חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדמית ועיצוב גרפי - איך מתחילים?

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/20091242 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תדמית ועיצוב גרפי איך מתחילים? / רווה אסיג מעצב גרפי

עיצוב גרפי ובניית תדמית הם נגזרת הנובעת מהצורך להעביר מסר / אוסף של תכונות

הקשורים למוצר ומגוון התכונות הקשורות אליו.

במילים אחרות. עיצוב גרפי נכון יוביל את הלקוח להסקת מסקנות מהירה בנוגע לאיכות המוצר,

שימושיו, ייחודיות כיו"ב.

מגוון תכונות אלו, מקנות למוצר ערך מוסף שלו כמו לשאר המוצרים הנתפסים כזולים או בסיסיים בעיני הלקוח.

המפגש הוויזואלי הראשוני של הלקוח הפוטנציאלי עם המיתוג של בית העסק, יוצר רושם ראשוני שמשפיע באופן קריטי על היחס אותו יפגין הלקוח כלפי המוצר ומחירו.

דבר הנכון לגבי כל פרט ממנו יכול הלקוח להתרשם, כמו לוגו החברה, אריזת המוצר, כרטיס הביקור, הניירת המשרדית, מודעה בעיתון, אתר האינטרנט של העסק וכלל המעטפת המיתוגית (השפה הגרפית).

השפה המותגית חייבת לכוון לקהל היעד הרלוונטי שהוגדר מראש ולדבר בשפתו.

עיצוב גרפי מקצועי, נכון שיעשה במקביל לקונספט שיווקי שנקבע מראש.

חשוב לוודא שהאופן בו החברה מוצגת בעיני הלקוח יהיה אחיד בשפתו וללא מסרים כפולים וללא חוסר בהירות.

כאשר ניגשים למעצב במטרה למתג את בית העסק / המוצר, כדאי למסור במפורט פרטים על פעילותו, לקוחותיו הקיימים והחדשים אליהם רוצים לפנות ובכלל כל פרט מידע שיעזור לבחור את שפת הפניה הנכונה עבור אותו קהל היעד.

החלק הראשון והבסיס לכל עיצוב גרפי בא לידי ביטוי, בראש ובראשונה, בלוגו החברה.

הלוגו הינו סמל וויזואלי הבא להקל על מי שנחשף אליו לקשר את שייכות המוצר / מסמך גם ללא הצורך לחפש טקסטים. על הלוגו להעביר מסר פשוט, ברור וחד וללא לכלול אלמנטים ומסרים רבים.

החלק השני במיתוג העסק מתבטא בניירת המשרדית. כרטיס הביקור אותו משאירים בשטח, פולדר החברה, ניירת המכתבים ומעטפות הדואר כולם נחשפים באופן יום יומי להמון אנשים ואין סיבה לא לרתום גם אותם למאמץ המיתוגי.

בשלב השלישי מעצבים את שאר ה"מוצרים" ובינהם אתר אינטרנט תדמיתי/ מכירתי (ע"פ אפיון)

בו משתלבים אלמנטים עיצוביים רבים ובו נחשפים ללקוחות פוטנציאליים רבים בעלות נמוכה משמעותית מכל אמצעי פרסום/ שיווק אחר. עיצוב אתר תדמיתי איכותי ידאג גם לשמור על קשר הדוק בינך לבים לקוחותיך הקיימים.

"אם אתם לא נראים, אתם לא קיימים... ואם אתם נראים אז תראו טוב"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רווה אסיג

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי12/03/091253 צפיות
איך גורמים לאדם להתאהב ברגע? איך גורמים לו להחסיר פעימה ולהבין שזה זה הדבר?... מהו לעזאזל אפקט ה-WOW?... גרפיקאים ומעצבים גרפיים רבים מחפשים ללא הרף, דרכים להעביר דרך עבודתם בין אם בעיצוב גרפי של לוגו תדמיתי, קטלוג, אתר אינטרנט, מודעת פרסום, ניירת משרדית או כל מוצר עיצובי / פרסומי / שיווקי אחר את אפקט ה-WOW!

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי10/03/091860 צפיות
לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/091435 צפיות
עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213687 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162306 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162026 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162401 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161971 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica