חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מושב דבורה בעמק יזרעאל - המלצות על צימרים ונופש

מאת: עינבצימרים20/05/20103568 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נשחק משחק – אני אשאל אתכם לאיפה טיילתם בחופשה האחרונה שלכם. אני לא מתכוון לאיזה גיחת-טיול אלא לחופשה של ממש שבה יצאתם מהבית וישנתם במקום אחר. נגיד צימר או וילת אירוח. אני מוכן לשים את הכסף שלי שרובכם תגידו איזה שם של קיבוץ או מושב או יישוב חקלאי באזור הצפון.

חלק קטן יותר, אבל עדיין משמעותי, יגיד איזה שם של יישוב שנמצא לפחות ארבעים-חמישים קילומטרים דרומית לתל אביב. מעטים מאוד, אפילו ספורים, יאמרו "עמק יזרעאל".

אני באמת לא מבין למה. עמק יזרעאל הוא עמק יפה עם מלא אטרקציות טבעיות ולא טבעיות, ואפילו מתי המעט שעוד איכשהו מגיעים לכאן (כנראה הם טועים בדרך) משתכנים בסוף באחד מהקיבוצים שנמצאים על כביש 71, המוביל לכיוון בית שאן.

אז זהו, שאני רוצה לחדש לכל מי שטעה – יש המון מקומות טובים להשתכן בהם בעמק מלבד קיבוצי כביש 71 ואתם יודעים מה? רובם אפילו יותר זולים – בדיוק מהסיבה שהם לא מוכרים. כי גם בתיירות, כמו בכל תחום אחר בכלכלה – הכל עניין של היצע וביקוש.

אחד מהיישובים האלה הוא מושב דבורה, הקרוי על שם אותה דבורה התנ"כית שניצחה את סיסרא הרשע  באותו מקום – וזה פחות או יותר מסכם את מידת הקשר שיש לה לאזור. המושב מורכב בעיקר מעולים שהגיעו ארצה ממרוקו, ולכן אל תתפלאו כשתגיעו לפתח הצימרים "קאזה בבי" ותחשבו שאולי בעצם נחתתם במרוקו.

כנראה שהבעלים לא יכל ממש להתנתק ממרוקו, או שפשוט הבין את הפוטנציאל התיירותי העצום שיש לצימרים בעלי המראה המיוחד שלו. אני מעדיף את האפשרות השנייה. יש לו במתחם שלוש יחידות אירוח – שנקראות בבי נובה ובלנקה – ושלושתן מעוצבות בסגנון האוריינטאלי עם מוטיבים בהתאם, כמו קשתות רבות הפזורות לאורך המבנה.

שלא תטעו, היופי ממשיך גם בפנים. או שמא עלי לומר, הפאר. מלבד הדברים המסורתיים שניתן למצוא היום כמעט בכל צימר כמו טלוויזיה או ג'קוזי עם נוף יש כאן עיצוב יפהפה שחבל על הזמן – התמונות בצבעים החמים שתלויות על הקירות, הריהוט, כולל כמה אגרטלים בסגנון מסורתי ושולחן ברזל מפורזל שמשתלב היטב במקום, ואפילו המצעים שעל המיטות – הכל פשוט כל כך יפה.

אז הבטחתי אטרקציות ואכן יש כאן כאלה למכביר – במיוחד בתחום הטבע. שמורת הגלבוע היא ממש מטר וחצי מכאן, ובתקופת האביב תמצאו בה שלל אירוסים צבעוניים ויפים. גם אם לא באביב כדאי להגיע לטיול רגלי באחד ממסלולי הטיול שבשמורה, ובראשם מעין חרוד עם בריכת השחיה הצמודה.

אפרופו מים, נחל האסי מאוד קרוב גם הוא והוא מציע שלל אטרקציות מים לבאים בשעריו – דיג, רפסודות וכל מה שעולה על הדמיון. אפשר גם ליהנות מהבשרים על האש שמציעה החברה שמפעילה את האטרקציות בנחל האסי, או לעשות על האש בעצמכם באחד מהמקומות היפים הרבים שיש בסביבה. כמו למשל, גן הסחנה הפופולארי והמפורסם שנמצא קצת יותר קרוב לבית שאן אבל שווה את עוד חמשת דקות הנסיעה. לא סתם הוא כל כך פופולארי.

חוץ מעשרות אטרקציות טבעיות יש גם אינספור פעילויות לילדים ומבוגרים – טרקטורונים, ג'יפים ומיני רכבי שטח שיקחו אתכם לטיולים בסביבה, חוות סוסים שבה אפשר לקבל שיעור רכיבה למתחילים ולמתקדמים ואם יש לכם אופניים אפילו לרכב איתם באזור עמק יזרעאל יפה מאוד בעונות מסוימות. רק תעשו לי טובה אחת, אם אתם מגיעים לעמק יזרעאל, וכדאי שתגיעו, אל תעשו זאת בקיץ – כי מה זה חם כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111557 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105716 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103598 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172096 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171446 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171522 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171487 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171506 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161562 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161593 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica