חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות גג - מימוש חלום וותיק בעליית הגג שלכם

מאת: אבי שהרבנישיפוצים19/11/20129197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע בכלל להתקין חלונות גג בבית שלכם?

התקנת חלונות גג בבית שלכם טומנת בחובה שפע של מעלות. בין אם אתם רוצים להפוך את עליית הגג שלכם לחדר מגורים ולהוסיף לו חלון גג על מנת שיהפוך לחלל מואר, נעים ומאוורר, או אם אתם מבקשים לשלב חלונות גג בעיצוב חלל הסלון שלכם, חלל הכניסה שלכם או כל חדר אחר בבית השוכן ישירות מתחת לכיפת השמיים, חלונות גג מהווים פתרון יוקרתי ואיכותי לתאורה טבעית של החדר, אספקת אוויר צח ורענן ובמיוחד: עיצוב אדריכלי שכולם ידברו עליו. התקנת חלונות גג, המעניקה תאורה טבעית לחלל, מאפשרת חיסכון בהוצאות על תאורה, כאשר חודר לחלל אור טבעי לאורך שעות היום, במיוחד במדינת ישראל בה השמש זורחת בכל עונות השנה. בנוסף, תוכלו להבחין בחיסכון משמעותי על הוצאות מיזוג המבנה, שכן אוויר רענן חודר מחלונות הגג הנפתחים בקלות.

אילו סוגי חלונות גג נפוצים וכיצד לבחור את המתאים לנו ביותר?

ישנם מספר סוגים נפוצים של חלונות גג, המצויים בשימוש נרחב על ידי אדריכלי פנים ומעצבים, כאשר רוב רובם של החלונות, יציגו חלק חיצוני העשוי מאלומיניום, החיוני לבידוד ועמידות מול כל המפגעים החיצוניים, זכוכית כפולה ועבה, בעלת תכונות סינון קרני שמש, אטימות לרעשים, בידוד לחום וקור, וכדומה, וחלק פנימי עשוי עץ, המטופל בלכה על בסיס מים, שכל אלו יחד, יוצרים יחידת אטומה ופונקציונאלית, המסוגלת להציע בידוד מושלם, לצד פתיחה וסגירה קלים ונוחים. על מנת לבחור ביעילות דגם חלון גג המתאים לכם ביותר, אתם צריכים תחילה להתאים את סוג הגג שלכם, ואת מטרת התקנת החלון, בהתאם לקבוצות המוזכרות מטה:

ניתן לחלק את חלונות הגג לשלוש קבוצות עיקריות:

1. חלונות לגגות רעפים - החלונות הנפוצים ביותר הם חלונות גג בעלי ציר מרכזי, המאפשר סיבוב של מאה ושמונים מעלות. ניתן להתאימם בכל גודל וכמעט לכל סוג גג משופע, ולעתים ישר, והם מציעים סירקולציה מיטבית של אוויר, לצד אטימות מוחלטת ובידוד מושלם. חלונות גג אלו קלים לניקוי וניתן להוסיף להם מוצרים משלימים כגון אלמנטים של הצללה וויסות האור, ווילונות או תריסים.

2. חלונות גג בעלי ציר כפול - חלונות גג אלו, מיועדים לשימוש כאשר מבצעים התקנה של יותר מחלון אחד, או לחילופין, עבור התקנת חלונות במקומות נמוכים, כמו חלונות מרתף וכדומה. אלה קלים ביותר לניקוי ומאפשרים תנועה וסירקולציה טובה מאוד של אוויר.

3. חלונות גג לגגות שטוחים - חלונות אלו מיועדים עבור גגות שאינם משופעים, ובעלי ציר מרכזי המאפשר פתיחה לשני הכיוונים. כך הם הופכים את הגג לכלי יעיל לאוורור הבית וויסות האקלים וכן לתוספת תאורה טבעית.

אודות

חלונות גג הם ההתמחות המרכזית והעיקרית של חברת "עליית גג" הפועלת בישראל עשרות שנים. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מתוצרת חברת VELUX הדנית וכן סולמות מתקפלים לעליית גג.

חלונות גג מהווים פתרון מעולה על מנת להכניס אור טבעי אל תוך הבית דרך הגג.

חלונות לגגות רעפים וחלונות לגגות בטון שטוחים מופעלים ידנית או חשמלית.

לחברת "עליית גג" אולמות תצוגה גדולים ברעננה ובנס ציונה ונציגות גם בצפון. בואו להתרשם ולהתייעץ או צרו קשר באמצעות האתר שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי שהרבני,

מנהל טכני חברת עליית גג

052-3301888

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי שהרבני

מאת: אבי שהרבניצרכנות וקניות31/12/137846 צפיות
סרטון מקצועי בנושא חלונות גג שהופק עבור חברת עליית גג שהיא מן החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום חלונות גג, סולמות ומדרגות מתקפלים לעליית גג, אביזרים לחלונות גג ופתרונות הצללה שונים.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/121097 צפיות
חלונות סקיילייט הינם חלונות אשר נועדו להחדיר אור טבעי לחלל המבנה. לחלונות אלה יתרונות רבים והם מאפשרים עיצוב מרהיב לצד חיסכון באנרגיה ומתן אווירה ייחודית למבנה.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים21/12/121457 צפיות
חלון גג הינו חלון ייחודי המציע תכונות עיצוביות נפלאות ומרהיבות לצד פונקציונליות מעולה ושפע של יתרונות, ומאפשר להפוך כל חלל חשוך וחסר חלונות לפנינת מגורים מוארת ומאווררת למשעי.

מאת: אבי שהרבנישיפוצים24/05/101608 צפיות
ככל שנפזר יותר חלונות גג , נקבל יחידת מגורים נעימה ומוארת. כמות נכונה של חלונות גג, קובעים את האקלים וההרגשה שתווצר במרחב החדש. ההבדל בין אזור חשוך וחם מאוד לבין אזור מואר ומאוורר, זה ההבדל שנוצר בזכות חלון בגג. לחלון גג איכותי מגוון רחב של מוצרים נלווים כגון וילונות, תריסים, פתרונות הצללה והאפלה. לחלון גג איכותי מערכת של פחי מרזוב נוספים באריזה נוספת. פחי מירזוב אלה משמשים מקדם בטיחות נוסף למרזוב הרגיל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232643 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223307 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica