חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביואורגונומי שיטת אבחון וטיפול אנרגטית

מאת: יגאל עופרירפואה משלימה19/05/20101186 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביואורגונומי (ביו - חיים, אורגון - אנרגיית החיים), היא שיטתאבחון וטיפול אנרגטית אותה פיתח רפי רוזן בעקבות חשיפתו לכתביו של וילהלםרייך (רייך, אגב, נרדף בעקבות ממצאיו, שאולי היוו איום על הממסד הרפואיהקונבנציונלי, ע"י ה FDA, שניסו להשמיד ולשרוף את כל כתביו עד ל 1962).

ביואורגונומי מבוסס על חישת אנרגיה של שדות אנרגטייםשל אנרגיית החיים, או כל אנרגיה אחרת. רפי גילה שהדרך הנוחה ביותר לחושאנרגיה זו היא באמצעות עפעוף העיניים. מספר קווי האנרגיה של שדה האנרגטינתון מצביע על איכות ואורך החיים של הנבדק. דרך תגובת העפעוף ניתן לזהותקווים אנרגטיים, דמויות אנרגטיות, מצבי מחלה ובריאות, ריכוזים אנרגטייםומצבים של ואקום אנרגטי (בואקום אנרגטי אין אפשרות לאנרגיה להגיע או לנוע).

תהלים י"א פסוק ד': "ה' בהיכל קודשו, ה' בשמים כיסאו, עיניו יחזו,עפעפיו יבחנו בני אדם".

כל אחד יכול ללמוד להשתמש בשיטה זו ולנצל אותה בתחומים רבים בחיים.

הרעיון מאחורי הטיפול האנרגטי הוא שכל דבר סביבנו, בין אם זה עצמיםדוממים, צמחים, גוף ואפילו מחשבה בנויים קודם כל מאנרגיה, האנרגיה הזו,כשמגיעה לרטט נמוך יותר, מהווה את התבנית הפיסית (לדוגמא הגוף שלנו). במצבשל מחלה, מצב נפשי קשה וכו' התבנית האנרגטית אינה שלמה או ניזוקה בצורה כזואו אחרת, הטיפול האנרגטי מחזיר את התבנית האנרגטית והזרימה האנרגטית למצבההטבעי, בעקבות זה התבנית הפיסית נבנית ומתוקנת בהתאם. במילים אחרות ניתןלומר שהביואורגונומי מעניק לגוף את הכלים, מחזק ומאיץ את היכולת הטבעית שלהגוף (והמערכת הנפשית) לרפא את עצמו. מכאן אפשר לומר שטיפול אנרגטי יכוללטפל ולמנוע מחלות פיסיות לפני הופעתן בגוף.

מכיוון שמבחינת האנרגיה אין משמעות למרחב או לזמן, הטיפול הביואורגונומייכול להתבצע גם מרחוק. ניתן לטפל באדם בנקודות זמן שונות וכך לאתר טראומותואירועים שונים שעבר בחייו כאשר הטיפול נעשה בגוף האנרגטי של המטופל מאותוהזמן בו חווה את הפגיעה. הפוביות והפחדים, שלרוב אנו מחזיקים באופן בלתימודע, מקורם באירועים טראומטיים מהעבר (הרבה נכתב כבר על זיכרון הגוף וניתןלהוסיף על כך את זיכרון הגוף האנרגטי מחיים קודמים).

כשמטופל עובר טיפול בשיטת הביואורגונומי מטופלים גם כל הדמויותהרלוונטיות בשושלת שלו המשפיעות עליו מבחינה אנרגטית, למשל ההורים (ניתןלראות בזה טיפול ב-"גנטיקה רוחנית" המקבילה האנרגטית לגנטיקה פיסית).

השינוי או ההקלה בעקבות הטיפול האנרגטי יורגש כעבור מספר שעות, ימים אוחודשים, תלוי בחומרת המחלה.

הטיפול הביואורגונומי יעיל בטיפול במערכות יחסים בין בני אדם. חלקמבעיות התקשורת בין אנשים מקורן בזיכרון אנרגטי של אירועים שהיו בניהםבעבר. טיפול בחסימות הללו במערכת גורם לשיפור רציני בכל מערכת יחסים(רומנטית, עסקית וכו').

הטיפול הביואורגונומי יעיל עבור:

טראומות, פוביות ופחדים

מחלות פיזיות ונפשיות

התמכרויות

הפרעות קשב וריכוז וקשיי למידה

ניקוי וטיהור המרחב האנרגטי של העסק או בית המגורים

מערכות יחסים בין אנשים, כסף, זוגיות, קריירה.

בשיטת הביואורגונומי לא ניתן לטפל בכל אחד. לכן על המטפל לבדוק אם הואהמטפל המתאים ואם טיפול אנרגטי יוכל לסייע לאותו מטופל.

לשם הזמנת טיפול ניתן ליצור קשר בטלפון 077-7010317, 0525283533 אובטופס יצירת קשר באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל עופרי

מטפל בביואורגונומי, תטא הילינג ותקשור

www.igalofri.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל עופרי

מאת: יגאל עופריחלומות27/06/101377 צפיות
חלום צלול הוא חלום בו האדם מודע לעובדה שהוא חולם, ואז הוא פועל מתוך מודעות בתוך מימד אמיתי ושונה, בו התודעה משוחררת הרבה יותר, עם תפיסת זמן שונה, גמישה יותר, תפיסת מרחב שונה והתפיסה אינה מוגבלת בזמן או במרחב. זה המקום בו ניתן לראות את המחשבות מתגבשות לידי צורה, יוצרות את המציאות ברגע, זה לבדו יכול להעצים את הביטחון שלך בעובדה שהמחשבות שלך ואמונותיך יוצרות את המציאות שלך

מאת: יגאל עופרירפואה משלימה19/05/101206 צפיות
למה הגוף חולה? למה יש לנו כאבים לא מוסברים?, בחירת נשמה ומחלה, קשר גוף נפש, מחלה כזרז לשינוי, טיפול בגוף, אמונות מחלות וכאבים

מאת: יגאל עופריתקשור וטלפתיה19/05/101281 צפיות
האלוהות רוצה למצוא דברים חדשים, דרכים חדשות לביטוי של אנרגיה...הוא נתן לכם בחירה חופשית מהסיבה הפשוטה שההתנסות שלכם מרחיבה אותו...האלוהות תמיד במצב של התרחבות, התפתחות ויצירה...אלוהים מחכה לכם, מחכה שתתעוררו לעצמכם ותכירו באלוהותכם, במציאות הפיסית, ולדעת את עצמו דרככם וזוהי מהות קיומכם

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213911 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201545 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201458 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201347 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191638 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181644 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica