חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בת שלמה - צימרים אטרקציות ואפשרויות בילוי מומלצות

מאת: עינבצימרים17/05/20102343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים הכיפיים הוא לגלות ממש קרוב אליך משהו קטן וטוב שלא ידעת עד כה על קיומו, למרות שלא היתה כל סיבה לכך. ובאמת, אנשים רבים לא מכירים את היישוב המקסים בת שלמה שלמרגלות הכרמל, שנמצא במרחק של פחות משעה אחת של נסיעה ממרכז הארץ.

בבת שלמה יש אוירה מדהימה בזכות ההיסטוריה המשומרת, הטבע, הנוף והאירוח המשובח, וכדאי מאד שתחשבו על היישוב הזה כשאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם.

המושבה בת שלמה הוקמה בתקופת העליה הראשונה על ידי הברון רוטשילד, והיא נמצאת בסביבה של מושבות נוספות בהן השקיע הברון רוטשילד כמו בנימינה וכמובן זכרון יעקב.

כיום בצמוד לשרידי המושבה הישנה, שהשתמרה בצורה יפיפיה ויוצאת דופן, מושב מודרני שתושביו מתפרנסים מחקלאות וממקצועות חופשיים.

בחופשה בבת שלמה אפשר להנות מאד משיטוט ברחובה הראשי של המושבה העתיקה, ובין בתים משומרים וכלים חקלאיים ישנים ליהנות גם מקפה בבתי הקפה הקטנים אך המשובחים, ומקניות מיוחדות בחנויות הבוטיק המקסימות הכוללות פריטי אמנות יפיפיים ותוצרות חקלאיות טעימות ואיכותיות.

כמו כן, מומלץ לטייל ברגל, באופניים או בכל דרך אחרת בחורשות הירוקות והמקסימות שעוטפות את היישוב, שבראשן שמורת הר חורשן שממש צמודה ליישוב מצידו הדרומי.

חובבי הים יכולים לנסוע מרחק קצר לחופים שיש הטוענים שהם היפים ביותר במדינה, הלא הם חוף דור וחוף טנטורה, שבהם אפשר להתרחץ במזג האויר החמים או סתם ליהנות מהיופי של הים והמפרצים הקטנים.

גם אם אתם מחפשים פעילויות מיוחדות או שונות תוכלו למצוא מה לעשות בסביבה, בכמה וכמה חוות סוסים המציעות טיולי סוסים רומנטיים או משפחתיים בכרמל וגם בחוף הים, מועדוני צניחה וצלילה ועוד.

משפחות או זוגות שמחפשים מקום טוב ללון בו, שמצד אחד יהיה ביתי ונוח, ומצד שני יהיה מפנק ואיכותי, ימצאו את מבוקשם ב"פינת השנהב". ב"פינת השנהב" ממתינים לכם 4 צימרים מקסימים עם מרפסות עץ צמודות המשקיפות אל החורש היפיפה ואפשר ליהנות בהן מתחת לכיפת השמיים מקפה איכותי של אחר הצהריים.

כמו כן יש בחדרים ג'קוזי עגול ומפנק ומטבחון מאובזר, ומחוץ לחדרים חצר מקסימה עם ריצופי אבן כפריים. את ארוחת הבוקר הישראלית העשירה והטעימה יש להזמין מראש, ואז נהנים ממנה מאד בפרטיות החדר, או מומלץ יותר – על המרפסת מתחת לשמש הבוקר החמימה.

אם אתם מטיילים חובבי פינוקים ועינוגים במיוחד, במתחם המקסים צימריץ תוכלו להוסיף לאירוח המשובח גם מתקני ספא לחוויית ניתוק מושלמת. ב"צימריץ" תוכלו לבחור בין 4 בקתות עץ מדהימות השונות זו מזו בגודלן ובעיצובן, בהתאם לגודל הקבוצה המתארחת ולצרכיה (כמובן שיש גם בקתות שמתאימות לזוגות).

בנוסף יש ג'קוזי חיצוני גדול מדהים הצופה אל הנוף, סאונה נפרדת, ואפשרות להזמין טיפולי גוף משחררים ממיטב המטפלים באיזור וליהנות מכל הפינוק בעולם. ארוחת הבוקר המעולה מוגשת בחדר אוכל קטן ואינטימי, וכוללת ירקות, גבינות, מאפים פריכים, מרקחות מתוקות ביתיות ועוד.

בואו לגלות איך ממש מתחת לאף הסתתר היישוב המקסים בת שלמה. חופשה בבת שלמה מלאה באוירה של נוסטלגיה, כיף ופינוק, ומהווה מקום נפלא גם לזוגות וגם למשפחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111557 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105715 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103598 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172095 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171505 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica