חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בשעל

מאת: עינבצימרים09/05/20101390 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין הרי הגולן הצפוניים, אל מול נוף מרהיב של כרי דשא אינסופיים ושמיים תכולים וצלולים, מסתתר מושב קטן ומקסים – מושב שעל. מושב שעל ממוקם בצפון הגולן, צפונית לקצרין ומזרחית לאגם החולה, ברום של קרוב ל-800 מ' מעל פני הים.

כיום מונה מושב שעל פחות מ-300 אנשים, המתפרנסים בעיקר מענפי משק וחקלאות שונים.

משעל ניתן לצאת למגוון רחב של מסלולי טיול, אטרקציות ואתרים היסטוריים בכל איזור צפון הגולן ואצבע הגליל. בנסיעה לא ארוכה אפשר לבקר באגם החולה, אשר בעונות המעבר מתארחות בו ציפורים רבות במסעותיהן בין הארצות.

כמו כן, ממש בסמוך לשעל תוכלו לצאת לטיול משפחתי ונעים ביער אודם, המלא במרחבים ירוקים ובצמחיה מעניינת בתקופת האביב. אפשר גם לצאת ולטייל בנחלי הבניאס והחצבאני המתאחדים ויוצרים את נהר הירדן. ואם האביב הפתיע אתכם בימים חמים במיוחד, תמיד אפשר לבחור במסלול כיפי באחד מנחלי הגולן, המשלב גם הליכה בתוך המים.

קיראו עוד המלצות על: מסלולי טיול בנחלי הצפון

גם אטרקציות לא חסרות בשעל ובסביבתה. בשעל עצמה תוכלו ליהנות מקטיף עצמי הן של ירקות אורגניים והן של פירות יער מגוונים (בעיקר בעונת הקיץ). כמו כן, תמצאו בסביבה חוות סוסים המציעות טיולי רכיבה חווייתיים, טיולי ג'יפים מאתגרים בנופים המדהימים של צפון הגולן, אפשרות להשכרת אופניים ועוד.

חובבי פינוקים ואניני טעם מוזמנים להנעים את זמנם בעיסויים מגוונים במספר מקומות המציעים טיפולי ספא, וכן לסעוד את ליבם במסעדות האיכותיות שיש ברחבי הגולן והצפון, בדגש על אלה המגישות בשר מקומי משובח.

במושב שעל עצמו תמצאו מספר אפשרויות לינה מצויינות, ולהלן שתיים מהן:


"קוצ'ה אירוח בכפר"
– צימרים קסומים המציעים למתארחים חוויה מפנקת מהאגדות. חדרי האירוח מיועדים לזוגות בלבד, ומותאמים בצורה מושלמת לחופשה רומנטית מדהימה. הסוויטות מרוהטות בריהוט עתיק וכבד בסגנון אירופאי, המקנה אוירה מסתורית וחושנית. בכל סוויטה יש ג'קוזי זוגי מרווח, והחצר המקושטת והמטופחת מהווה מקום נפלא לפטפוט בשניים על כוס קפה מהבילה. ארוחת הבוקר היוגוסלבית היא עשירה, טעימה ומיוחדת במינה, וניתן גם להזמין מראש עיסויים מפנקים לבני הזוג.

בנוסף תמצאו ב"קוצ'ה אירוח בכפר" מסעדה עם תפריט סרבי מיוחד הממוקד בתבשילי בשר טעימים ומשביעים, המהווה חוויה אסתטית וקולינרית מהמעלה הראשונה, ומזמינה אתכם לבוא ולטעום אפילו אם אתם לא מעוניינים ללון בצימר.

"מיקאסה" – סוויטות יוקרתיות המיועדות לזוגות, ומעוצבות בסגנון מלכותי בגוונים של ארגמן עם נגיעות זהב. מעבר לג'קוזי הזוגי, ממתינה למתארחים הפתעה נוספת בדמות הנוף היפיפה המציץ מן הקומה העליונה של הסוויטה. בחצר תמצאו פינות ישיבה רומנטיות מקסימות ובהן נדנדות וערסלים לרוגע מושלם, וגם פינת מנגל לטובת המנפנפים שבינינו.

ובקיצור, במושב שעל ממתינה לכם חופשה מושלמת שתענה על כל ציפיותיכם, החל מכמה צימרים יוקרתיים, דרך מסעדה מעולה וכלה באטרקציות מרתקות. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט לבחור מתוך השפע הזה בדיוק את מה שמתאים לכם, להיכנס לאוטו, ולצאת לחופשה מעולה בשעל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111554 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101619 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105807 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101468 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105666 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103596 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161558 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica