חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ניהול וורדפרס

כיום השימוש במערכות ניהול תוכן CMS הופך פופולארי מאוד. בכלל ניתן לראות כי ההתפתחות הטכנולוגיה הקשורה לרשת האינטרנט ולפלטפורמות התומכות משנה את אופי השימוש ברשת ובתכונות המאוד מיוחדות שבה. אם בעבר היה מספיק בדף אינטרנט מבוסס שפת HTML סטאטי. כיום הדרישות השימושיות כול כך גבוהות ששימוש בטכנולוגיה זאת אינה מספיק. אנו נעזרים בשפת תכנות לעיצוב CSS. ובשפות נוספות PHP בכדי לקבל ולהעביר מידע ממסד הנתונים. בשוק קיימות מערכות ניהול תוכן רבות חלקן מוגבלות וחלקן מקצועיות מאוד. במאמר זה אני רוצה לכתוב על מערכת ניהול התוכן של WP . מערכת זאת נועדה במקור לסייע בכתיבת תכנים לבלוגים אולם כיום כולם כבר מודעים לכוחה הרבה כמערכת ניהול תוכן לכול דבר. מערכת ניהול התוכן של WORDPRESS היא ללא ספק אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולאריות בעולם. חובבים רבים לצד מקצוענים גמורים עושים שימוש במערכת נפלא זאת. במאמר זה נסביר כיצד לגרם ל URL להיות ידידותי לגוגל. אחרי שהתקנו את מערכת ניהול התוכן של WP היא תציג לכם בשורת ה URL כתובת ארוכה . עלינו להיכנס לתפריט הדגרות שם אנחנו נגדיר את המערכת כך שהיא תציג את כתובת ה URL על פי בחירתנו. למשל: שם של דף וכולי.את ההגדרות עלינו להגדיר גם בכול דף שאנו כותבים. למשל לדף ראשי לתת שם:ABOUT. לאחר מכן נתקין תוספים אשר מטרתם הפיכת המערכת לידידותית למנועי חיפוש. תוסף אחת דואג לקיצור כתובת ה URL והפיכתה לנכונה. מציאת תוספים והתקנתם אינה פעולה קשה במיוחד. ניתן למצוא אותם על ידי חיפוש בדף הבית של מערכת WP או על ידי כניסה לפנל הניהול ושם בתפריט התוספים על ידי חיפוש והתקנה מוצאים את התוסף. תוסף נוסף שדואג לכך שהאתר מבוסס WP יהיה ידידותי למנועי חיפוש הוא SEO תוסף זה עוזר למשתמשים ליצור אופטימיזציה לדפים באתר או בבלוג וזאת ללא שימוש בשירותים של חברת קידום אתרים מקצועי מומלץ להתקין את תוסף המתאים ביותר (יש רבים) תוסף LIGHT SEO הינו המומלץ ביותר הוא מסייע לתהליך קידום אתרים אורגני וכמו כן אמור לשפר את תנועת הגולשים באתר בצורה כזאת או אחרת. חשוב לציין כי קיימים תוספים רבים. במאמר זה אנו לא מתכוונים להמליץ על תוסף ספציפי כיוון שקיימים תוספים רבים כול אחד בעל רמת הפעלה שונה ולכן תבחרו בעצמכם מה נוח לכם. מערכת הניהול של WP מאפשרת למשתמש מתחיל קידום אתרים אורגני טוב ואיכותי.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בפרדיגמה אנו מאמנים כי אתר אינטרנט איכותי ומעוצב ככול שיהיה לא יביא את התוצאות העסקיות הרצויות

ללא קידום אתרים מקצועי. 

ציוד מחנאות  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדיגמה סטודיו מקצועי לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הינו מושג חדש יחסית- המושג בא לתאר כיצד אנו יכולים למקם את האתר האינטרנט אותו אנו מנהלים בראש תוצאות החיפוש הלא ממומנות. במאר זה בחרתי לבחון ולהסביר בקצרה מה הוא קידום אורגני ומה הם הקווים המנחים חברות קידום בזמן התחלת עבודה.

עוד מאמר על רפואה משלימה הפעם הידרותרפיה. למה היא משמשת וכיצד ניתן לטפל בעזרתה במגוון פתולוגיות

מי זה גוגל? מנוע החיפשו של גוגל פרץ לחיינו בתחילת העשור הקודם. במאמר זה ננסה להבין כיצד הוא עובד ומה כול כך מיוחד במנוע זה.

רשת האינטרנט מהווה את אחד ממאגרי המידע העצומים ביותר בעולם. מידע היה בעבר וימשיך גם בעתיד להיות חלק בלתי נפרד מעוצמת המין האנושי. רשת האינטרנט כפי שאנו מכירים אותה הביאה לנו מידע זמין ובכמויות. במאמר זה נדבר על רשת האינטרנט ככלי מרכזי לפרסום.

רשת האינטרנט גדלה בקצב מדהים. במאמר זה נסביר מה היתרונות של קידום אתרים . מה זה בכלל ומי צריך קידום אתרים

נתין לראות שהחלפת קישורים מהווה כדלק לתעשיית קידום האתרים. אולם שינויים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על שינוי מגמה. במאמר זה נסביר קצת על השינויים שנעשו ונראה כיצד יש להתכונן לבאות בתחום קידום האתרים.

במאמר זה נציג מסלול טיולים נחמד. הטיול מיועד לעונת האביב והחורף. בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213408 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica