חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית חכם בדירה קטנה

מאת: ניר רמתיבית חכם06/06/20101023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית חכם בדירה קטנה

לא לכולנו ניתנה הפריבילגיה להתגורר בבתים ענקיים עם גינה וג'קוזי. אך לאלו מאיתנו אשר גרים בדירות קטנטנות ורוצים עדיין להינות מאיכות חיים עשירה ומתקדמת, ניסינו לרכז מספר רעיונות חכמים ליצירת בית חכם, קטן וחסכוני. במציאות היומיומית במרכז הארץ, רובנו מתגוררים בדירות של שניים ושלושה חדרים קטנים ונאלצים לאחסן את תיבת הזכרונות של בן הזוג וכמות בלתי נסבלת של צעצועים לילדים. אז איך בכל זאת מצליחים לשמור על איכות חיים איכותית מבלי לזרוק לילדינו האהובים את הצעצועים לפח. אפשר היום להתקין מערכות בית חכם גם בבתים קטנים. גם אם אין באפשרותנו להתקין מערכת בית חכם מלאה, נוכל למלא את ביתנו בגאדג'טים נחמדים אשר יחסכו לנו מקום יקר בבית.

מקרר יין כרהיט לבית חכם

כחלק מעיצוב הסלון, חשוב לשבץ רהיטים אשר ישוו לסלון מראה אותנטי ויתאימו לעיצובו, ומנגד ישמשו אותנו כראוי ויהיו פונקציונאליים לבית החכם שלנו. כיום, ניתן למצוא מקררי יין יפהפיים מעץ אלון עתיק המשלבים מד טמפרטורה לקרור מדוייק של היין בבית. ניתן גם לבחור ארון יין לחדר המטבח. במקרה כזה, נרצה בד"כ לבחור צבע רלוונטי ורענן יותר, כדוגמת עץ מייפל.

חלונות לבית חכם

אנשים רבים בערים הגדולות מתגוררים בדירות ישנות עם תקרות גבוהות. אם אתם חלק מן אותם אנשים, אולי כדאי שתשקלו להתקין חלונות גבוהים בסלון. חלונות גבוהים יסייעו לכם לחסוך מקום יקר בקירות החדר ויוכלו להישלט על ידי השלט החכם שלכם. כך, תוכלו להרוויח חדר מואר, חכם וחוסך מקום יקר.

חדר כביסה לבית חכם

ידוע כי מלאכת הכביסה תופסת מקום רב בביתנו. כיום אפשר להשתמש בקרש גיהוץ מתקפל אשר יכול להיות מותקן בתוך הארון במטבח או בחדר הכביסה. הקרש יכול להיפתח לשני חלקים כאשר פותחים את דלת הארון. באופן זה, אנו יכולים לשמר את המקום בארון מחד ולקבל קרש גיהוץ חכם בבואנו לגהץ את הכביסה הנקייה. מעבר לכך, מכונות כביסה אשר מבצעות את מלאכת הייבוש הופכות לפופלאריות יותר יותר. ידוע כי הדבר אשר תופס את מרבית המקום בחדר הכביסה הוא המכונה והמייבש. אם נבחר לאחד בין שני המוצרים החשובים הללו, נוכל לחסוך את מקומו היקר של המייבש מחד, ולחסוך את המקום הרב לתיית הכביסה לייבוש. מחירי המוצר רק הולכים ויורדים ולכן ניתן לחכות מעט בבואנו לעצב את חדר הכביסה המושלם למערכת בית חכם.

לסיכום, כאשר אנו רוצים לעצב את דירתנו הקטנה כבית חכם, חשוב לזכור כי קיימים היום פתרונות רבים אשר יכולים לסייע לנו לחסוך מקום ולהישאר מתוחכמים באותה הנשימה. לא כל מוצר ניתן לעצב בצורה חסכונית וקיימים מוצרים רבים אשר שומרים, לצערנו, על צורתם המרובעת בכל מחיר, כמו מערכות מדיה סנטר, אולם מוצרים רבים מקבלים מעת לעת צורה חדשה אשר יכולה לסייע לנו לחסוך מקום יקר. חשוב לציין כי המערכות החכמות הופכות לזולות יותר ויותר ואפשר כיום להתחיל ולעצב בית חכם במחירים הוגנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר רמתי - מנהל את החווה החקלאית אשר מתמחה בהפקת ימי גיבוש צוות לעובדים. מדריך בחדר כושר למוח ברעננה ומומחה בשיווק אינטרנטי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר רמתי

מאת: ניר רמתיבריאות גיל הזהב02/06/101157 צפיות
בשנים האחרונות נוצרו תוכנות רבות לאימון הכושר הקוגניטיבי. בעקבות הגל החדש של אימון המוח נוצרו גם פתרונות רבים המסייעים לנו לגוון את הפעילות המוחית ולשמור על מסגרת אימונים ראויה. פתרון אחד הינו חדר כושר למוח.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica