליץ בכן. נכתב על ידי elybikoret -אלי ליאון,2/5/2010 11:08

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131357 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13958 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121282 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121467 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121249 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111318 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111246 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152193 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica