חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבנות אסטרטגיית קידום מכירות נכונה.

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי?

תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:

§ פרסום.

§ יחסי ציבור.

§ קידום מכירות.

§ שיווק ישיר.

§ מכירה אישית.

חשוב ביותר האופן שבו אתה משלב את הפרמטרים הללו ויוצר את האיזון הנכון בין : התכונות ויתרונות של המוצר או השירות שלך (תלוי במה שאתה מקדם), שוק קהל המטרה שלך, תנאי שוק הכלליים ותקציב קידום המכירות שלך. בעצם אנו צריכים "למפות" את אסטרטגיית קידום המכירות שלנו. השלבים הבאים ינחו אותך בפיתוח אסטרטגיה לקידום מכירות:

1- לזהות ולהבין ההתנהגויות של קהל היעד שלך ועמדותיו. מה יתרונות והתכונות החשובות להם ביותר? איפה הם לומדים על סוגי מוצרים ושירותים שאתה מציע? איך הם מקבלים החלטות הרכישה שלהם?

2- לקבוע את היעדים שלך ואת התגובה רצויה מהשוק היעד שלך. האם אתה מציג מוצר חדש, בניית תדמית מותג ומודעות, או לשכנע קמעונאים להצטייד המוצר שלך? האם אתה רוצה לקרוא לקהל המטרה שלך למקום על מנת לבקר במיקום החדש שלך, או שיבקר באתר האינטרנט שלך? הקפד לכלול את "הנעה לפעולה."

3- להקים את התוכן ופורמט המתאימים של ההודעה שלך. כדי לפנות לקהל המטרה שלך, התוכן של ההודעה שלך צריך להתמקד ביתרונות שחשובים להם ביותר, ואילו הפורמט צריך לשקול את ההיבטים הטכניים של הצגת המסר שלך.

4- להעריך את היתרונות וחסרונות של כל פרמטר לקידום מכירות ולבחור את ערוצי קידום המכירות הם המתאימים. לדוגמא, אם אתה מספק ציוד לשוק נישה, פרסום במגזין צרכני כללי הוא לא רק לא יעיל, אלא בזבוז של זמן וכסף.

כדי לקבוע את תקציב קידום המכירות שלך, עלייך לשקול את הדברים הבאים:

- בחן את טכניקות ו"כלים" לקידום מכירות מרובות כדי לקבוע את התמהיל היעיל ביותר. דוגמא ל"כלי" קד"מ: דיילות בנקודות מכירה או תוכנית תמריצים לאנשי מכירות.

- העריך מחדש את התקציב שלך ולבצע התאמות תוך כדי ללכת יחד.

- להקצות משאבים על בסיס קבוע כדי להקים תמהיל קד"מ יעיל. צרכנים רק לעתים רחוקות מגיבים באופן מיידי ובדרך כלל נהנים מחשיפה חוזרת ונשנית למסר שלך.

- לפתח תמהיל קידום מכירות, המשלב ומרכז את הפרמטרים השונים על מנת לשפר את האפקטיביות שלהם. לדוגמא, לשלב קד"מ עם פרסום על ידי הכרזת תחרות בפרסומת מודפסת .

- לפתח מערכת מעקב כדי למדוד ולהעריך את התוצאות של כל תכנית שמיושמת על בסיס המטרות ויעדים שנקבעו.

אסטרטגיית קידום המכירות שלך צריכה לשפר את אסטרטגיית השיווק הכוללת שלך ולתמוך בעמדה שלך בשוק. השקעת משאבים גדולים בקידום מכירות לא תגדיל את העסק שלך אם זה גורם לך להתעלם מבקרת האיכות של המוצר או השירות שלך או מוביל לתמחור חסר פרופורציה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142722 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121561 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/121200 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/121196 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות16/06/121192 צפיות
חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה. כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131789 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica