חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום בגוגל

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/20176082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC).

קידום ממומן

קידום ממומן משמעותו פרסום בתשלום בגוגל והופעה באזור המודעות, מעל או מתחת לתוצאות האורגניות. תהליך קידום ממומן איכותי  וכמובן מקצועי יבטיח שמודעות העסק יופיעו מעל לתוצאות האורגניות בעמוד התוצאות הראשון, שכן ברור לכולנו וזה לא סוד מרבית הגולשים אינם גולשים עד למטה או עוברים לעמודים הבאים ובדרך כלל אם לא הספקת לעניין את הגולש בכמה מודעות ראשונות פירושו לאבד את הגולש ואת הלקוח הפוטנציאלי.

קידום אורגני

אופציה השנייה לקידום בגוגל הוא קידום אורגני ( SEO). מטרתו העיקרית של קידום אורגני היא לשפר את ציון האתר בעני גוגל ולגרום להופעתו במיקומים גבוהים. ישנם יתרונות רבים בקידום אורגני ביניהם:

חשיפה רחבה יותר לעסק – ברב המקרים הגולשים אינם עוברים לעמוד השני בתוצאות החיפוש וברב המקרים גם לא גולשים לסוף עמוד הראשון, לכן חשוב לקדם את המודעה\ אתר שלכם בצורה כזאת שניתן למצוא אותה ב 3 התוצאות האורגניות הראשונות בגוגל.

תדמית האתר -לא סוד שכאשר אנו מחפשים מידע במנוע החיפוש, תוצאות הראשונות אשר מופיעות מתפשרות על ידי הגולשים כהכי אמינות ואיכותיות. אתר אשר ניתן למצוא ב3 תוצאות הראשונות מתקבל על ידי הגולשים בצורה טובה ויותר וגורמת ליותר קליקים. ברב המקרים עלייה בכמות הכניסות תביא גם לעלייה בכמות הרכישה( אם מדובר באתר מכירות) ויותר חשיפה בפני קהל.

אז מה עדיף?

אם שואלים באיזה משתי האופציות עדיף לבחור, תשובה חד משמעית לא תקבלו. כל קמפיין הוא אינדיבידואלי ובכדי להגיע למקסימום חשיפה יש להתייעץ עם חברה שמתמחה בזה. חברת קידום ושיווק איכותית תדאג לכל העניין של בניית קמפיין ותוביל את הקמפיין לחשיפה רחבה ככל האפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182908 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171492 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171883 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131789 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica