חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללי ברזל לאסטרטגיה שיווקית

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/20152468 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל על מנת לגייס עוד לקוחות לעסק, להגביר את נאמנותם ולהגדיל את הצלחת העסק.

בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה: מספר כללים
  • חישבו רחוק - הגדירו מטרות ויעדים: בניית אסטרטגיה שיווקית מתחילה בהגדרת המטרות והיעדים השיווקיים של העסק. מטרות כגון "להגדיל את המודעות למותג", "להיכנס לנישות חדשות בשוק", "להשיק מוצרים חדשים" וכדומה. למטרות אלו יש להוסיף יעדים מוגדרים ולוח זמנים. למשל: "להגדיל את המכירות בחמישה אחוזים במהלך השנה הקרובה." יעדים ברורים אלו ישמשו לצורך בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה.
  • חישבו על הצרכן: בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה יוצאת מנקודת מבט על העסק מהזווית של הלקוח. נסו להכיר את הלקוחות? מיהם? היכן הם נמצאים? באילו רשתות חברתיות הם משתמשים? לאן הם פונים כדי להשיג מידע? נסו ללמוד מה הלקוחות מחפשים במוצר או בשירות ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית לצרכים שלהם. למשל: בניית אסטרטגיה שיווקית הממוקדת בשיפור השירות לא תועיל אם מה שהלקוחות מחפשים זה לקנות במחיר הזול ביותר.
  • בדלו את עצמכם: בניית אסטרטגיה שיווקית מובילה בדרך כלל תתבסס על בידול המוצר או השירות שלכם מזה של מתחרים. תנו ערך מוסף עבור הלקוח. נסו לחשוב על דרך לפעול בשונה ממה שנהוג בתחום העסק שלכם: שירות חדש שתוכלו לתת, שעות עבודה שונות, חוויה שונה ללקוח, התמחות בפלח שוק מסוים. טעות לחשוב שככל שהשירות יותר רחב הוא מתאים ליותר לקוחות, דווקא התמחות מבטיחה שהלקוחות המתאימים לי ביותר יגיעו אליי.
  • חישבו על כל אופני התקשורת והשיווק: בניית אסטרטגיה שיווקית כוללת למעשה סט של פעילויות שיווק שאנו מבצעים, וכל אחת מהן אמורה להביא לידי ביטוי את האסטרטגיה הנבחרת. למשל: אם אתם מתמחים בשירות, הקפידו שהמענה הטלפוני יהיה מתוך קשב לצרכי הלקוח, וששיבצתם את האנשים הנכונים בתפקידי השירות. אם תדמית המותג שלכם היא "קלילה" ולא "רצינית", הקפידו לבטא את זה גם במדיה ובעלונים וגם בתקשורת הישירה עם הלקוחות.

אם אתם מנהלים עסק ומתקשים בבניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם לקבלת מידע ולהגעה לשיחת ייעוץ.  חפשו אותנו ב-google- "מאה הימים" וערכו אבחון שיווקי באתר האינטרנט שלנו במתנה!

 



תגיות המאמר: אסטרטגיה שיווקית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.

היכנסו לאתר מאה הימים וקבלו בחינם אבחון שיווקי מיידי של העסק שלכם, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם: www.100days.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאה הימים

מאת: מאה הימיםשיווק25/06/151679 צפיות
כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך יעילה להגיע אל קהל היעד שלכם, לעורר עניין, ולהשיג יעדים שיווקיים. זוהי דרך מיידית, זמינה ונוחה שתופסת תאוצה יותר ויותר בעידן הדיגיטלי. כתיבה שיווקית באינטרנט כוללת מספר דרכים מקובלות בהן משתמשים כיום כמעט כל העסקים: אתר באינטרנט, דף בפייסבוק, ודרכים לנהל תקשורת ערה וזמינה עם הלקוחות כגון: פרסום באינטרנט ודיוור תקופתי. אם עדיין אתם רוצים לדעת למה כתיבה שיווקית באינטרנט היא כדאית עבורכם, קראו הלאה על היתרונות של דרכי הכתיבה המקובלות.

מאת: מאה הימיםשיווק08/06/151476 צפיות
עסקים רבים כיום עוסקים בשליחת דיוור ללקוחותיהם, על מנת ליצור קשר ארוך טווח ודו סטרי עם הלקוחות. רצוי לעשות שימוש בתוכנת דיוור, בעיקר על מנת שהדיוור שלכם לא יסווג כספאם. השימוש בתוכנת דיוור יאפשר לכם לנהל מעקב אחרי הלקוחות והעדפותיהם ולהתאים את פרמטרים שונים בדיוור (כגון: מועדי המשלוח והתכנים) לקהל היעד שלכם. להלן מעט מידע טכני שיעזור לכם להגביר את יעילות הדיוור שלכם בעזרת תוכנת דיוור.

מאת: מאה הימיםשיווק03/03/151195 צפיות
ייעוץ שיווקי הוא כדאי רק אם הוא מתאים לך ולעסק שלך. בכל חברת ייעוץ יכולים לטעון שיש להם התמחות בתחום ניהול שיווקי אסטרטגי, ובזירת העסק שלך במיוחד. תפקידך כבעל עסק הוא להבדיל בין חברת ייעוץ בעלת ידע וניסיון לבין חברת ייעוץ ללא ניסיון מתאים, ולבחור בייעוץ שיווקי שמתאים לעסק הספציפי שלך ולצרכים שלך ברגע הנוכחי.

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152498 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: מאה הימיםשיווק26/01/151250 צפיות
לידים לעסק הם רשימת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך ופרטיהם. אם מייצרים לידים לעסק בדרך ממוקדת המתאימה לעסק שלך, אפשר למשוך את הלקוחות בעלי פוטנציאל הקניה הגבוה ביותר. לידים לעסק הם איכותיים אם אחוז גבוה מהפונים המשאירים את פרטיהם מבצעים רכישה בסוף התהליך.ישנם מגוון של שיטות לייצור לידים לעסק: יצירת קשר בדואר אלקטרוני, טלמיטינג, השתתפות בתערוכות פתיחת דף בפייסבוק, רכישת לידים ועוד... אך לא כל שיטה ליצירת לידים לעסק מתאימה לכל עסק. חשוב לדעת להתאים את השיטה לעסק שלך, ולקהל הלקוחות שלך.

מאת: מאה הימיםשיווק07/01/151442 צפיות
תוכנית שיווקית היא המפתח לעלייה על פסים של שיווק נכון עבור העסק שלכם. אולם כדי לגבש תוכנית שיווקית שתהיה מתאימה לעסק וגם ישימה לביצוע, חשוב לערוך את התוכנית בצורה מקצועית. את התוכנית השיווקית מבצעים לאחר שגיבשנו אסטרטגיה שיווקית. האסטרטגיה מגדירה את הדרך שבה בחר הארגון ללכת לאור החזון והמטרות שהגדיר. תוכנית שיווקית מקצועית תכלול התייחסות למטרות וליעדי מכירות וכיצד יושגו באמצעות תקציב שיווק, תכנון של הפעילות השיווקית על האספקטים השונים הכלולים בה ולוחות הזמנים בהם תתבצע פעילות השיווק.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176081 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131789 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica