חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך פיתוח גוף עזר לבריאות

מאת: שי חאויפיתוח שרירים 08/06/20101084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדברים על פיתוח גוף או פיתוח שרירים לא בהכרח מדברים על כל הענקיים האלה בצבע ברונזה מהטלויזיה... פיתוח גוף זה ספורט בריא, פיתוח שרירים יכול לשנות לך את החיים.

לא סתם בעולם המערבי המחלה החדשה היא סכרת, אחוזים גולים מאוד בעולם המערבי סובלי מסכרת ומבריאות לקויה.

הבריאות? איך פיתוח גוף יכול לעזור לשמירה על בריאות תקינה? המשטר שנוצר אצל אנשים שרוצים לפתח את הגוף ואת השרירים הוא משטר שמונע ממך לאכול דברים מזיקים, דברים שפוגעים בבריאות בטופן ישיר, לא מאפשר לך לצרוך אלכהל או סיגריות.

האימונים בחדר הכושר והחברה שמכירים שם יכולים להיות אחלה קבוצת תמיכה בשביל מתחילים, אנשים עם אחוזי שומן גבוהים רואים בהם מודל לחיקוי, הגוף היפה והמפותח, אין שומנים בגוף ובטח לא בעורקים, האתגר בלראות אותם ולרצות להיות כמוהם זה מוטיבציה שיש רק שם.

תזונה מכונה, תזונה בריאה תתחיל עם האימונים הראשונים של מפתח הגוף- ללא תזונה נכונה אי אפשר לעשות הרבה, פיתוח שרירים תלוי כמו אויר לנשימה למתאמן המתחיל והותיק כאחד.

משטר אימונים- משטר אימונים של מספר אימונים קבוע מראש ואין לרדת ממנו, הרצון להתאמן יגיע עם הזמן.

עבודה נכונה- סבלנות היא שם המשחק, אף אחד לא נהיה שוורצנגר ביום ואף אחת לא נהיתה דוגמנית ביום, הכל תוצר של עבודה קשה בחדר הכושר, תזונה נכונה, רצון להשיג מטרות.

אז למי שרוצה לשמור על בריאות טובה ועל הדרך להרויח גוף יפה וסקסי אין שום ספק שהוא הגיע לספורט הנכון, ששמירה על הבריאות לעולם לא הייתה כל כך סקסית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111051 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101062 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101102 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101235 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא פיתוח שרירים

מאת: gilad edelsteinפיתוח שרירים 07/10/143775 צפיות
אם לוח הזמנים הצפוף שלכם בקושי משאיר לכם זמן להתאמן, כשאתם מוצאים שעה פנויה אתם רוצים לנצל אותה ביעילות. אם המטרה שלכם היא מבנה גוף שרירי, להלן טיפים חיוניים לבניית השריר במהירות.

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 11/08/133143 צפיות
אפקט שדווח עם השימוש בדקה דורבולין, הוא יכולתו להקל ו/או לרפא את העצם וכאבים באופן כללי. היו השערות אנקדוטיים רבות, מדוע זה קורה, החל מכמה הצהרות אבסורדיות. האמת היא שמחקר מסוים שבו נשים בגיל הבלות קיבלו מנות קטנות של ננדרולון הראה כי הננדרולון קידם עלייה משמעותיות בסינתזת הקולגן. מחקר נפרד הראה גם כי הננדרולון מגורה עלייה משמעותית בתכולת מינרלים בעצם. זוהי עובדה ידועה שכל הסטרואידים אנבוליים יכולים לקדם את העלייה בסינתזת הקולגן ולהגדיל את בתכולת מינרלים בעצם, אך מחקרים אלה הראו כי הננדרולון מפג

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 09/08/137857 צפיות
מסטרון הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון. המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. מסטרון (Masteron) הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון (Drostanolone). המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. סטרואידים אנבוליים אחרים השייכים למשפחת

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 08/08/132116 צפיות
פרימובולן - סטרואיד אנבולי (מטנולון) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד זה זמין גם בצורת בסיס שומני להזרקה תוך שרירית – מטנולון איננטאט, וגם בצורה אוראלית – מטנולון אצטאט. כאמור הפרימובולן בזריקות זמין כמטנולון איננטאט (Methenolone Enanthate), והפורמט האוראלי ידוע כמטנולון איצטט (Methenolone Acetate). סקירה כללית והיסטוריית הפרימובולן (Primobolan) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד ז

מאת: יעקב קובי עזראפיתוח שרירים 01/04/132363 צפיות
איך סטרואידים אנאבוליים מנוצלים ע"י ספורטאים? סטרואידים אנאבוליים נלקחים בדרך כלל או דרך הפה = באופן אוראלי או מוזרקים לתוך השריר (IM), למרות שחלקם נמרחו על העור כקרם או ג'ל. מינונים שננקטו ע"י הספורטאים עשויים להיות גבוהים פי- 10 עד כפי- 100 ממינונים שנקבעו לטיפול במצבים רפואיים נורמטיבים.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 27/12/128298 צפיות
פיתוח גוף כולל למעשה חיזוק של הגוף ובנייה של מסת שריר טובה ואיכותית. פיתוח גוף אולי מצטייר רק כרצון להיראות שרירי וחזק, אבל למעשה פיתוח גוף מהווה אבן יסוד בתחומי ספורט שונים, על מנת להגיע לתוצאות מתקדמות ורצויות. לצורך פיתוח גוף יעיל יש לצרוך חלבונים רבים, אשר בונים את מסת השריר.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 23/12/128463 צפיות
ספורטאים צריכים להקפיד על דברים רבים על מנת להגיע לתוצאות מתאימות. מעבר לנושא של האימונים, יש צורך להקפיד על תזונה מתאימה ועל תפריט מתאים לספורטאים. חלק מרכזי מהתפריט יהיה תוספי מזון לספורטאים, מכיוון שלעיתים ישנו קושי להשיג את כל מה שהספורטאים צריכים דרך אוכל בלבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica