חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים חלונות גג בצורה נכונה - חברת עליית גג

מאת: אבי שהרבנישיפוצים24/05/20101608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם וכאשר נשב ונחליט לנצל את המרחב של עליית הגג, שאיננו נמצא בשימוש, ולהפוך אותו ליחידת מגורים נוספת ... זהו המועד המתאים ביותר לחשוב על התקנת חלון גג.

חלון גג סקיילייט עושה את כל ההבדל בין מרחב לא שימושי, חשוך וחם לבין מרחב מואר, בהיר ומאוורר ובעיקר שימושי.

המשמעות המעשית של התקנתם ופיזורם חשל לונות בגג היא לא רק השגת יופי ועיצוב מרענן אלא הרבה מעבר לכך.

יש לחלונות כאלה השפעה ישירה ומיידית על רמת ואיכות האקלים בתוך חלל המבנה כולו. ככל שיותקנו יותר חלונות גג, כך יגדלו באופן משמעותי התנועה וכמות האוויר ולכן החום הרב העולה כלפי מעלה מהבית לעליית הגג, במיוחד בקיץ, משתחרר החוצה. חלונות גג לא רק שמשחררים אוויר חם החוצה, אלא אפילו יש ביכולתם להכניס אוויר צח ורענן לחלל. הסיבה לכך היא מבנהו הייחודי של חלון גג הבנוי מציר אמצעי שבו מבנה הכנף של החלון פונה בזווית מתוך הגג וכך נוצרת זרימת אוויר ישירה אל תוך עליית הגג.

מרכיב נוסף וחשוב הוא שיעור פיזור האור והפצתו במרחב של עליית הגג.

שילוב שני המרכיבים הללו משדרג את איכות המגורים ואיכות השהייה במקום והופכים אותו לנעים במיוחד.

מעבר לשיפור איכות האוויר כידוע חלונות גג הם מוצר שמשפיע גם על עיצוב המרחב הפנימי של עליית הגג.

כמו כן , חלונות גג מתחברים למפלס של השיפוע בגג, דהיינו באים במקום רעפים. כלומר המשמעות היא שמעתה החדרים שבעליית הגג חשופים יותר לשינויי הטמפרטורה ותנאי הסביבה החיצוניים.

משום כך הדבר החשוב מכל הוא שחלון הגג יהיה כמה שיותר איכותי. המשמעות היא בידוד תרמי ואקוסטי מלא, מניעה יעילה של נזילות מים וקור בחורף, חסימת מעבר לחום וקרינה בקיץ ועוד.

חלון גג איכותי צריך ליצור הפרדה ברורה בין האקלים שמחוץ למבנה לבין האקלים שבתוך חלל הגג או המבנה.

לכן חשוב מאוד לקבל החלטה נכונה האומרת שחלון הגג שאנו רוכשים חייב לעמוד במזג אוויר קשה אפילו יותר מזה שאנו רגילים אליו. על מנת להיות בטוחים בבחירת חלון הגג המתאים, מומלץ לקנות חלונות גג המיוצרים במדינות בעלות מזג אוויר חורפי קשה. כך נוכל להיות בטוחים באופן מוחלט לגבי מידת ויעילות האטימות של חלונות גג אלו שנבחנו ונבדקו לאורך שנים רבות במקומות בהם שיעור הבידוד לקור ולנזילות חייב להיות איכותי וללא פשרות.

חלונות גג המשווקים למדינות שבהם האקלים קר וגשום מאוד, מגיעים עם מערכת של פחי מרזוב נוספים הארוזים באריזה נפרדת. פחי מירזוב אלה משמשים כמקדם בטיחות נוסף למרזוב הרגיל. תוספת זו הכרחית ונועדה להתאים עצמה לסוג הרעף ומיקום החלון בגג, כך שההתקנה תהיה מושלמת בהרמוניה עם הרעפים בגג וכך הופכת להיות יחידה אחת מושלמת.

פרטים אלו נראים לא חשובים לכאורה, לפחות בתחילה, אך בהמשך ניכרת חשיבותם והם אלה שמאריכים מאד את משך חיי חלון הגג.

כמובן שהפרטים והמרכיבים הנוגעים לבידוד ולאטימות החלונות בגג הם החשובים ביותר, אך חשוב מאד גם להסתכל על החלון מחלקו הפנימי. לדוגמה איכות העץ של המשקוף הפנימי. יש לבדוק שהעץ הוא טוב ואיכותי ושעבר טיפול וצביעה בלכה על בסיס מים (ניתן ורצוי לשאול את הספק).

כמו כן כשמתכוונים לרכוש חלונות גג יש לשים לב שכל מרכיבי החלון יהיו עשויים מאלומיניום ולא מפלסטיק. קרי, הידיות, הצירים והברגים צריכים להיות איכותיים ככל הניתן, אחרת לא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

יצרני חלונות גג איכותיים, נותנים מענה טוב ועיצובי גם לנושא של אביזרים נלווים לחלון הגג. ניתן למצוא היום בשוק הישראלי חלונות גג עם מגוון אביזרים חשמליים לחלונות גג המגיעים כחלק מובנה של חלון הגג ואינם נראים כלל במסגרת המשקוף הפנימי של חלון הגג, קרי, הם נסתרים באופן מלא.

כמובן קיימים אביזרים ידניים כמו למשל וילון האפלה לחלון גג, וילון הצללה במגוון צבעים, תריסים ועוד.

כאמור, חשוב לדאוג שהאביזרים יהיו וייראו איכותיים ושיהיו מקוריים של החברה היצרנית והמשווקת. רק כך ניתן לקבל אחריות מלאה על שלמות המוצר ואיכותו.

בהצלחה,

אבי שהרבני - מנהל טכני

חברת "עליית גג".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי שהרבני,

מנהל טכני חברת עליית גג

052-3301888

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי שהרבני

מאת: אבי שהרבניצרכנות וקניות31/12/137846 צפיות
סרטון מקצועי בנושא חלונות גג שהופק עבור חברת עליית גג שהיא מן החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום חלונות גג, סולמות ומדרגות מתקפלים לעליית גג, אביזרים לחלונות גג ופתרונות הצללה שונים.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/121097 צפיות
חלונות סקיילייט הינם חלונות אשר נועדו להחדיר אור טבעי לחלל המבנה. לחלונות אלה יתרונות רבים והם מאפשרים עיצוב מרהיב לצד חיסכון באנרגיה ומתן אווירה ייחודית למבנה.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/121458 צפיות
חלון גג הינו חלון ייחודי המציע תכונות עיצוביות נפלאות ומרהיבות לצד פונקציונליות מעולה ושפע של יתרונות, ומאפשר להפוך כל חלל חשוך וחסר חלונות לפנינת מגורים מוארת ומאווררת למשעי.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים19/11/129199 צפיות
חלונות גג מעניקים ערך מוסף למבנה ושילוב של פונקציונאליות עם פריט עיצובי מרהיב המוסיף רבות לבית. ישנם כמה סוגים של חלונות גג וחשוב לבחור את המתאים ביותר לכם.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232645 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223307 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica