חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוב חלון גג בגג רעפים או בגג בטון שטוח - מימד נוסף ומלהיב לבית שלכם

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/20121457 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם היתרונות המובהקים שמציע חלון גג?

התקנתו של חלון גג, או בשמו המקצועי, סקיילייט, בחלל שלכם, טומנת בחובה שלל יתרונות לצד תכנון אדריכלי ועיצוב מרהיב של החלל. בין אם אתם בוחרים להתקין חלון גג בעליית גג שהפכתם לחדר למגורים, במסדרון בבית פרטי, בחלל הסלון או חלל כניסה ובכל חדר אחר שמעליו ניצבת כיפת השמיים ולא עוד קומת מגורים, תוכלו ליהנות ולנצל את כל מה שהטבע מאפשר לנו לקחת, על מנת להכניס אור ואוויר טבעיים לחדר. יתרון בולט בהתקנת חלון גג, הינו האור הטבעי שחודר לחללים קטנים וגדולים כאחד. בשימוש בעליות גג להם יש חלונות קיר קטנים למדי, מציע השימוש בחלון גג, תוספת של אור טבעי בשעות היום, וחיסכון משמעותי בהשקעה בתאורת החדר וכן בירידה בצריכת החשמל הנדרשת למאור. בנוסף, האוויר הטבעי שנכנס דרך חלון הגג, מאפשר אוורור סדיר וכן חיסכון בהוצאות מיזוג ובקרת טמפרטורה בחדר, אם כי כאשר סגור, הוא מבודד חום וקור. מעבר ליתרונות הפונקציונאליים, ישנו האלמנט העיצובי יוצא הדופן שיוצר השימוש בחלון גג, כאשר הוא יכול להיות ממוקם במיקומים שונים בחלל ובעיצובים מרהיבים ויוקרתיים, שישוו לחלל אווירה ייחודית ורומנטית.

חשיבות בחירת חלון גג איכותי.

ישנה חשיבות עצומה לבחירת חלון הגג, תכנון נכון של המיקום שלו, מלבד התכנון העיצובי, ואיכות המוצר בו עושים שימוש. חלון גג איכותי חייב להיות בעל פונקציה של בידוד מלא של חום וקור, מתוכנן בצורה שלא תהיה חדירת נוזלים דרך חלון הגג, סינון קרינת השמש, ובידוד מפני רעשים חיצוניים, על מנת שתוכלו ליהנות מהמוצר לאורך זמן. רצוי ומומלץ על ידי המומחים, לבחור בחלונות גג המיוצרים במדינות בהן האקלים קשה יחסית, מכיוון שאז, יש סיכויים גבוהים שלמוצר תהיה עמידות גבוהה בפני כל האלמנטים החיצוניים. במדינות בהן שורר אקלים קר וגשום במיוחד, מגיעים חלונות הגג עם ערכת פחי מרזוב נוספת, המשמשים כמקדם ביטחון לערכת המרזוב הקיימת ומאפשרים הגנה יעילה יותר. חשוב מאוד, לתת דגש על הפרטים הקטנים שקיימים בייצור חלון גג, החיוניים להמשך תפקודו התקין ולאורך חייו של המוצר, כגון סוג העץ שממנו נבנה החלון, האם עבר טיפול בלכה על בסיס מים, להקפיד שכל חלקי החלון יוצרו מאלומיניום ולא פלסטיק שאינו עמיד לאורך זמן ושהזכוכית בה נעשה שימוש היא איכותית ועמידה.

חלון גג - לכל חלל ולכל מטרה עיצובית.

שילוב חלונות גג כאלמנט עיצובי, כמובן מבלי להתפשר על איכות המוצר, הינו מקובל מאוד בקרב אדריכלי פנים בישראל שטופת השמש, וניתן לראות בתים פרטיים, דירות גג, וילות ודופלקסים המעוטרים בחלונות גג המשלבים אלמנטים של מתכת, אלמנטים ועיצובים מרהיבים של גבס וכן אלמנטים של עץ מסוגנן.

אודות

חלונות גג הם ההתמחות העיקרית של חברת "עליית גג" הפועלת בישראל עשרות שנים ולה אולמות תצוגה ברעננה ונס ציונה. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מן הטובים בעולם מתוצרת חברת VELUX הדנית וכן סולמות מתקפלים לעליית גג.

חלונות גג מהווים פתרון מעולה על מנת להכניס אור טבעי אל תוך הבית דרך הגג.

חלונות לגגות רעפים וחלונות לגגות בטון שטוחים מופעלים ידנית או חשמלית.

בואו להתרשם, להתייעץ ולקנות. ניתן גם ליצור קשר באמצעות האתר של עליית גג.

http://www.halon-gag.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי שהרבני,

מנהל טכני חברת עליית גג

052-3301888

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי שהרבני

מאת: אבי שהרבניצרכנות וקניות31/12/137846 צפיות
סרטון מקצועי בנושא חלונות גג שהופק עבור חברת עליית גג שהיא מן החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום חלונות גג, סולמות ומדרגות מתקפלים לעליית גג, אביזרים לחלונות גג ופתרונות הצללה שונים.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/121097 צפיות
חלונות סקיילייט הינם חלונות אשר נועדו להחדיר אור טבעי לחלל המבנה. לחלונות אלה יתרונות רבים והם מאפשרים עיצוב מרהיב לצד חיסכון באנרגיה ומתן אווירה ייחודית למבנה.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים19/11/129199 צפיות
חלונות גג מעניקים ערך מוסף למבנה ושילוב של פונקציונאליות עם פריט עיצובי מרהיב המוסיף רבות לבית. ישנם כמה סוגים של חלונות גג וחשוב לבחור את המתאים ביותר לכם.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים24/05/101608 צפיות
ככל שנפזר יותר חלונות גג , נקבל יחידת מגורים נעימה ומוארת. כמות נכונה של חלונות גג, קובעים את האקלים וההרגשה שתווצר במרחב החדש. ההבדל בין אזור חשוך וחם מאוד לבין אזור מואר ומאוורר, זה ההבדל שנוצר בזכות חלון בגג. לחלון גג איכותי מגוון רחב של מוצרים נלווים כגון וילונות, תריסים, פתרונות הצללה והאפלה. לחלון גג איכותי מערכת של פחי מרזוב נוספים באריזה נוספת. פחי מירזוב אלה משמשים מקדם בטיחות נוסף למרזוב הרגיל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232644 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223307 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica