חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בחצור הגלילית - המלצות לחופשה בצפון

מאת: עינבצימרים03/06/20101364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים מקום אידיאלי לבילוי חופשה גלילית חלומית? רוצים גם איזור אטרקטיבי, גם נופים עוצרי נשימה וגם אירוח חסר פשרות בסטנדרטים גבוהים? כדאי לכם מאד לשמוע על חצור הגלילית, המועצה המקומית שבה יתגשמו כל משאלותיכם, ואף למעלה מכך.

מי את – חצור הגלילית?

חצור הגלילית היא מועצה מקומית המונה כ-10000 איש, באיזור צפת וראש פינה. המאפיין המרכזי של תושבי חצור הגלילית הינו פלורליזם ורב גוניות, שכן האוכלוסיה ביישוב מגוונת ביותר, וכוללת עולים חדשים לצד תושבים ותיקים, חילונים לצד דתיים ועוד.

היישוב מלא בילדים ובפעילות נוער שוקקת חיים, וכן בפעילויות קהילתיות נוספות המקנות למועצה האיזורית אוירה ביתית וחברית.

צימרים בחצור הגלילית – המילה האחרונה בתחום הצימרים:

סוף הדרך ימינה


במתחם הצימרים של סוף הדרך ימינה ממתינות לכם סוויטות מרהיבות ומרווחות הממוקמות על צלע ההר ומשקיפות לעבר עמק החולה, הגולן והחרמון. הסוויטות המעוצבות והיוקרתיות כוללות ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר ועוד, ובכל אחת מהן תמצאו הפתעה מעולה אחרת, אם זאת מרפסת יפיפיה, ג'קוזי עצום עם ג'טים או חצר המתאימה למשחקי הילדים.

בצמוד לאחר הסוויטות נמצא אפילו ג'קוזי ספא ענק הצופה לעבר הנוף, שהבילוי בו הוא חוויה מדהימה שחבל לפספס. בנוסף, באירוח ב"סוף הדרך ימינה" תזכו ליהנות מפינוקים שונים ומשונים, החל בחלוקים רכים ומלטפים, דרך פירות טריים וכלה ביין משובח.

ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה בסגנון ישראלי, וכן לתאם טיפולי גוף מפנקים ומרגיעים. ולקינוח, מציעים לכם בעלי הצימר לתאם איתם במידה ואתם חוגגים יום הולדת, יום נישואים וכו', כדי שיעזרו לכם וידאגו להפתעות נוספות שלא ישכחו במהרה.

נווה דפנה

בצימרים של "נווה דפנה" תוכלו ליהנות מאוירה ייחודית המשלבת בין ביתיות וכפריות לבין אקסקלוסיביות ועיצוב בלתי רגילים. בקתת העץ המקסימה, הכוללת ג'קוזי זוגי, פינת ישיבה רומנטית ועוד, היא מקום מושלם לזוגות אוהבים המחפשים אחר זמן איכות אינטימי. הסוויטה מתאימה לזוגות אך גם למשפחות, שכן היא כוללת שני חדרי שינה, והיא מעוצבת בשילוב מקסים במיוחד של עץ ואבן.

החצר של מתחם הצימרים היא פלא בפני עצמו, ומלאה בפרחים צבעוניים ומלבלבים שיעשו לכם טוב על הנשמה, ובפינות ישיבה מקסימות לבילוי רגוע באויר הגלילי הצלול ובאוירה הקסומה של העצים המניבים והתאורה.

רביד הגליל

ב"רביד הגליל" מציעים לכם סוויטות יפיפיות בעיצוב מלכותי, עם רהיטי ברזל מפורזל, גווני חול וזהב, ג'קוזי מרווח ומיטות רחבות ומפנקות. האירוח ב"רביד הגליל" מתאים גם לציבור הדתי ושומר המסורת, והוא גם מציע שירות ייחודי של בייביסיטר לזוגות שיצאו לחופש עם המשפחה, אבל רוצים גם קצת זמן פרטי וזוגי ביחד מחוץ לצימר.

הסוויטות משקיפות לעבר הנופים היפיפיים של האיזור, כולל מרפסת רחבת ידיים שיש בה מקום לעל-האש, שיזוף וגם סתם ישיבה נעימה מתחת לכיפת השמיים. ב"רביד הגליל" אתם זוכים לפינוקים ולמטעמים רבים, כולל פירות, חלב, יין ועוד, בנוסף לארוחות בוקר מעולות שניתן להזמין עד הצימר.

תוכלו גם להתפנק בעיסויים ובטיפולי גוף שאפשר להזמין מראש, וליהנות מחופשה נופש שלווה ונינוחה ביותר. חצר הצימרים המטופחת כוללת נדנדה וערסלים, ואתם מוזמנים לבלות בה שעות משפחתיות או רומנטיות בשקט של הצפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111557 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105715 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103598 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172095 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171505 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica