חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בשדה בוקר - המלצות לסוף שבוע בדקה 90

מאת: אינטרנטעסיפורי מסע26/05/20102378 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזור שדה בוקר הוא אחד מאזורי המדבר האטרקטיביים בארץ. בעלי חיים, צמחייה, ארכיאולוגיה ועוד שפע הפתעות מדבריות ממתינות לכם כאן. אפשרויות הלינה והאירוח מגוונות למדי ותוכלו לבחור בהתאם, לפי מצב הכיס, המשפחה והמצב רוח. קצת פחות משעה נסיעה מבאר שבע תוביל אותכם לשלווה המדברית שכל כך מתבקשת בימים אלו.

צימרים ולישון כמו פעם...

מדרשת שדה בוקר התחילה דרכה כתיכון סביבתי ומרכז ללימודי מדבר. מטבע הדברים, בשל מיקומה, התפתח סביב המדרשה גרעין של אנשים שלא רק עבדו במקום אלא גם גרו בו. היום המדרשה היא יישוב ככל היישובים. מי שהיה באזור בטיולים שנתיים בוודאי זוכר לטובה את אכסניית הנוער הפועלת במקום. כמה זיכרונות יש מטיולים שנתיים רובם מסתובבים דווקא סביב הלילות ולא הטיולים.

מסתבר שאכסניות נוער לא נועדו רק לקבוצות בני נוער רעשניות. בסופי שבוע הן פותחות דלקיהן למשפחות המחפשות אירוח פשוט וזול. במקום פועלת אכסניה נוספת בה ניתן להתארח גם במשך השבוע. מתאים למשפחות שמתכננות את רוב היום לבלות מחוץ לבית. לפני שבוע סיפרנו על חוות בודדים הים על שדה בוקר!

שממת מדבר לפניך!

צימר wilderness הנמצא גם הוא במדרשת שדה בוקר מציע לאורחיו אירוח קצת יותר סטנדרטי. הצימר אידיאלי למשפחה- חדר שינה להורים ובסלון זוג ספות נפתחות (אך מפנקות!) לילדים.

מטבחון, מנגל ואינטרנט לצד נוף מדבר מרהיב שבמרכזו נחל צין המעתיק נשימה בעיקר בעת שקיעה. בנוסף לכלבים, חתולים וכיוצא בזה מסתובבים ביישוב גם יעלים. בימות הקיץ פועלת ביישוב בריכה. אל תוותרו על ביקור בקבר בן גוריון המצוי בשטח המדרשה. בכל זאת קצת היסטוריה לא מזיקה בעיקר כשמדובר באיש שעומד מאחורי חזון יישוב הנגב.

הווית המדבר והרוח

מי שמחפש אירוח בסגנון קצת אחר, קרוב יותר להווית ונשמת המדבר יוכל לעשות זאת באחת מחוות הבודדים הפזורות לאורך כביש 40. חוות אורליה שוכנת לא רחוק משדה בוקר. בחווה המבודדת שתי בקתות בלבד המרוחקות אחת מהשנייה ובנויות מחומרים אקולוגים ובטוב טעם שאין שני לו.

בחווה תוכלו לצפות בגידולי החקלאות המעניינים הכוללים הפקת שמן ארגאן המיועד לתעשיית הקוסמטיקה. בנוסף, מגדלים בחווה גמלים ונאקות לייצור חלב הידוע בסגולותיו הרפואיות. בבקתה תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי גוף ונפש. מיועד למי שמחפש שקט ומרחבים ומתכנן לבלות את מרבית היום בבקתה.

ומה בסביבה?


באזור שדה בוקר שפע מסלולי טיול, חלקם מאתגרים וארוכים ואחרים פשוטים וקלים יותר. ממש בצמוד לשדה בוקר תמצאו את גן לאומי עין עבדת. בשטח השמורה מסלול טיול יפיפה לכיוון עין עובדת המשלב מים, צמחיה והרבה מדבר לנשמה. במקום מסלול הליכה קצר ומעגלי עד למפל עובדת ומסלול ארוך יותר המגיע לחניון העליון וכולל עלייה מאתגרת אל ראש המצוק.

חובבי רכיבה על אופניים יוכלו למצוא מענה למבוקשם בחברת גיאופן הממוקמת במדרשה. במקום ניתן לשכור אופניים וגם להצטרף למגוון טיולים מודרכים המותאמים לגיל ולמיומנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111705 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111748 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112297 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113499 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112025 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101879 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102170 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא סיפורי מסע

מאת: אורי כהןסיפורי מסע05/08/132343 צפיות
פארק חבלים מאפשר פעילות אתגרית שכוללת מעבר במכשולים בגבהים שונים. כמעט בכל פארק קיימים כמה מסלולים וברובם ניתן לעשות גם סנפלינג. המעברים בין העצים שכוללים גשרים על חבלים, יאפשרו גם למשתתפים הקטנים ליהנות מהחוויה המדהימה. מכיוון שבכל פארק קיימים אזורים בעלי דרגות קושי שונות, זה מבטיח הנאה רבה לכל המשפחה. דרגת קושי הימלאיה תתאים למשל לבעלי ניסיון בסנפלינג, בעוד מסלול קופים יתאים יותר למטיילים הצעירים והשובבים.

מאת: tkidumסיפורי מסע17/07/131848 צפיות
יש היום המון סיבות לפנות למשרד חקירות, בין אם אתה אדם פרטי החושד באשתך או בילדיך בדברים מסוימים ובין אם אתה בעל עסק החושד בעובדים שלך. היום הנתונים לגבי גניבות במקום העבודה עולות כל יום והעובדים מוצאים דרכים מתוחכמות להערים על המנהלים ולהתחמק ממצלמות האבטחה. זה לא משנה אם הגניבה היא קטנה יחסית כמו מחשב או מוצר מסוים או גדולה כמו סכומים של כסף הענישה חייבת להתבצע וחשוב לעשות את החקירה בצורה יסודית כדי להוקיע את הגנב משורות החברה. נושא של ריגול תעשייתי הוא מאוד חם בעקבות חברות היי טק וסטארט אפ רבו

מאת: איציק מלאכיסיפורי מסע14/06/131880 צפיות
נשיר ונטייל בעקבות גדול משוררי א"י נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר. נבקר באתרים שעליהם כתבו ובהם ביקרו אלתרמן ובתו,שהייתה יוצרת גדולה בזכות עצמה. על הקשר המיוחד ביניהם,נשמע סיפורים מרתקים מאחורי השירים ומחבריהם.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129049 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: דניאל seoסיפורי מסע07/11/118914 צפיות
איך לפעמים מתחשק לנו לקחת כמה דברים, לברוח מהילדים ולברוח לאיזה מקום שאף אחד לא יטריד אותנו ולא יציק לנו בשום דבר. בוס יקר- תעזוב אותי בשקט, אני לא באמת רוצה לשמוע ממך, כואב לי כבר הראש ואני רוצה הרבה שקט בחיים עכשיו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111859 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119270 צפיות
חת החוויות המרכזיות של טיול במונגוליה היא האירוח בגר. כאשר נסעתי בערבות המונגוליות למרגלות הרי אלטאי, התעצלתי לעתים להקים את האוהל, מה גם שהשתחלות לתוך שק השינה בשעה מוקדמת נראתה לי משעממת מדי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica