חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי – עיצוב כרטיס ביקור

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי10/03/20091855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי – עיצוב כרטיס ביקור / רווה אסיג מעצב גרפי

לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.      

המרכיבים העיקריים לעיצוב גרפי נכון לכרטיס ביקור איכותי ונכון לך ולבית העסק שלך:

הפורמט –  גודל הכרטיס והאוריינטציה שלו (כרטיס עומד או שוכב) גודלו של כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 5X9 ס"מ, אך לא פעם אנו נתקלים בכרטיסי ביקור קצת יוצאי דופן מבחינת הפורמט.

ישנים כרטיסים צרים ויש מתקפלים, יש גדולים או קטנים מהגודל הסטנדרטי.לרוב, כרטיסים אלה אומנם "מיוחדים" מבחינת הפורמט אך מאוד לא נוחים ובסיכומו לא משרתים את המטרה בשל בעיה זו. הבעיה העיקרית היא בהכנסת הכרטיס לארנק (גדול מידי או קטן מידי נעלם), כך גם בארנקים המיועדים רק לכרטיסי הביקור.

הגופן - בחירת הגופנים המתאים (סוגי כתב) בחירת הגופן הנכון לכרטיס הביקור הוא משמעותי. הגופן חייב להיות קריא מאוד, רצוי שהגופן יהיה מתוך רשימת הגופנים שנבחרו כחלק מהעיצוב הגרפי והשפה הגרפית עבור החברה.

עיצוב גרפי – העיצוב הכללי של הכרטיס (שפה גרפית)                                                                    

העיצוב הגרפי הוא מרכיב חשוב של כרטיס הביקור. העיצוב חייב להיות ייחודי ומקורי ולייצג את אופי העסק בצבעוניות ובשפה הגרפית והאוירה הכללית של הכרטיס. שילוב של לוגו החברה ואלמנטים גרפיים הבאים מתוך עולם התוכן של החברה, יחזקו ויעצימו את הכרטיס וידגישו את ערכי העסק.

הדפסה ואפקטים – הפקת הכרטיס גם לדפוס תפקיד משמעותי בהפקת כרטיס ביקור איכותי וראוי. הקפדה על הדפסה על נייר של לפחות 250 גרם הינו הכרחי ליצירת כרטיס מכובד ועמיד לאורך זמן. ישנן אפשרויות רבות לייחודיות ואפקטים לשמירה על הכרטיס, לרוב בעלויות נוספות. האפשרויות הן תבליט - הבלטה של חלק מהכרטיס (לוגו, שם העסק, אלמנטים), שטאנץ' (חיתוך ייחודי לצורת הכרטיס הכללית או חיתוך מתוך הכרטיס של אלמנט) לכה סלקטיבית –  הבלטת חלקים מהכרטיס ע"י שכבה מיוחדת של לכה על החלקים שרוצים להבליט, למינציה מט / מבריק – הלמינציה היא שכבת הגנה שקופה שתגן על הכרטיס מפני רטיבות ותעניק לכרטיס אורך חיים ארוך ומכובד יותר.                                      

סוגי ההדפסות הקיימות הן הדפסת אופסט – שהיא איכותית ומדוייקת והדפסה דיגיטאלית – גם היא בעלת איכויות אך בהדפסה דיגיטאלית, קשה לשלוט על הצבעוניות המדוייקת וצריך לקחת את הנקודה הזאת בחשבון אם הצבעים המדוייקים הכרחיים. הדפסה דיגיטאלית זולה יותר לרוב וניתן להדפיס בה גם כמויות קטנות אך עלולה לגרוע לפעמים בעיצוב הגרפי.

לסיכום

כרטיס הביקור שלך הינו אחד הכלים הראשונים, הבסיסיים והמחייבים ביותר עבורך ועבור בית העסק שלך. הקפידו כבר בשלב הראשון ליצור את הכרטיס הנכון, שישדר ויעביר את הערכים שאתם רוצים להעביר. זכרו שאין שני לרושם ראשוני ותנו תשומת לב רבה לכרטיס הביקור שלכם.

לדוגמאות לכרטיסי ביקור איכותיים וייחודיים הכנס לאתר הבית של סטודיו רווה אסיג

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רווה אסיג

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי12/03/091250 צפיות
איך גורמים לאדם להתאהב ברגע? איך גורמים לו להחסיר פעימה ולהבין שזה זה הדבר?... מהו לעזאזל אפקט ה-WOW?... גרפיקאים ומעצבים גרפיים רבים מחפשים ללא הרף, דרכים להעביר דרך עבודתם בין אם בעיצוב גרפי של לוגו תדמיתי, קטלוג, אתר אינטרנט, מודעת פרסום, ניירת משרדית או כל מוצר עיצובי / פרסומי / שיווקי אחר את אפקט ה-WOW!

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/091432 צפיות
עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/091239 צפיות
עיצוב גרפי ובניית תדמית הם נגזרת הנובעת מהצורך להעביר מסר / אוסף של תכונות הקשורים למוצר ומגוון התכונות הקשורות אליו. במילים אחרות. עיצוב גרפי נכון יוביל את הלקוח להסקת מסקנות מהירה בנוגע לאיכות המוצר, שימושיו, ייחודיות כיו"ב.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213654 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162014 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162395 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica