חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגמות שינוי : קידום אתרים ולכידת קישורים חכמה

כאשר אנו ניגשים ובוחנים בצורה מעמיקה את ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגית המידע. אנו מזהים  את הירידה הברורה בכוחם של קישורים נכנסים ככלי לקידום אתרים ברשת.  חברות קידום אתרים המתמחות במחקר רשת. מדווחות כי, חלו שינויים רבים בצורה על פיה מנוע החיפוש של גוגל בוחן ומתייחס לכול קישור נכנס. אם בעבר המנוע של ענקית החיפוש נהג פשוט לספור כול קישור נכנס בהצבעה של אתר Y על אתר X. כיום המצב שונה מאוד, בגוגל הבינו את הבעייתיות הרבה שיש בשיטת הספירה הפשוטה ופיתחו בצורה אבולוציונית יש לומר אלגוריתם חכן יותר שמתייחס ללא פחות מ-200 משתנים בזמן קביעת איכותו של קישור. אז עולה השאלה מה עלינו כבעלי אתרים לעשות על מנת לקבל תנועה טובה של קישורים נכנסים לאתרינו? במאמר זה ננסה להסביר בקצרה את הרעיון המרכזי שעומד מאחורי אסטרטגיית הקישורים החדשה.

רקע כללי על מנוע החיפוש המופלא של גוגל

אם היו שואלים אותי גוגל הביאו לנו הגולשים את אחד הפלאים הנהדרים. מנוע החיפוש של גוגל תוכנן בשנת 1997 ומאז פרח והביס מנועים טובים הרבה יותר ששלטו בשוק החיפוש. גוגל עשו זאת בעזרת רעיון גאוני. מנוע חיפוש חכם- שיודע לתת לגולש תשובה מדויקת ביותר לשאלות החיפוש אותן הוא הקליד.  מנוע החיפוש של גוגל בנוי להתייחס למספר רב של פרמטרים בזמן חישוב איכות של קישור נכנס. אחד הפרמטרים הוא ציון ה PR אותו ניתן גם לזייף. אסטרטגיות קידום אתרים ישנות גרסו כי יש להכניס כמה שיותר קישורים לאתר אינטרנט על מנת לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש. מצב זה השתנה מאוד. כיום, מנוע החיפוש בוחן לעומק כול קישור נכנס ומעריך כול קישור בנפרד. כחלק ממנגנון הערכה של מונע החיפוש תכננו המהנדסים אלגוריתם גדול המכיל מעל 200 משתנים שקובעים את איכותו של כול קישור נכס.

 אסטרטגיות מתקדמות ללכידת קישורים איכותיים

 קידום אתרים מקצועי אינו חלק מתעשיית החלפת הקישורים המסורתית והלא מפותחת. חברות קידום אתרים מודרניות חייבות לאמץ לעצמם גישה שונה. קידום אתרים מקצועי ייתכן רב בסביבה יצירתית, חרוצה וחוקרת. אין קידום אמיתי ומקצועי בלי מחלק מחקר שבוחנת כול נושא לעמוק על ידי שאלת שאלות ועריכת עבודת מחקר מקצועיות.  חברת קידום אתרים מקצועית תבנה אסטרטגיה מתאימה לכול לקוח בצורה זאת תגיע זרימת קישורים טבעית ואיכותית לאתר המקודם. בזמן בניית תוכנית קישורים אנחנו חייבים לחשוב בתורה אסטרטגית. לבחון מי קהל המטרה של העסק מהקודם ומה הם ההתמחויות של אותו עסק. לאחר שהגדרנו מי ומה . נוכל לגשת לתכנון אסטרטגיית הפעולה שתכלול : התמחות נישה – מיתוג- שיתוף וניצול כוחה המלא של רשת ה- WEB2.0 . אינטראקציה היא שם המשחק . אומרים שהתוכן הוא המלך. זה נכון אבל ללא שיתוף חופשי ואמיתי כולם יפחדו להשתמש בתוכן האיכותי שלך ובצורה זאת התוכן לא עובר ידיים ואין קישורים נכנסים. (קיימת דרך נוספת להעריך תוכן איכותי כמקור משיכה ). לסיכום תהיו יצירתיים, ואינטראקטיביים זכרו בני אדם הם חייה חברתית אינטראקציה היא חלק בסיסי בחיינו. נצלו זאת ותנו שירות טוב ללקוחותיכם.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בפרדיגמה אנו מאמנים כי אתר אינטרנט איכותי ומעוצב ככול שיהיה לא יביא את התוצאות העסקיות הרצויות

ללא קידום אתרים מקצועי. 

ציוד מחנאות  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדיגמה סטודיו מקצועי לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הינו מושג חדש יחסית- המושג בא לתאר כיצד אנו יכולים למקם את האתר האינטרנט אותו אנו מנהלים בראש תוצאות החיפוש הלא ממומנות. במאר זה בחרתי לבחון ולהסביר בקצרה מה הוא קידום אורגני ומה הם הקווים המנחים חברות קידום בזמן התחלת עבודה.

עוד מאמר על רפואה משלימה הפעם הידרותרפיה. למה היא משמשת וכיצד ניתן לטפל בעזרתה במגוון פתולוגיות

מי זה גוגל? מנוע החיפשו של גוגל פרץ לחיינו בתחילת העשור הקודם. במאמר זה ננסה להבין כיצד הוא עובד ומה כול כך מיוחד במנוע זה.

רשת האינטרנט מהווה את אחד ממאגרי המידע העצומים ביותר בעולם. מידע היה בעבר וימשיך גם בעתיד להיות חלק בלתי נפרד מעוצמת המין האנושי. רשת האינטרנט כפי שאנו מכירים אותה הביאה לנו מידע זמין ובכמויות. במאמר זה נדבר על רשת האינטרנט ככלי מרכזי לפרסום.

רשת האינטרנט גדלה בקצב מדהים. במאמר זה נסביר מה היתרונות של קידום אתרים . מה זה בכלל ומי צריך קידום אתרים

מערכת ניהול WORDPRESS למה היא טובה איזה תוספים כדאי להתקין ועוד.

במאמר זה נציג מסלול טיולים נחמד. הטיול מיועד לעונת האביב והחורף. בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172520 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica