חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות פרחים

מאת: איל צרכנות12/05/20101021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות פרחים היא מקום מלבב ופורח ומיד כשנכנסים אליה מרגישים התרוממות רוח לנוכח שלל הפרחים הניבטים בה מכל עבר. חנות פרחים הופכת לעיתים קרובות למקום של מפגש , במיוחד לקראת סוף השבוע, כאשר נעים להיפגש עם לקוחות נוספים ותושבים מהשכונה באווירה המרגיעה והנעימה השוררת בתוך חנות פרחים. חנות פרחים מושכת אליה לעיתים לקוחות אשר לא התכוונו כלל לקנות פרחים, אך מי יכול לעמוד בפני מראה של חנות מלאת פריחה, אסתטיקה ונוי?

הזרים והפרחים

עיקרה של חנות פרחים מצוי בפרחים ובזרים הנמכרים בה. בכל חנות פרחים ניתן למצוא זרים מוכנים מראש, שאותם ניתן לקחת הביתה וליהנות מיופים, כמו גם פרחים מהם ניתן לשזור זר כראות עינו של הלקוח. חנות פרחים צריכה להכיל כמות מכובדת של פרחים, ממנה יוכל הלקוח לבחור את הפרחים ולשזור זר בעצמו או בעזרת שוזר הפרחים המתמחה באומנות סידורי  פרחים . חנות פרחים מעוצבת כך שאפשר יהיה לעבור בין דליי הפרחים והזרים השונים מבלי להיתקל בהם, צפיפות יתר של פרחים תקשה על הצפייה בהם ועל בחירתם.

שוזרי פרחים

למרות שבכל חנות פרחים ישנם זרים רבים למכירה, ישנם לקוחות המעדיפים לבחור את הפרחים שלהם בעצמם ולהחליט אילו פרחים ישובצו בזר. כדי לענות על צרכי הלקוחות הללו, חנות פרחים צריכה להעסיק שוזרי פרחים מקצועיים באופן קבוע ואף תגדיל לעשות אם תכשיר את כל עובדיה לעסוק בשזירת פרחים מקצועית. שזירת פרחים הוא מקצוע מיוחד במינו והוא מתאים למי שאוהב פרחים ויש לו חוש אסתטי. בכל חנות פרחים יש לפחות שוזר מקצועי אחד, העומד לרשות הלקוחות בכל עת.

יותר מחנות פרחים

פרחים הם מתנה אידיאלית כמעט לכל מצב ואירוע, לכן אין זה מפליא כי הרבה אנשים בוחרים בהם כמתנה ליקיריהם. חנות פרחים מציעה למכירה אביזרים למתנות לצד זרי הפרחים, מוצרים כמו בקבוקי יין, דובי פרווה, אגרטלים מעוטרים ועוד, המשמשים כתוספת או מעטפת לזר המתנה, כמו כן, אפשר למצוא בכל חנות פרחים שלל כרטיסי ברכה, בהם אפשר לבטא במילים את מה שאומרים הפרחים ביופיים וריחם.

חנות פרחים מקוונת

חנות פרחים המעוניינת לתת שירות טוב יותר ללקוחותיה, תהיה מקושרת לאינטרנט באתר משלה. היתרון הגדול של פתיחת חנות פרחים ברשת האינטרנט הוא הקלות והנוחות ללקוחות והיא מאפשרת גישה למספר רב יותר של לקוחות. חנות פרחים שיש לה אתר אינטרנט יכולה להציע גם ללקוחותיה הותיקים כמו ללקוחות חדשים שירות קל ומהיר בלי לצאת מהבית. כיצד עובדת חנות פרחים באינטרנט? באתר החנות מפורסמות תמונות של זרי הפרחים יחד עם פירוט סוגי הפרחים השזורים בזר ומחירו, הלקוח מדפדף בתמונות השונות ובוחר את הזר האהוב עליו ואותו הוא מזמין. כשרות נוסף, ניתן לרכוש כרטיס ברכה ואף לשלב את הזר עם מתנה נוספת כגון בקבוק יין או שוקולד.

באדיבות חנות פרחי יערה
חנות פרחים בחיפה המבצעת
משלוחי פרחים ומתנות לכל הארץ

 



תגיות המאמר: זר פרחים, חנות פרחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101304 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101264 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101264 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101363 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101217 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101568 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102498 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica