חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אורגני בגוגל מה זה אומר?

קידום אתרים אורגני מה זה אומר בכלל?

קידום אתרים – אורגני הוא מושג שמתייחס לתוצאות החיפוש הלא ממומנות במנועי החיפוש. במאמר זה נתמקד במנוע החיפוש של גוגל כיוון שמרבית החיפושים בארץ ובעולם נעשים בעזרתו. כאשר גולש מחפש מידע כול שעליו לעשות הוא להקליד רצף מילים בתיבת החיפוש ולחקות לתשובה מהירה של מנוע החיפוש. מנועי החיפוש מציע לבעלי אתרי אינטרנט אפשרות להופיע בראש התוצאות המתקבלות על ידי תשלום. התשלום מחושב על פי PPC. תוצאות נוספות שאנו רואים הם התוצאות האורגניות – הן מציגות אתרי אינטרנט שנחשבים לוותיקים או איכותיים בראש הרשימה. מבחינה סטטיסטית גולשים נוהגים ללחוץ יותר על אתרים המוצגים בתוצאות האורגניות מאשר על אתרים המוצגים בתוצאות הממומנות. להופעה של אתר אינטרנט כזה או אחר יש משמעות נוספת מלבד הופעתו בראש התוצאות. ניתן לראות שאתר שמוצג לאורך זמן בדף הראשון ימתג את עצמו בעיני הגולשים כאתר בר סמכה לאותו תחום ובעצם יהפוך למותג אינטרנט מנצח. נכון- להופיע בראש התוצאות של גוגל לא מבטיח תמיד כניסה והמרה של גולש ללקוח. מה שכן מובטח זה שמי שהקליד את מילת המפתח ימצא אותך ומה שכן בטוח שאתר אינטרנט שנמצא בדף השני ומטה לא יזכה לאותה חשיפה אם בכלל.

קידום אתרים אורגני – שלבי פעולה

קידום אתרים אורגני הינו תחום מעניין שמתעדכן באופן שותף עם התפתחות טכנולוגיות חדשות. חברות המספקות שירותי קידום אתרים בונות אסטרטגיית עבודה על פיה הן מקדמות את האתר לראש התוצאות. אסטרטגיית עבודה היא מפתח להצלחה: תכנון, הגדרת יעדים ועמידה בתקציב הפרסום של כול לקוח. קידום אתרים מקצועי בא לבחון האם קיים ביקוש למוצרים אותם אתה מתכוון לשווק ומי הם אותם מתחרים שיש לך ברשת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בפרדיגמה אנו מאמנים כי אתר אינטרנט איכותי ומעוצב ככול שיהיה לא יביא את התוצאות העסקיות הרצויות

ללא קידום אתרים מקצועי. 

ציוד מחנאות  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדיגמה סטודיו מקצועי לקידום אתרים

עוד מאמר על רפואה משלימה הפעם הידרותרפיה. למה היא משמשת וכיצד ניתן לטפל בעזרתה במגוון פתולוגיות

מי זה גוגל? מנוע החיפשו של גוגל פרץ לחיינו בתחילת העשור הקודם. במאמר זה ננסה להבין כיצד הוא עובד ומה כול כך מיוחד במנוע זה.

רשת האינטרנט מהווה את אחד ממאגרי המידע העצומים ביותר בעולם. מידע היה בעבר וימשיך גם בעתיד להיות חלק בלתי נפרד מעוצמת המין האנושי. רשת האינטרנט כפי שאנו מכירים אותה הביאה לנו מידע זמין ובכמויות. במאמר זה נדבר על רשת האינטרנט ככלי מרכזי לפרסום.

רשת האינטרנט גדלה בקצב מדהים. במאמר זה נסביר מה היתרונות של קידום אתרים . מה זה בכלל ומי צריך קידום אתרים

נתין לראות שהחלפת קישורים מהווה כדלק לתעשיית קידום האתרים. אולם שינויים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על שינוי מגמה. במאמר זה נסביר קצת על השינויים שנעשו ונראה כיצד יש להתכונן לבאות בתחום קידום האתרים.

מערכת ניהול WORDPRESS למה היא טובה איזה תוספים כדאי להתקין ועוד.

במאמר זה נציג מסלול טיולים נחמד. הטיול מיועד לעונת האביב והחורף. בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213408 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica