חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חזון על הדרך - צימרים אטרקציות ונופש

מאת: עינבצימרים01/06/20102191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מושב חזון אינו במיוחד רחוק. 20 דקות נסיעה מכרמיאל ורק כחצי שעה נסיעה לחופי הכינרת. לא כל כך רחוק לנסיעה, אך מרוחק ומבודד מבחינת נוף ואווירה.

מושב ציורי, טובל בירוק, הרי הגליל מסביב, הכנרת באופק, מה עוד צריך בשביל לצלול היישר לתוך נופש מושלם? ממ.. צימרים. גם בתחום זה ידו של המושב על העליונה- צימרים מפנקים מחכים לכם ומזמינים אותכם לתוך חופשה גלילית מושלמת וטבולה בכל טוב.

איזו זולה

בקתות איזזולה שזורות בתוך חצר מרהיבה - מרחבי דשא לצד תעלת מים זורמים המזרימה אנרגיה של חיות לצד שלווה, גשרוני עץ, עבודות עץ מעשה ידי אמן, פרחים ומסלעות. כל זאת, לצד נוף קסום, שקט ורוח גלילית שכה מיטיבה עמנו בעונת הקיץ. 3 בקתות בלבד השונות מעט זו מזו בצורתן ובאווירתן מוצעות לכם במתחם איזזולה.

ניכר בכל פינה שיד אוהבת אדם ואוהבת אירוח השקיעה מחשבה ונשמה בכל סנטימטר בבקתה ומחוצה לה. ניתן לקבל ארוחת בוקר מפנקת היישר לתוך הבקתה ולהתחיל בבוקר רומנטי וקסום. בקבוק יין משובח ימתין לכם בבקתה עם כניסתכם ויאפשר לכם לצלול לחופשה בראש שקט ונקי מדאגות.

החזון של גץ

מתחם צימרים נוסף במושב חזון תמצאו תחת השם "החזון של גץ" גם כאן מדובר בארבע בקתות מטופחות ומזמינות למשעי. הצימר מתאים לאוכלוסיה הדתית ולכן לא ניתן להדליק כאן מנגל בשבת. מחוץ לבקתות חצר מטופחת ונעימה עם עצי פרי המפיצים ריח ופירות בעונה. במרכז החצר בריכה עגלגלה שלא מותירה הרבה ברירה אלא לתת ישר איזו קפיצה קטנה.

בתוך המתחם חדר אוכל משותף המגיש ארוחות בוקר מפנקות הכוללות ביצי המשק, פיתות חמות היישר מן הטאבון, גבינות ושאר מיני ירקות. בתוך הבקתה מחכה לכם מזגן, ג'קוזי, ואווירה מלכותית טבולה בעץ, אור נרות ומיטה רכה ומוצעת בלבן.

כלניטריפ - אטרקציות לכולם!


עונת הקיץ גורמת לרובנו לחפש הרפתקאות וריגושים מעבר לטיול רגלי שפחות נעים בעונה זו. בדיוק לכיוון זה חותרים בחברת כלניטריפ המצויה ביישוב כלנית הסמוך.

החברה מציעה טיולי טרקטורונים חוויתיים אל נופי הגליל והכינרת. מספר מסלולי רכיבה, מותאמים לדרגות רכיבה שונות יאפשרו לכם לבחור בין שלווה ורוגע, לאתגר ואדרנלין. בכל מקרה תזכו לנופים מדהימים, מהולים באווירה טובה ובתה צמחים.

מה אומרים באמירים?


מושב אמירים הסמוך יספק לכם חוויה מיוחדת למדי. רק מלהסתובב ברחבי המושב תוכלו לחוש בייחוד של האנשים המתגוררים במקום. מי שנמצא בצומת דרכים וגם מי שסתם חפץ לפגוש באישה מיוחדת יוכל להיפגש עם נחמה - קוראת בקלפי טארוט. שאלות, ספקות ותהיות ייתכן שיימצאו כיוון כזה או אחר בעזרתם של הקלפים. מושב אמירים הינו צמחוני, מי שחפץ באוכל בריא ורענן יוכל למצוא מענה באחת המסעדות במושב.

לסיום לילי ומוצלח שווה לתת קפיצה ל"חמדת הימים" שבמושב שפר הסמוך. במקום מתקיימות גם הופעות באווירה אינטימית וחמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111557 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105716 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103598 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172096 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171446 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171522 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171487 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171506 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161562 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161593 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica