חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל הסיכונים בהשכרת מעקבים

מאת: נויחקירות25/11/20171784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

הסיכון הגדול מכולם – חשיפת העוקבים

כאשר אדם חושד כי אשתו בוגדת בו, והוא פונה לעזרת משרד חקירות על מנת שיתבצע מעקב אחריה כדי לאשש או להזים את החשדות שלו, או כדי להביא ראיות לפעילותה הבוגדנית, תלוי באיזה מצב הוא נמצא. במידה והמעקב מוזמן לאחר שהבעל הנבגד כבר החליט לעזוב את אשתו, והוא זקוק רק להוכחות כדי להציג אותן בבית המשפט לענייני משפחה על מנת לשפר את מצבו בכל הנוגע לתנאי הסכם הגירושין זה דבר אחד, אבל אם הבעל אוהב את אשתו, ויש לו רק חשדות שאשתו בוגדת בו הרי שחשיפת המעקב על ידי האישה יכולה לשמש כחרב פיפיות (במידה והיא לא בוגדת כלל) ולגרום לה לחוסר אמון בבעלה החשדן עד כדי עזיבתו.

כל משרדי החקירות עורכים את המעקבים בצורה דיסקרטית ביותר, והם מודעים להשלכות שיכולות להיות מגילוי המעקב אשר הם עורכים, והם נוקטים בכל אמצעי הזהירות הנחוצים, אבל תמיד יש את הסיכוי כי מעקב  המתמשך לאורך תקופה ארוכה ייחשף על ידי הנעקב.

כך גם במקרים של חשד לבגידות או במעקבים אחר שותפים פוטנציאליים כדי לאמת את הצהרותיהם לגבי עיסוקם, רכושם וכדומה.

הסיכון השני – איסוף ראיות שלא לפי החוק

הסיכון השני של בלש פרטי הוא שאם הראיות נאספו שלא כחוק הן לא יוכלו לשמש כראיות בבית משפט במידה והן נחוצות במצבים אלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוי

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172964 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: נויאירועים וחתונות – כללי30/07/171730 צפיות
כל אירוע שאנו חוגגים יש לו את הייחודיות שלו, הזמן שלו ובכל פעם ההשקעה נוצרת מחדש עם האנרגיות המתאימות, השמחה ובחירת האלמנטים, הספקים והמקום הספציפיים המתאימים לאותו אירוע. אחד הדברים שעלינו לזכור כחלק בלתי נפרד מתהליך של ארגון, תכנון והפקת אירוע בנוסף לקייטרינג, למוזיקה, לצלם, לבגדים וכמובן למקום שבו האירוע מתקיים הוא ההזמנה.

מאת: נוישלטון מקומי14/12/143762 צפיות
כל עורך דין לענייני תעבורה יוכל לומר לכם כי הגיל המוקדם ביותר בו ניתן לעשות רישיון על אופנוע הוא 16 (יש לציין שעד גיל 17 נדרשת הסכמת הורים ללימודי הנהיגה). עם זאת, לא ניתן לעשות בגיל 16 רישיון על אופנוע כבד. על מנת להבין את הנושא לעומק יש תחילה להתמקד באופן שבו נהוג לחלק את סוגי האופנועים, מבחינת דרגות הרישיון -

מאת: נויאומנות - כללי15/11/141850 צפיות
כמעט כל אדם יודע מהם בלונים אך לא בטוח שרוב האנשים יודעים על כל הדברים שאפשר לעשות עם בלונים. אם אתם תוהים למה בלונים משמשים מלבד קישוט ביום ההולדת, תתפלאו לגלות שישנם הרבה שימושים לבלונים.

מאת: נויניהול ידע15/11/142107 צפיות
ערימות הדפים והקלסרים במשרד מצטברים מיום ליום ומקשים על הניהול התקין של המשרד. בדיוק בשביל זה אתם צריכים שרות סריקת מסמכים!

מאת: נויאופנה12/02/148670 צפיות
אם בעבר המחשבה על חבישת פאה על הראש הייתה מעוררת בחלק מאיתנו מחשבה על הזדקנות או הכרח, היום כבר מדובר בפתרון אסתטי, איכותי ויעיל לבעיות שונות. לצד הסיבה הדתית לחבישת פאות, אפשר למצוא היום סיבות רבות לבחור באופציה זו. מתי כדאי לנסות ולהתנסות ברכישת פאות ולמה זה כדאי כל כך?

מאת: נויבתי מלון25/08/131474 צפיות
ישראל נחשבת פנינה תיירותית אמיתית, וכל איזור בארץ מציע חווית בילוי אחרת לכל המשפחה. בחירת בית מלון יכולה להתבצע על בסיס מיקום גיאוגרפי ומגוון האטרקציות באיזור. אפשר להזמין את בית המלון יחד עם כרטיסים לפעילויות מיוחדות, להתייעץ עם הילדים, ולתאם ביקור באתרי טבע שונים. על מנת לבחור את בית המלון המושלם לחופשה המשפחתית, כדאי להכיר מספר אטרקציות מרכזיות בכל איזור תיירות פופולארי.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171553 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152861 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152336 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142858 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143238 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

מאת: ליאורחקירות05/08/143380 צפיות
מצלמות אבטחה למכירה, מאפשרות להיעזר בהן בשביל לשפר את רמת האבטחה, בעסק שלכם, או בבית. מצלמות האבטחה יכולות להיות גלויות או נסתרות, בהתאם להעדפתכם. מצלמות האבטחה שמחוברות למוקד של חברת אבטחה, מאפשרות לבעל עסק לקבל שקט נפשי, בכל ימי השבוע, ובכל שעות היממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica