חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים עיצובים לבית או עיצוב בכלל

מאת: seowebעיצוב18/03/20092518 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אתם רואים מסביב? מתי לאחרונה חשבת על עיצוב חדש לבית?

אפילו בלי לשים לכך לב, בלי שממש נתכוון לכך, כל פרט ופרט בחיים שלנו מעוצב על מנת להתאים לאופי שלנו ולצרכים היום יומיים שלנו. אני למשל יושב עכשיו על ספה שבנה עבורי מעצב פנים, לאחר שביקר בדירתי הקטנה ותיכנן כל פרט על מנת שהדירה הקטנה תיראה ותרגיש הכי גדולה שאפשר.

עיצוב הבית ממלא שעות רבות בסדר היום שלנו!


ולמה? כי בית יש רק אחד (למרות שלאנשי עיצוב פנים מצליחים יש בדרך כלל יורת מבית אחד) ואנחנו מבלים בתוכו שעות רבות במהלך שנות חיינו. עיצוב חדרי הבית משקף את האופי של בעליו. הראה לי את המטבח שלך ואומר לך מי אתה...הכירו לי את האדריכל שתיכנן את הבית שלכם ומיד אוכל לנתח את תכונות האופי שלכם. ככה זה. לא מורכב מדי וברוב המקרים מאד מדוייק. ביתו של אדם הוא מבצרו וככזה, ניתן לראות בכל פינה בבית כיצד העיצוב משליך על האופי של בעליו.

זה נכון בבית שלי ונכון גם אצלכם...

אז מה אתם חושבים על לימודי עיצוב?

לימודים אלה מתאימים בעיקר למי שאוהב אסתטיקה ויופי בחפצים ומבנים דוממים. גם אם לא היית תלמיד מצטיין בבית הספר וציוני הבגרות שלך אינם מרקיעי שחקים, תוכלו להרשם ללימודי עיצוב, לא קודם שתלמדו במסלול הידוע בכינוי: מכינה לעיצוב. במהלך המכינה תקבו את הכלים וההכנה המתאימה ללימודים. ואחרי הלימודים, או אז השמיים הם הגבול!

חפשו בגוגל מעצב פנים או מעצבת פנים ותגיעו לאתרי אינטרנט מצודדים ומושכי עין. אלו כל אותם בוגרים של המכללות והמסלולים השונים ללימודי עיצוב. רבים מהם מספקים שירותים לחברות מובילות במשק, לאנשי עסקים, למגזר הציבורי וכמובן לאנשים פרטיים כמוני וכמוך, שמאד רוצים עיצוב מיוחד לדירה הקטנה שקנו בתל אביב או לבית המפואר שנבנה ממש בימים אלה בחלקת הממשיכים במושב.

מעצבי פנים מוכשרים יכולים להפוך אפילו את החורבה הקטנה לדירת מחמד מקסימה ושובת לב
...

מדירה אפורה וקטנה לחלל מעוצב בקפידה, מואר ויעיל למגורים. זהו בדיוק התפקיד של מעצב פנים מוכשר. אומנם עיצובים הם עניין של טעם, אבל כמו בכל תחום בחיים - טעם הוא תכונה נרכשת ולימודי עיצוב עושים את זה ללומדים. בפעם הבאה שתחשבו על עיצוב הבית, הפגשו עם מעצבת פנים מומלצת וקבלו ממנה כיוונים וקווים עיצוביים.

הסתכלו מסביב על הבית שלכם: מה הייתם מחליפים בעיצוב? מה הייתם משנים? האם הייתם מעצבים מחדש את הרהיטים בסלון? מה לגבי עיצוב המטבח? חדרי הילדים? חדר האוכל? עכשיו בטח הבנתם עד כמה זה יכול לבלבל ובדיוק בשביל זה יש אנשי מקצוע - לצורכי עיצוב הבית מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע, שהרי עיצוב לא מחליפים בכל שבוע או שבועיים. בהצלחה ולחיים טובים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018557 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101959 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102475 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101776 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101743 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102187 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102190 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172518 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172610 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172370 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172292 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica