חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנת שיתופי הפעולה והמבצעים המתוחכמים

מאת: zohar urianטיפים שיווקיים12/03/20091086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנת שיתופי הפעולה והמבצעים המתוחכמים
או בניסוח אחר - תן לי ואחזיר לך
• Castro בראש המצעדים
• comme-il-faut
• פועלים וסטמצקי .....
• Yes Planetודינרס ....
ועוד ....

--------------------------------------------------------------------------------
הכול בשביל שהצרכן יפתח את הארנק ויגדיל את נפחו בנקודת המכירה "שלי".

--------------------------------------------------------------------------------
אין לי ספק שזו שנת שיתופי הפעולה ,

--------------------------------------------------------------------------------
אגב, מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מאמינה גדולה בשיתופי פעולה, מאמינה גדולה במכפילי כוח ובסינרגיה,
העניין הוא, שלרוב מותר לנו להגיד את המילים הללו רק כ"הי ליט" נחמד בתוכניות השיווק שלנו ולא מתוך כוונה כנה ואמיתית לביצוע.

--------------------------------------------------------------------------------
שיתוף פעולה הוא אקט דרשני , קשיח וכבד,
זה אומר בפועל שעל שני הצדדים.

--------------------------------------------------------------------------------
לשתף - קרי לדבר, להגיב, להגמיש, להיות שם אחד בשביל השני.

--------------------------------------------------------------------------------
ולפעול - שזה "תיק " נוסף כי לא כולנו ממש אוהבים לזוז, יש לרובנו רעיונות מדליקים,
אבל, להוציא אותם לפעול זה כבר סיפור אחר ובטח ובטח אם מדובר על הוצאה לפועל בזוגיות.

אז מה הופך את השנה הזו לשנת שיתופי הפעולה ?
אולי זה בגלל שאין לנו ברירה ?

השנה הזו מכתיבה תקציבי שיווק ופרסום שונים (שכמעט ונעלמים מהעולם)
היא מכתיבה הלך רוח שונה כלפי הצרכנים.
ולכן , כפי הנראה היא דורשת מאיתנו לייצר נוכחות שונה, נוכחות " צרכנית מדברת ".

--------------------------------------------------------------------------------
להלן מספר טיפים טובים לדעתי לשיתוף פעולה פורה ומצליח ....

פניה אל פוטנציאל לשיתוף פעולה :
1. תמיד כשאתה פונה אל גוף לשיתוף פעולה -
פעל מנקודת מבטו, תברר ששיתוף הפעולה גם מכסה את מפת האינטרסים שלו -
בדוק איך שיתוף הפעולה יכול להועיל לו במובנים הערכיים,
עסקיים , חברתיים ועוד ...

חיסכון בכסף , לא תמיד חיסכון בזמן :
2. זוגיות תמיד עוזרת להוזלת ההוצאה הכללית, אבל,
כפי שכבר כולנו יודעים, כי אני מניחה שכולנו התמודדנו בזוגיות,
שיתוף פעולה מדבר ממש על אותם דגשים,
כשאנחנו הולכים על שיתוף פעולה אנחנו בעצם נכנסים לסחרור בואלס עם בן הזוג שלנו ,
צריך לדעת ללמוד ולהכיר את השני, את הצעדים, את הרצונות, את ההרגלים.

גמישות :
3. אי אפשר להתחיל שיתוף פעולה מנקודת מוצא של - ככה זה ואין מה לעשות .
עולם של שיתוף פעולה מכתיב שיטת עבודה שונה עם "בן הזוג שלנו ",
צריך ששני הצדדים ילמדו אחד את השני (כפי שרשום בסעיף הקודם)
ומתוך כך יסיקו מסקנות ויבינו מה כל אחד יכול לעשות על מנת ששיתוף הפעולה יצא לדרך ויהיה פורה .

חכמת הפשטות - עובד טוב יותר :
4. עד עכשיו דיברתי על שני הצדדים שמשתפים פעולה, אבל, אי אפשר לשכוח את הלקוח - את לקוח הקצה שרוכש מאיתנו -
את המוצר / שירות / רעיון,
צריך לקחת בחשבון שכשיוצא שיתוף פעולה לדרך
הוא חייב להיות זמין מבחינה תקשורתית - הלקוח לא אוהב סיבוכים,
הוא אוהב להבין מה מוכרים לו ומה יוצא מזה,
חשוב על כן לבדוק היטב ששיתוף הפעולה שלנו עונה לצרכי הלקוח או לסירוגין יכול לייצר חדשים .

לסיכום :
הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור, שיתוף פעולה שהצליח סביר להניח שיחזור על עצמו בעונה הבאה / שנה הבאה,
בפעם השניה והשלישית יהיה הרבה יותר קל למנף את שיתוף הפעולה כי כולנו מכירים את תמהיל ההתרחשות - לכן,
עובדים קשה בראשון , משקיעים , קוצרים את הפירות בבאים לאחריו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלת עסק
ליעוץ אקטיבי בתקשורת שיווקית
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לפיתוח ותוכנית ליישום.

- הכרות והבנה בשיווק ופרסום, כמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.
- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט שיתופי פעולה.
- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.
- רקורד של עבודה מול גורמים בכירים בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .
- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית,
כגון : המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון.

- עבר מקצועי עשיר בתפקידים מגוונים ובכירים, במשרדי פרסום וב The Marker.

zohar.urian@gmail.com

אנשים שאשמח להכיר

אשמח להכיר ולייצר קשרים עסקיים דרך הקפה.

הבלוג שלי בוורדפרס
http://zoharurian.wordpress.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת zohar urian

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192944 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175554 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176080 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176265 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica