חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מודעות PPC

מדיה זו לפרסום אתרים עסקיים - מאפשרת לנהל תקציב הנגרע ממנו סכום הנקבע מראש על ידי מפעיל האתר או מנוע החיפוש (גוגל, וואלה, מאקו, יוטיוב, וויינט וחבריהם) לפי פרמטרים של חשיפה (כמות האנשים שמחפשים, מיקום המודעה וגודלה). ככל שמקליקים יותר על המודעה שלך כך יורד סכום ההקלקה מן התקציב שהוקצה מראש.

פרסום במודעות פי.פי.סי (PAY PER CLICK) הוא צורה מדידה ביותר שבאמצעותה אפשר לבדוק בדיוק כמה אנשים נכנסים לאתר העסק. דרך הלידים (יצירות הקשר) מן הגולשים שקיבלת, תוכל לנתח בדיוק כמה פניות ומכירות עשית דרך האתר ומה בדיוק התועלת המכירתית מן האתר ומן המודעות.

מעבר לכך, יעילות הפילוח היא זו שעושה את שיטת פרסום הPPC לכל כך יעילה, ממוקדת ויותר מכל יוצאת דופן. במידה והקמפיין אינו עובד כמו שציפית עליך לבדוק כמה דברים כפי שציינתי בפוסט הזה.

אין שום אמצעי מלבד מודעות PPC שבו תוכל לפרסם אך ורק לקהל היעד שאותו הצבת בתור בעל עסק או שייעדת לקמפיין הספציפי. באמצעות מודעות אלו תוכל לדייק בפרמטרים שנמדדו אך ורק בסקרים או בשיטות מדידה ייצוגיות עד כה.

באינטרנט תוכל לייעד קמפיין מפולח בצורה אמיתית על פי משתני גיל, מין, סטטוס מערכת יחסים, נטיות מיניות, תחביבים, ספרים וסרטים אהובים, מופעים ותחומי עניין בתרבות שהגולש צורך ומחפש, ובין השאר, מילות חיפוש.

כמו כן, יכולת השימוש במדיה היא רחבה ויש לה מגוון מאפיינים על פי גודל המודעה ומיקומה, כמובן שזה תלוי בתקציב העסק לקמפיין או למודעה הספציפית. יכולת ניהול תקציב מודעות PPC, היא אולטימטיבית ומאפשרת שינוי באופן מיידי.

כמובן, שעליך כבעל עסק לבדוק היטב - לאן אתה מוביל את הגולשים. כמו שלא היית מפרסם שווארמה בתור מסעדת בשרים גורמה, כך עליך לכוון את קהל היעד האמיתי אליך. אחרי הכל מיתוג נכון הוא קריטי - ושימוש לא נכון במדיה זו עולה לך כסף.

האתר שלך הוא נקודת מכירה לכל דבר. גם אם אינו מכירתי באופיו (כלומר מוכר מוצרים אונליין). במידה ונקודת מכירה זו לא תמשוך את עינו של הגולש באמצעות תמונות, טקסט ואטרקטיביות (במחיר, באיכות, בשירות או בבלעדיות מסויימת), אתה עלול להפסיד מכירה - בדיוק באותה צורה שבעל חנות יפסיד לקוח שנכנס ולהתעניין לאחר שנתקל בפרסומת ויצא מאוכזב מבלי שרכש דבר.

יש להקפיד בכל שלבי הקידום והפרסום כי הם תואמים את המידע הניתן באתר, את טיב המוצרים, והשירות שניתן על ידי עובדי העסק (בצורה טלפונית, ובזמינות בפורום האתר או בצ'אט).

לסיכום, חייבת להיות אחידות בין כל שלבי הקמפיין ובין מטרות העסק וקהל היעד שלו. במידה ואחידות זו אכן קיימת, אין סיבה שפרסום מפולח ויעיל כמו מודעות PPC לא יניב פניות ומכירות רבות יותר לעסק שלך.

 



תגיות המאמר: פרסום, מודעות, באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ppc-idoran

עיצוב ובניית אתרים וקידום עסקים ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון סטריקר

מאת: ירון סטריקרנדל"ן11/05/102249 צפיות
חברת USIL PROPERTIES, היא חברה אמריקאית העוסקת ברכישת נדל"ן מניב למגורים באזור פלורידה, בדרום מזרח ארצות הברית. מייסדי החברה הם אנשי עסקים ועורכי דין החולשים על תחום הנדל"ן בפלורידה כבר למעלה מ10 שנים. החברה הוקמה לאחר זיהוי המשבר הכלכלי בארצות הברית ובתחום הנדל"ן, ומאפשרת למשקיעים מחוץ לארה"ב לקנות נכסים שאין באפשרות התושבים המקומיים לרכוש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213564 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184499 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162435 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163296 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica