חפש מאמרים:
שלום אורח
22.03.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרט תדמית לחברות ועסקים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/20172365 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד. המשותף לסרטי תדמית הוא אורכם הקצר יחסית (משך הזמן של סרט תדמית אופייני הוא עד שלוש דקות), והפקת הסרטון בהתאם למטרתו ולקהל שאליו הוא מופנה, כאשר העריכה וההפקה מתבצעים בהתאם לבחירה של הלקוח ובהתאמה לסוג הסרטון.

הפקת סרט תדמית – מהפשוט למורכב

כדי להפיק סרט תדמית יש להשקיע בהפקתו, אם כי משך זמן הצפייה בסרטון כולו עשוי להיות כדקה בלבד. חשוב להגדיר מראש את סוג סרט התדמית כדי לאפשר את הבחירה ברכיבים ובאופן ההפקה של הסרט. ישנם סרטי תדמית שהפקתם פשוטה יחסית, למשל סרטון תדמית לעסק שכולל צילומים וקריינות. הפקת אנימציות וסרטי הדמיה מורכבת יותר מבחינה טכנית, להפקת סרט תדמית המציג את העסק למשקיעים או לשותפים פוטנציאליים נדרש בדרך כלל תסריט מורכב יותר. גם למדיה שבה יוצג הסרטון יש חשיבות, אם באתר הבית, על מסכים בתערוכה מקצועית או על מסך מתוחכם בישיבה חשובה.

היכן מוצגים סרטי תדמית?

כאמור, הפקת סרטי תדמית מתייחסת למטרה של הפקת הסרטון וכמו כן ולקהל היעד שאליו יופנה. ישנם סרטוני תדמית שמוצגים באתר האינטרנט של העסק או החברה, סרטוני תדמית שמפיקה החברה למטרות אסטרטגיה פיננסית (ישיבות מנהלים, שיתופי פעולה עסקיים ועוד) שלרוב כוללים מידע מפורט יותר על פעילות החברה או סרטי תדמית שיווקיים שמפיקים במטרה להציג מותג או מוצר. לדוגמה, סרט שיווקי על מוצר חדש שיוצג בתערוכת מוצרים לפני הקהל הרחב.

כמה סוגים של סרטוני תדמית

•סרטי תדמית - שמטרתם לשקף תדמית חיובית של החברה, מיועדים למטרות עסקיות כגון הצגת העסק בפני השקעות ושותפויות.

•סרטונים שיווקיים - מיועדים לקהל הרחב בתערוכות ובאירועים רבי משתתפים. המטרה בסרטים אלה היא לחשוף את המוצר לראשונה בפני קהל יעד פוטנציאלי.

•סרטי תדמית פנים ארגוניים - מיועדים לעובדים וכוללים הסברים מנהלתיים או הדרכות.

היקף ההשקעה בסרט תדמית

כאשר בוחרים להשקיע בסרט תדמית ישנן שתי נקודות חשובות, והן הגדרת המטרה בהפקת הסרטון והיקף ההשקעה: הגדרת המטרה בהפקת סרטון התדמית מספקת כמה כלים חשובים, ביניהם ההזדמנות לשלב את הסרטון באסטרטגיה השיווקית או באירועי החברה. כמו כן, מעבר לצורך בהשגת צפיות או חשיפת המוצר, החלטה ברורה על הסיבות להפקת הסרטון מבססת את התסריט ואת הפנייה הממוקדת לקהל היעד המתאים; החלטה על היקף ההשקעה בהפקת סרט התדמית קובעת ברוב המקרים את המורכבות שלו, הן מבחינת הטכנולוגיה של ההפקה והן מבחינת היקף העבודה. לכן, כאשר מגדירים הפקת סרט תדמית אפשר להחליט כיצד ובאיזה אופן להשקיע בו וכיצד למקסם את ההשקעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/19355 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/18811 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/18787 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/18280 צפיות
כספות הן אמצעי מעולה לשמירה על פריטים חשובים וחפצים יקרי ערך. יש כספות ביתיות וכספות משרדיות, ומתוכן אפשר לבחור בדגם הכספת, שהגודל והמפרט שלה מתאימים לשמירה על פריטים שאותם רוצים להפקיד בכספת.

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/181210 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/18491 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: Daniel.Bתיירות ונופש - כללי20/11/17588 צפיות
הדרכה במחנה קיץ בארה"ב היא חוויה מעשירה לבני הנוער שמקבלים הזדמנות לחוויה נפלאה הרחק מהבית, אך גם למדריכים השוהים במחנה במהלך תקופת הפעילות. כדי להיות מדריך סאמר קאמפ יש לעמוד בתנאי העסקה בסיסיים הכוללים תעודת סיום לימודים והכרה טובה של השפה האנגלית.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/172856 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173117 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151545 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/13990 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/131031 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica