חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך שגלגל מסתובב - חוקר פרטי חושף בגידה

מאת: אמיר אברמסוןחקירות07/05/20101357 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באחד מימי שבת בשעת חצות הגיעה אלי שיחת טלפון מטלפון חסוי. שמי טלי (שם בדוי ) אני צריכה חוקר פרטי דחוף. הסברתי לגברת כי השעה מאוחרת וכי לא ניתן לפתור שום בעיה ללא מפגש. טלי ציינה כי בעלה איש צבא קבע, והיא קבלה שיחה אנונימית כי הוא מנהל רומן עם חיילת לשעבר שלו . ואף יהיה אתה בסוף שבוע באזור הצפון. בקשתי מטלי שתיאזר בסבלנות וכי ללא מפגש לא אוכל לעשות דבר.

למחרת בבוקר הגיע אלי טלי.  אישה נאה בגיל 30 לחייה מטופחת ומרשימה. לדבריה בעלה מבוגר ממנה ב10 שנים, והוא משרת בחיל אויר. היא עצמה עובדת בחברת הייטק ואם לתאומים.

אני רוצה כי תבצע מעקב אחרי בעלי במשך חודש יום ולילה. הסברתי לטלי כי עקב מקום השרות של בעלה נבצר ממני לבצע מעקב אחרי בעלה. וכי הדרך הנאותה הוא לנסות ולאתר אותו במלון.  שלא לדבר על כך כי מעקב של חודש אינו בהישג יד של אדם פרטי. בקשתי מטלי כי תנסה לבדוק בדיסקרטיות האם תוכל להביא עוד נתונים?

טלי הבטיחה לעשות שעורי בית ולמחרת התקשרה אלי וציינה כי מצאה אצל בעלה מספר נייד שאינו מוכר לה. כמו כן אימייל שאינה מכירה. האימייל היה של רינת 85 ובבדיקה שעשינו נמצא כי בעלת האימייל מופיעה גם באתרים חברתיים. הבדיקה של מספר הנייד הביאה בינגו למחזיק בנייד רינה (שם בדוי ) אשר גרה בעיר צפונית.

ע"פ הסכום הצמדתי צוות חוקרים פרטיים לרינה כאשר בידי תמונתה שנלקח מהאינטרנט. בעלה של טלי דן (שם בדוי ) ציין כי הוא מפקד תורן שישי שבת , ולפי הנחיותיי טלי ניסתה לא להסגיר את העובדה כי יש לה חשד בבעלה.

ביום חמישי בשעות הערב דווחו זוג העוקבים כי רינה יצאה מביתה עם רכב אביה , לאחר חצי שעה נסיעה הגיעה רינה לישוב למרגלות הכנרת. ועצרה את הרכב ליד צימר מפואר במקום. הצימר שכן במעלה גבעה . ורק דרך אחת הובילה אליו. למזל הצוות שלי נמצא צימר המשקיף אל הצימר בו נמצאה רינה. והצוות שכר אותו.

ביום שישי לקראת שעות הצהרים הגיע רכב צבאי לצימר שבו שהתה רינת, זוג העוקבים שלי גבר ואישה יצאו רגלית עם מכשיר צילום סמוי והצליחו לתעד את דן מניף את רינת באוויר מנשקה ארוכות  ולאחר מכן נושא אותה בזרועותיו לתוך הצימר.

מאחר ולא היה ניתן להיכנס לצימר , החלטתי כי  אין לעזוב את הזוג היות ובטח יצאו לבלות. ואכן בשעות מאוחרות נראה דן לבוש בגדים שונים עם שער רטוב , נוסע לארוחה רומנטית במסעדה באחד הקיבוצים. לאחר מכן נוסע לאחד מבתי המלון למועדון שם תועד עם רינה כאשר הם מנהלים קשר רומנטי ואינטימי. כאן היה חובה לצרף חוקרים פרטיים שאינם יהודים היות ומעקב בשבת לא יתקבל על ידי בית דין רבני.

טלי אשר התבקשה על ידי לא להתקשר עד שיהיו בידנו תוצאות התקשתה להמתין. ובקשה כי אעדכן אותה. דחיתי אותה כי חששתי שהיא לא תשלוט בעצמה ותדבר. וקבעתי עמה במשרד למחרת. טלי קבלה את הממצאים בצורה קשה . ומייד פנתה לעורך דין.

לאחר מספר חודשים פגשתי אותה נראתה מצוין היא כבר הייתה גרושה , וספרה לי בעליצות כי דן תפס את רינה על חם כאשר קיבל שיחה אנונימית. איך את יודעת שאלתי. וטלי קרצה לי בשובבות ואמרה נראה לך שאני היא זו?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד חקירות אברמסון, בראשותו של חוקר פרטי אמיר אברמסון, מראשוני החוקרים בישראל. משרד חקירות אברמסון מציע שירותי חקירות ומודיעין לרבות: חקירות בגידות, גירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים, בדיקות פוליגרף, גילוי האזנות סתר ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר אברמסון

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152177 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות03/04/131022 צפיות
מרבית הלקוחות שפונים אליי בהקשר לתיק הגירושין, עושים זאת כשהפרידה נמצאת בגדר כוונה בלבד ועוד לפני שנפתח התיק בפועל. כמובן שבכל מקרה יש גם יוצאי דופן וכך קרה עם לקוחה שפנתה אליי כשמשפט הגירושין שלה היה בעיצומו.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות27/01/111671 צפיות
לא כל עוקב הוא חוקר פרטי טוב , ולא כל חוקר פרטי הוא עוקב טוב , אנו מקפידים לשלוח לשטח עוקב מקצועי עם נסיון רב , היודע לעבוד עם צוות או קבוצה , אשר יודע לעשות הכרת שטח , וכמובן עם רשיון חוקר פרטי של המדינה.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/10/101342 צפיות
מעקב הוא תורה שלמה ולא פשוטה , גורמים ממלכתיים עוברים הכשרה לתפקיד עוקב אחרי קורס הנמשך שנים ובו מנופים מי שאינם מתאימים. מעקב יכול להתבצע רק כאשר העוקב מיומן, מוכשר לתפקיד, בעל נסיון רב בעבודה כזאת. עם סבלנות ברזל, יכולת השתלבות בכל מצב , בקיא בתורת האיפור וההתחפשות , מיומן בקריאת מצב בשטח, לא בולט, סובלן, ויכול לעמוד בלחץ. ידע נרחב בנהיגה ובצילום, עבודה בצוות.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות11/09/101941 צפיות
שאלה זו אני שומע הרבה פעמים, כאשר איש עסקים שומע כי הפסיד במרכז בכמה שקלים למרות שהיה בטוח שהמכרז שלו, כאשר זוגות נתפסים על חם בפגישה הראשונה על אף שדאגו לשמור על דיסקרטיות וחשאיות ולא דיברו ליד אנשים, כאשר מידע רגיש דולף למתחרים, כאשר תכניות של בני זוג בשלבי גירושין מתגלות.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171778 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152856 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152177 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143233 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica