חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הידרותרפיה טיפול משלים אלטרנטיבי


טיפול הידרותרפיה מה אנחנו צרכים לדעת

בעולם המודרני אנו חשופים ללחצים רבים, עולם התעסוקה כפי שהיה מוכר לכולנו עוד בתחילת המאה ה 21 השתנה במהירות ואנשים מצאו את עצמם יושבים בכיסאות עונים לטלפונים ומחוברים למחשבים אישיים. מצב זה גובה מחיר יקר בגוף האדם לחץ, סטרס וקשיים נוספים מובילים במקרים רבים לפגיעות חמורות במערכת השרירים והשלד.  אז מה אנחנו עושים? אנו צרכים להירגע ולהשתחרר ומצד שני לשמור על כושר גופני בעזרת פעילות גופנית. הבעיה מתחילה כאשר הגוף כבר פגוע וכואב . לכן אנו ממליצים על הידרותרפיה. הידרותרפיה שייכת לרפואה המשלימה. הידרותרפיה הינה סוג של טיפול הוליסטי המשלב בין טיפול מערבי לבין עקרונות של טיפול משלים מהמזרח. הטיפול  מיושם בבריכה מיוחדת לטיפול ושיקום. הבריכה ההידרותרפית היא בעלת תכונות תכנוניות ספציפיות ומיוחדות לטיפול ההידרותרפי (למשל: גובה אחיד שמאפשר עבודה נכונה של ההידרותרפיסט אל המטופל, מערכת חימום, מידות ייעודיות וכולי). השיטה ההידרותרפית מנצלת את תכונות הפיזיולוגיות  של הסביבה המימית. הידרותרפיה משמשת כטכניקת טיפול בפגיעות שלד כאלה ואחרות.


למה הטיפול מתרחש במים?

הידרותרפיה הינה טיפול משלים. הפעילות מתרחשת בבריכת מים מיוחדת הבנויה למטרה זו. למה מים? כיוון שלמים יש תכונות פיזיות כאלה ואחרות אותן אנו מנצלים לטיפול. כיום, יודעים כי המין החמים יכולים להרגיע את גוף המטופל. בתוך המים המטופל מאבד כ- 2/3 ממשקל גופו על הקרקע. ובצורה זאת, הרבה יותר קל יותר להשכיבו במנח הוריזונטלי, ולטפל בכאב או בפציעות מהם הוא סובל ללא לחץ על עמוד השדרה.

 



תגיות המאמר: טיפול, הידרותרפיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בפרדיגמה אנו מאמנים כי אתר אינטרנט איכותי ומעוצב ככול שיהיה לא יביא את התוצאות העסקיות הרצויות

ללא קידום אתרים מקצועי. 

ציוד מחנאות  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדיגמה סטודיו מקצועי לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הינו מושג חדש יחסית- המושג בא לתאר כיצד אנו יכולים למקם את האתר האינטרנט אותו אנו מנהלים בראש תוצאות החיפוש הלא ממומנות. במאר זה בחרתי לבחון ולהסביר בקצרה מה הוא קידום אורגני ומה הם הקווים המנחים חברות קידום בזמן התחלת עבודה.

מי זה גוגל? מנוע החיפשו של גוגל פרץ לחיינו בתחילת העשור הקודם. במאמר זה ננסה להבין כיצד הוא עובד ומה כול כך מיוחד במנוע זה.

רשת האינטרנט מהווה את אחד ממאגרי המידע העצומים ביותר בעולם. מידע היה בעבר וימשיך גם בעתיד להיות חלק בלתי נפרד מעוצמת המין האנושי. רשת האינטרנט כפי שאנו מכירים אותה הביאה לנו מידע זמין ובכמויות. במאמר זה נדבר על רשת האינטרנט ככלי מרכזי לפרסום.

רשת האינטרנט גדלה בקצב מדהים. במאמר זה נסביר מה היתרונות של קידום אתרים . מה זה בכלל ומי צריך קידום אתרים

נתין לראות שהחלפת קישורים מהווה כדלק לתעשיית קידום האתרים. אולם שינויים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על שינוי מגמה. במאמר זה נסביר קצת על השינויים שנעשו ונראה כיצד יש להתכונן לבאות בתחום קידום האתרים.

מערכת ניהול WORDPRESS למה היא טובה איזה תוספים כדאי להתקין ועוד.

במאמר זה נציג מסלול טיולים נחמד. הטיול מיועד לעונת האביב והחורף. בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213891 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201538 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201451 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201343 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191631 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181636 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica