חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדלן מניב בפלורידה ארה"ב

מאת: ירון סטריקרנדל"ן11/05/20102247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת USIL PROPERTIES, היא חברה אמריקאית העוסקת ברכישת נדל"ן מניב למגורים באזור פלורידה, בדרום מזרח ארצות הברית.

מייסדי החברה הם אנשי עסקים ועורכי דין החולשים על תחום הנדל"ן בפלורידה כבר למעלה מ10 שנים. החברה הוקמה לאחר זיהוי המשבר הכלכלי בארצות הברית ובתחום הנדל"ן, ומאפשרת למשקיעים מחוץ לארה"ב לקנות נכסים שאין באפשרות התושבים המקומיים לרכוש.

משרדי החברה בישראל ממוקמים בהרצליה פיתוח, ובארה"ב - בהוליווד, פלורידה.

הסיבות לפעולה דווקא באיזור פלורידה הן מרובות וכוללות בין את ההגירה החיובית לאיזור ועצירת הבנייה, דמי השכירות הגבוהים והתשואות השנתיות הגבוהות. כמו כן, אין מס מדינה בגין נכסים במדינת פלורידה.

הדירות נבחרות בקפידה רבה תוך בדיקת המצב המשפטי והמסחרי של הנכס. בדיקות נוספות כוללות את המצב הסוציו אקונומי של הדיירים בקומפלקס הדירות ואת הקרבה לבתי ספר וגני ילדים בסביבה.

בין מייסדי החברה נמנים שרל ביטון, רועי שריקי, בועז נוריאל, שחר גמליאל וגלעד גמליאל. הנ"ל מחזיקים בעסקים רבים בתחום הקוסמטיקה ברחבי אירופה וארצות הברית, ביניהן חברת herstyler וחברת wetline, ובעלי חברות ליבוא מסין.

מנכ"ל החברה, אופיר גמליאל כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת הנדל"ן הבינלאומית - אינטר קולוני, כמו כן, הוא בוגר תואר ראשון במשפטים ועורך דין בתחום המקרקעין. אנו מאמינים כי סוד ההצלחה שלנו הוא המקצוענות והניסיון באיתור הנכס בליווי לאורך כל שלבי ההשכרה והמכירה.

שימו לב,

לקוחותינו שותפים מלאים בהחלטות הנוגעות למכירת הנכס, לרשותכם, ייעוץ מקצועי המבוסס על נסיון רב באיזור פלורידה בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. אנו מבטיחים לכם רווח גם בהשכרה וגם במכירת הנכס, ולכן, עליכם לנצל חלון הזדמנויות זה במהירות.

אתם מוזמנים להכנס לאתר החברה ולצפות בתמונות הנכסים:

http://www.usilproperties.com

אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בטלפון:

09-9506616

ובכתובת המייל

ofir@usilproperties.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ppc-idoran

עיצוב ובניית אתרים וקידום עסקים ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון סטריקר

מאת: ירון סטריקרשיווק באינטרנט06/05/10860 צפיות
אין שום אמצעי מלבד מודעות PPC שבו תוכל לפרסם אך ורק לקהל היעד שאותו הצבת בתור בעל עסק או שייעדת לקמפיין הספציפי. באמצעות מודעות אלו תוכל לדייק בפרמטרים שנמדדו אך ורק בסקרים או בשיטות מדידה ייצוגיות עד כה. באינטרנט תוכל לייעד קמפיין מפולח בצורה אמיתית על פי משתני גיל, מין, סטטוס מערכת יחסים, נטיות מיניות, תחביבים, ספרים וסרטים אהובים, מופעים ותחומי עניין בתרבות שהגולש צורך ומחפש, ובין השאר, מילות חיפוש.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222707 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183254 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182597 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica