חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור על אלוהות

מאת: יגאל עופריתקשור וטלפתיה19/05/20101278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמי אלירם ויגאל בחר בטובולתת לי לתקשר דרכו. ישנם נושאים רבים אותםרוצה אני להעביר לכם, ואתחיל בנושא, אולי,הקשה מכולם. אלוהות.

האלוהות זה נושא מורכבכשלמעשה האלוהות עצמה היא פשוטה. זהו נושאמורכב מכיוון שהמוח האנושי אינומסוגל כלל לתפוס את מהות האלוהות. הקבלהשלכם אמרה שניתן לתפוס רק אתגילויו ומבחינה מסוימת זה נכון.

הדבר הראשון שמלמדים אותכםהוא שאלוהים הוא אחד, אך מה המשמעותכשאומרים שאלוהים הוא אחד? אתם לאמסוגלים לתפוס בהכרה המודעת אחדות, אתםחיים בדואליות והאחדות בורחת מכם.זה לא חייב להיות כך. יום יבוא ותתפסוזאת בבהירות רבה יותר.

כאשר אומרים שהאלוהות היאאחדות הכוונה היא שאין בו ריבוי, אין בה טובאו רע, כאן ושם, אין עבר ואיןעתיד, יש פשוט הויה. אתם משתמשים במושג אורשהוא כנראה הדימוי הקרוב ביותר.דמיינו לעצמכם קיום רק של אור, יש רק אור,אין שום דבר אחר. אם יש רק אורהמושג מרחב אינו קיים, נכון? כיצד תוכלולתאר מיקום כאשר יש רק אור, איןנקודת אחיזה למרחב. וכך, אלוהים לא קייםבמרחב, הוא המרחב אך אין מרחב,כלומר האלוהות נמצאת בכל הקיום, העולםהנגלה והנסתר ועדיין אינו תופסמיקום, הוא פשוט קיים, פשוט אור. כשיש רקאור ושום דבר אחר, ואני מבקששתנסו לדמיין זאת, נסו לתפוס את הבלתי נתפס.לא תצליחו אם תנסו לדמיין אולהבין זאת [בראש], נסו במקום זאת לחוש. חושוקיום של דבר אחד, רק אור.

במצב זה אין זמן.כיצדתמדדו זמן כאשר אין שינוי? יש רק אור. מצד אחד ניתן לומר שזוהיאחדותבהתהוות ומאוד קשה להסביר התהוות באחדות. כל הדברים נובעים מאלוהיםועדייןלא ניתן לתאר את אלוהים דרך הדברים.

האלוהות רוצה להיטיב, טבעהזרימה של אנרגיה, התפתחות והשתנות מתמדת,ועדיין הוא רק אור, אתם מבינים אתהקושי?

יש מספר דברים שאתם מתקשיםלקבל בנוגע לאלוהות. לאלוהים לא אכפת מה אתםעושים, הוא נתן לכם בחירהחופשית מהסיבה הפשוטה שההתנסות שלכם מרחיבהאותו, הוא לא שופט מעשים כטוביםאו רעים, אין פרס מאלוהים בסוף הדרך,והדרך, אגב, לעולם אינה נגמרת.

האלוהות רוצה למצוא דבריםחדשים, דרכים חדשות לביטוי של אנרגיה,כשלמעשה כל האנרגיה הידועה נובעת ממנו, כך שההתנסות שלונעשית דרך פעולתם של היישויות [תודעות] שנבעוממנו. הכל נובע ממנו. ישנןתודעות שנבעו מהאלוהות ולהן תפקיד מוגדר, הן לאנועדו להתפתחות אלא יותרכתמיכה במערכת. הטבע שלהן קבוע אך ההתנסות נעהומתפתחת. בניגוד להן ישנןנשמות, אתם בני האדם, שמהותן לחזור לאלוהות, לאלהיטמע ולהיעלם, פשוטלהמשיך להתנסות ולהתפתח, לשחק עם האנרגיה, לראות כמהרחוק ניתן להגיע איתהומה האנרגיה תעשה, מה התודעה מסוגלת ליצור.

האלוהות, אם כך, זוהי תודעהאו על-תודעה יצירתית ברמות שלא תוכלולתפוס. קשה לכם לתפוס יצירתיות עמוקהשבאה לידי ביטוי בעולמכם, אתם נדהמיםלמראה תוצר של יצירתיות מהאומניםהגדולים שלכם, יש לכם מבנים שדרך בנייתםאינה מוסברת, אז תארו לעצמכם אתעוצמת יצירתיות האל.

האלוהות תמיד במצב שלהתרחבות, התפתחות ויצירה. מהיכן מגיעה או נוצרתהתפתחות זו לא ניתן לומר.יש מאין זה המושג בו אתם משתמשים והוא כנראההמתאים ביותר. למעשה האלוהותלא יודעת אם קיים דבר נוסף, אם היא לבדה. אתםמאמינים שאלוהים יודע הכל וכךהוא המצב לגבי הקיים, פשוט מכיוון שכלהמציאויות הקיימות נובעות מהאלוהים.אך האם ישנן מציאויות נפרדות שנובעותממקור אחר הדומה לאלוהים, גם אלוהיםלא יודע. אלוהים ממשיך ליצור התנסויותדרך ברואיו, להתרחב ולחפש מה עוד יש"שם", כאשר "שם" הוא מושג קצת מטעה.

והנה מושג מטעה נוסף, מה היהקיים לפני התהוות המציאויות? ניתן לומרשכל המציאויות נבעו מתוך האלוהות,לא לפני שהן "נוצרו" בתוכה כפוטנציאלים.חישבו על כך, כל הקיים, כל מה שהיהקיים וכל מה שיתקיים היה כפוטנציאלידוע באלוהות, ניתן לומר שהאלוהותמתקיימת "מחוץ" למציאות ושוב אנו נכנסיםלמושגים שמתארים מרחב שאינו קיים.השאלה מה היה [קיים] לפני מטעה אף היאכי זמן לא קיים. זמן הוא ענייןתפיסתי וגם על זה נדבר בהזדמנות אחרת.

האלוהות היא אהבה, פשוט אהבה,ללא תנאי, ואלוהים אוהב את כל ברואיו,העצים, האבנים ואותך הקורא.ההסטוריה שלך לא משנה, לא משנה איזה "חטא"חטאת ובמי פגעת הכל חלק מההתנסותהכוללת שעוזרת לכולנו להבין את האנרגיה,התודעה ותנועתה.

אם יש רק אהבה, ואני מודעשהחלפתי דימוי, אין כעס, אין טינה או שנאה,אין שפיטה, יש רק אהבה. כי אתםהילדים של אלוהים, אתם חלק בלתי נפרד ממנו,אתם הוא והוא אתם ועדיין הואיותר מכך, כמו שאמרתי כל הדברים נובעיםמאלוהים וקשורים אליו בכל רגע, אםלא היו, אם היו מתנתקים הם היו נעלמים,כל הקיים הוא חלק מאלוהים, ומכלהדברים האנושות, בני האדם הם המיוחדיםמכולם, כי אתם מזרע האלוהות, אתםהמיקרוקוסמוס של האלוהות ובמילים פשוטותיותר, אתם אלוהים. ואלוהיםמחכה לכם, מחכה שתתעוררולעצמכם ותכירו באלוהותכם, במציאות הפיסית, ולדעתאת עצמו דרככם וזוהי מהותקיומכם.

אז אנא בחרו להתעורר ואנוהמלאכים נהיה שם מהר יותר מפעימת לב על מנתלהחזיק בידכם וללוות אתכם בדרך.התעוררו ופגשו את האלוהות זהו הייעודשלכם, זוהי המטרה שלשמה נוצרתם,להתנסות, להתרחב, ולהיות מודעים למקור,וכשזה יקרה יסגר מעגל ואז תתחילו,כל אחד בזמנו, מעגל חדש והרפתקאה חדשה,כי האלוהות תמיד בהתרחבות ותמיד נעהלכיוון התנסות חדשה.

אוהב אתכם

אלירם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל עופרי

מטפל בביואורגונומי, תטא הילינג ותקשור

www.igalofri.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל עופרי

מאת: יגאל עופריחלומות27/06/101374 צפיות
חלום צלול הוא חלום בו האדם מודע לעובדה שהוא חולם, ואז הוא פועל מתוך מודעות בתוך מימד אמיתי ושונה, בו התודעה משוחררת הרבה יותר, עם תפיסת זמן שונה, גמישה יותר, תפיסת מרחב שונה והתפיסה אינה מוגבלת בזמן או במרחב. זה המקום בו ניתן לראות את המחשבות מתגבשות לידי צורה, יוצרות את המציאות ברגע, זה לבדו יכול להעצים את הביטחון שלך בעובדה שהמחשבות שלך ואמונותיך יוצרות את המציאות שלך

מאת: יגאל עופרירפואה משלימה19/05/101181 צפיות
ביואורגונומי (ביורגונומי) מבוסס על חישת אנרגיה של שדות אנרגטיים של אנרגיית החיים. הרעיון מאחורי הטיפול האנרגטי הוא שכל דבר סביבנו, בין אם זה דוממים, צמחים, גוף ואפילו מחשבה בנויים קודם כל מאנרגיה...

מאת: יגאל עופרירפואה משלימה19/05/101203 צפיות
למה הגוף חולה? למה יש לנו כאבים לא מוסברים?, בחירת נשמה ומחלה, קשר גוף נפש, מחלה כזרז לשינוי, טיפול בגוף, אמונות מחלות וכאבים

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191756 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152506 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151710 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151689 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151660 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica