חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 סיבות מדוע פרטיות היא לא רלוונטית למי שמחפש עבודה מהבית באינטרנט

לאחרונה יש טרנד הולך וגובר נגד פייסבוק וגוגל על כך ששתיהן ביחד וכל אחת לחוד הולכות והופכות אותנו, המשתמשים, ליותר חסרי פרטיות והרבה פחות אנונימיים.

עד לפני 10 שנים יכולנו לעשות הכל, גם באינטרנט, בלי שיכירו אותנו. זה היה מאוד נוח להסתתר מאחורי כינוי פיקטיבי, ולעשות ככל העולה על רוחנו (במסגרת הטעם הטוב והחוקי, כמובן).

המגמה באינטרנט של העשור האחרון היא להישאר בבית, אבל להיות הרבה יותר חשופים. זה מפריע לרוב משתמשי האינטרנט, שהתרגלו להיות פרטיים ואנונימיים. זכות האדם הבסיסית לפרטיות נראית כאילו נפגעה.

ובכל זאת, אם אתה רוצה עבודה מהבית באינטרנט, ואתה מתכוון להפוך אותה לעסק המרכזי שלך, ולמקור הפרנסה העיקרי, יש הרבה סיבות מדוע לא תרצה להיות אנונימי.

אני לא מדבר כעת על כל אותן שיטות להרוויח כסף בקלות באינטרנט, כמו הקלקה על פרסומות או מענה על סקרים. אני מדבר על עסק אמיתי.

אז מדוע אני טוען שפרטיות באינטרנט היא לא רלוונטית למי שמחפש עבודה מהבית באינטרנט?

  1. העסק הוא אתה - כשאתה תרצהלהתפרנס באמצעות עבודה מהבית באינטרנט, אתה תגלה, שבעצם, העסק הוא אתה. לאתוכל למכור ולשווק בצורה אנונימית לאורך זמן. אנשים יהיו חייבים להכיר אותך.
  2. רשימת לקוחות ותיקים - אפשר לעשותשיווק באינטרנט בצורה אנונימית, אבל אז תאבד את המינוף. תמיד תצטרך לחפשבצורה אקטיבית לקוחות חדשים, אלאאם כן תהיה כבר מותג ענק בסדר גודל של קוקה קולה (ועם זאת, גם הם ממשיכיםלעשות פרסומות). והרי ברור שעסק מצליח הוא כזה שיש לו רשימת לקוחות ותיקים.כדי שעבודה מהבית באינטרנט תהיה עסק מצליח, אתה צריך לקוחות שמכירים אותך.
  3. הבית שלך הוא המשרד שלך - אתה לאחייב לפרסם תמונות של הילדים. לא בזה מדובר. אתה כן חייב להיות נוכח באינטרנטעם שמך וכתובתך האמיתיים. עבודה מהבית באינטרנט - זה אומר שהבית שלך הואהמשרד שלך. הלקוחות שלך צריכים לדעת מאיפה אתה בא.
  4. אנשים מתחברים לאנשים - אין מהלעשות. אם העסק שלך היה חנות מכולת שכונתית, היית צריך להיחשף רק בפני השכניםהמקומיים. הם בסופו של דבר היו יודעים עליך הכל. והשכנים, אם הם לא היואוהבים אותך, הם היו הולכים למכולת אחרת. בעבודה מהבית באינטרנט כל מי שנמצאבאינטרנט הוא לקוח פוטנציאלי שלך. ככל שתהיה יותר אנונימי, אנשים לא יזהו בךאת המימד האנושי.
  5. אמון בסיסי - כדי למכור משהו,הלקוחות שלך צריכים להכיר אותך ולסמוך עליך. אם הם לא ידעו קצת עליך, אם הםלא יראו תמונה שלך, לא ידעו היכן למדת או אפילו מי החברים שלך, הם לא יסמכועליך. כל עניין העבודה בבית באינטרנט עלול להתמוטט.

לסיכום,

בכל ברכה יש גם קללה, והחכמה היא לדעת לנצל את זה לטובתנו, ולהפוך חזרה כל קללה לברכה. אובדן הפרטיות באינטרנט הוא מצער, במידה מסויימת, אבל בשביל מי שרוצה עבודה מהבית באינטרנט, לא רק שזו יכולה להיות ברכה, אלא שזוהי חובה. העסק הוא אתה, הלקוחות שלך חייבים להכיר אותך, לדעת איפה אתה נמצא, ומה אתה עושה, לסמוך עליך ובעצם - לדעת שאתה אנושי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גולן בורשטיין מוצא דרכים, המתאימות במיוחד להורים, לעבוד מהבית.

עוסק במגוון דרכים לשיווק באינטרנט.

מדריך הורים באהבה, סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם.

כנסו לדף הזה, וקבלו בחינם את הדו"ח המיוחד שלי "איך באמת להרוויח כסף מהבית - 6 דרכים אמיתיות להכנסה נוספת באינטרנט"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולן בורשטיין

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית02/06/101016 צפיות
כתיבת מאמרים היא כלי שיווקי חזק מאוד לעסק הביתי. יש לה מספר יתרונות מאוד בולטים, ואיך שלא מסתכלים על זה, כתיבת מאמרים יכולה לעזור כמעט בכל רובד של שיווק העסק – פרסום, קידום ומיתוג.

מאת: גולן בורשטייןחינוך ילדים05/05/101354 צפיות
אנחנו בחינוך ביתי כי זה הכי מתאים לנו. מתאים לנו להקשיב לילד ולכוון אותו לפי צרכיו. מתאים לנו לחנך אותו להיות אדם לומד ויוצר שמסוגל לחשוב בעצמו.

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית23/04/101685 צפיות
כתיבת מאמרים היא שיטה מצויינת לקידום אישי וקידום האתרים שלכם. אם אתם מרוויחים כסף דרך האתרים שלכם, ורוצים שיותר אנשים ייכנסו אליהם, כתיבת מאמרים היא אחת מדרכי הפרסום החינמיות הכי פופולריות בעולם. אבל כיום, אפשר, בנוסף, לעשות כסף מהבית ישירות דרך הכתיבה עצמה.

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית22/04/101356 צפיות
בין שאר השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם בוחרים עבודה מהבית באינטרנט, יש את שאלת רמת גמישות שעות העבודה, ולאיזו הכנסה בכלל אפשר להגיע בטווח הרחוק. האם העבודה מהבית באינטרנט חייבת להיות בשעות מסויימות, או שזה נתון לבחירתכם. האם יש תקרה לגובה ההכנסה, והאם היא יכולה להיות פאסיבית.

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית17/04/101523 צפיות
אם אתם רוצים ליצור הכנסה נוספת מהבית, אחת השאלות החשובות ביותר שתוכל לעזור לכם לבחור את העסק הביתי המתאים לכם היא מה מידת המינוף. הכנסה נוספת מהבית, שהיא כולה שלכם, חייבת מינוף כדי ששעת עבודה אחת שלכם תהיה אפקטיבית ומכניסה כמו 10 שעות.

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית12/04/101342 צפיות
אם אתם רוצים להרוויח כסף מהבית, השאלות כמה זמן צריך להשקיע, כמה כסף צריך להשקיע ומתי העסק הביתי הופך לרווחי הן שאלות קריטיות שיעזרו לכם לבחור את העסק הביתי המתאים לכם.

מאת: גולן בורשטייןעסקים מהבית29/03/101310 צפיות
עבודה מהבית זה לא רק לרווקים ופנסיונרים. אתם, ההורים, המחפשים דרכים לבלות יותר זמן עם הילדים, תופתעו לגלות שעבודה מהבית היא מציאותית גם לכם. במאמר זה תלמדו איך גם אתם יכולים להתפרנס בעזרת האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152394 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148628 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica