חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיוע במצב של אלימות ילדים או בני נוער

מאת: המגןעזרה והתנדבות10/05/20101925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוקפנות באה לידי ביטוי בצורות שונות וביכולתה להתבטא באופן פיזי, באופן מילולי וכן כלפי חפצים. אלימות ילדים בגיל הרך יכולה להתבטא כלפי ילדים אחרים, כלפי מבוגרים בגן של הילד וכלפי חפצים השייכים לגן. בנוסף יכולה האלימות לבוא לידי ביטוי בהתנהגות שתסכן את הילד ואת האנשים שמסביבו. הסיבות בעקבותיהן מגלים ילדים סימני תוקפנות הן שונות ובהן מסגרת נוקשה, חוסר יכולת של הילד לראות ולתכנן את תוצאות מעשיו וכן איסורים על הילד. במצב בו ילדים נפגעים מאלימות, הם עשויים להגיב באלימות גם בבית, להסתגר ולהביע אי רצון להשתתף בפעילויות חברתיות.

כאשר קיים חשד למצב בו נמצאים ילדים בסיכון עקב אלימות, ניתן לפנות אל המגן להתייעצות. המגן הינו מרכז סיוע לילדים ונוער במצוקה והוא מעניק מענה מקצועי בבעיות שונות, בהן גם אלימות ילדים. המרכז מציע טיפול על ידי אנשי מקצוע מתחומים שונים, בהם גם פסיכולוג ילדים וכן פסיכולוג נוער.

הגורמים לשימוש באלימות מצד מתבגרים הם לעיתים הערכה עצמית נמוכה או חוסר יכולת לשקול את מחירה של ההתנהגות בהמשך. הסיבות לאלימות בקרב מתבגרים הן שונות ובהן תחושת נתק מבית הספר ושימוש בסמים ואלכוהול המובילים לעיתים קרובות לגילויי אלימות. אצל מתבגר הנפגע מאלימות עשויים להופיע סימני חרדה ודיכאון, הוא עשוי להסתגר ולסרב ללכת לבית הספר. בעת חשד להימצאותם של בני נוער או ילדים בסיכון ניתן לפנות אל המגן להתייעצות.

המגן, מרכז סיוע לילדים ולנוער במצוקה, הוקם במטרה להעניק מענה מקצועי להורים וילדים בהתמודדות עם בעיות שונות. במרכז מוקד לקבלת פניות הפועל 24 שעות ביממה, מרכז ייעוץ והכוונה המיועד לסייע לילד ולבנות עבורו תוכנית טיפולית מתאימה, גורמי טיפול מקצועיים מתחומים שונים כמו פסיכולוג נוער וכן פסיכולוג ילדים, ומרכז לניטור מידע אשר כולל שירותי חוקר פרטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המגן

מאת: המגןעזרה והתנדבות10/05/102087 צפיות
ילדים ובני נוער עשויים להיקלע למשברים שונים. המגן, מרכז סיוע לילדים ונוער במצוקה, הוקם במטרה להעניק מענה מקצועי להורים ולילדים במצבים שונים בהם נמצאים ילדים בסיכון ובני נוער בסיכון. המרכז מציע טיפול משולב על ידי גורמי טיפול שונים, בהם פסיכולוג ילדים וכן פסיכולוג נוער.

מאת: המגןעזרה והתנדבות29/04/103564 צפיות
קיימים סוגים שונים של תוקפנות והם תוקפנות פיזית, מילולית או כלפי חפצים. אלימות ילדים בגיל הרך באה לידי ביטוי בדרכים שונות. אלימות ילדים בגיל הרך עשויה להתבטא כלפי ילדים אחרים, כלפי מבוגרים בגן, כלפי חפצים ורכוש השייך לגן וכן בהתנהגות בדרך המסכנת את הילד ואת הסובבים אותו. הסיבות לגילויי תוקפנות בקרב ילדים הן שונות ובהן קושי לתפקד בסביבה עם גירויים רבים, חוסר יכולת של הילד לתכנן ולראות מה יהיו תוצאות מעשיו וכן מצב לחץ ומשבר משפחתי.

מאת: המגןחברה ומדינה - כללי31/03/101164 צפיות
ילדים עשויים להיקלע לבעיות שונות. המגן, מרכז סיוע לילדים ונוער במצוקה, מיועד להעניק להורים ולילדים מענה מקצועי במגוון בעיות ילדים שונות. המרכז מעניק כלים להורים להתמודדות עם משברים שונים בהם נמצא ילדם ומציע עזרה מקצועית הכוללת גורמי טיפול רבים, בהם גם פסיכולוג ילדים. אחת הבעיות עימן עשויים ילדים להתמודד היא אלימות.

מאת: המגןעזרה והתנדבות08/02/101616 צפיות
קיימות בעיות שונות אשר ילד עשוי להתמודד עימן. ילד עלול למצוא עצמו במצב של נידוי חברתי או אלימות ולעמוד מול קושי שלא יידע כיצד להתמודד עימו לבדו. המגן הוא מרכז סיוע לילדים אשר הוקם על מנת להעניק מענה מקצועי להורים ולילדים במגוון בעיות. המרכז יכול לסייע במצבים בהם מצויים ילדים בסיכון.

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201186 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139129 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136868 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128641 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129123 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128546 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica