חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על לימודי קוסמטיקה

מאת: גיא אלוןקוסמטיקה13/06/20102071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאות נשים נרשמות מדי ללימודי קוסמטיקה ויוצאות משם עם תעודה קוסמטיקאית מוסמכת. אם בעבר קוסמטיקאיות היו עובדות בתחום בעיקר על בסיס הידע שרכשו במהלך השנים או באמצעות התמחות שעברו אצל קוסמטיקאיות וותיקות, כיום לימודי קוסמטיקה מהווים את הבסיס לעבודה בתחום.

בטרם נסביר כל מה שצריך על לימודי קוסמטיקה, חשוב לציין, לימודים אלו מחולקים לקטגוריות שונות, וישנן קוסמטיקאיות שבוחרות להתמחות בתחום אחד ולא בכלל המקצוע, קוסמטיקאיות אלו יבחרו לפתוח קליניקה שמתמחה באותו תחום או לעבוד בקליניקה אחרת בהתמחות שלהן. הקטגוריות הן, פדיקור-מניקור, איפור, פילינג,טיפולי פנים, איפור ועוד. ישנן קוסמטיקאיות שבוחרות להתמחות בתחום רחב יותר, כגון קוסמטיקה טבעית או לעבור לימודי פרא-רפואי, שמאפשרות להן לטפל בתחומים הקשורים לנושאים הרפואיים, כגון טיפולי אקנה, ציפורניים חודרניות, ופילינג.

מה לומדים בקורסים לקוסמטיקה?

הבסיס של לימודי קוסמטיקה הוא, מבוא לקוסמטיקה, לימודים תיאורטיים על התחום שכוללים הכרת גוף אדם, רקמות העור והשפעות חיצוניות עליו (שמש, חומרים שונים, גיל, תזונה), חומרים קוסמטיים והרכבם, הכרת המכשור הקוסמטי ועוד.

בשלב השני לומדים לימודים מעשיים, כיצד עושים פילינג, כיצד בונים ציפורניים, כיצד עושים איפור קבוע, עיסויים, מה זה טיפול מסכות פנים, עבודה עם שעווה ועוד. בחלק זה ילמדו קוסמטיקאיות לעתיד כיצד לנהל את העסק שלהן.

משך זמן הלימודים ועלותם

לימודי קוסמטיקה אינם כמו לימודי תואר רגילים, הם מתפרסים על פני מספר חודשים, בדרך כלל 6 חודשים עד 24. הלימודים נערכים לרוב בשעות הערב, כך שאותן קוסמטיקאיות לעתיד יכולות לשלב בין הלימודים לעבודה. בסך הכל לימודי קוסמטיקה נמשכים קרוב ל700 שעות.

עלות לימודי קוסמטיקה תלויים במקום אליו נרשמים, המחירים נעים בין 7500 ל12000 שקל. בסיומם מקבל הנרשמת תעודה של משרד העבודה שמאפשר לה לעסוק בתחום. לרוב בוחרות קוסמטיקאיות צעירות לעבוד תחילה תחת קליניקה מוכרת ורק אחרי שהיא צוברת ניסיון, היא פותחת אחת בעצמה.

איפה לומדים לימודי קוסמטיקה?

נשים המבקשות להיות קוסמטיקאיות יכולות להירשם בשורה של בתי ספר ללימודי קוסמטיקה, אנחנו נציג שני מקומות עיקריים:

ג'ג'י אקדמיק- ג'ג'י נחשבת למוסד המוביל ללימודי קוסמטיקה בארץ. היא נמצאת בת"א ומוציאה מדי שנה מאות קוסמטיקאיות חדשות. אצל ג'יג'י אפשר ללמוד מקצועות פרא רפואיים, איפור מקצועי, וכן לימודי קוסמטיקה רגילים. ג'ג'י מוכרת בזכות השם הבינלאומי שלה, היא פעילה ב47 מדינות כבר יותר מ50 שנה, ומגדלת אלפי קוסמטיקאיות אשר הופכות בעתיד למובילות במקצוע.

המכללה לקוסמטיקה רפואית- נחשבת למכללה מובילה בתחום לימודי קוסמטיקה רפואית. במכללה זו לומדים אודות ביצוע פדיקור/מניקור, אפילציה, בניית ציפורנים, שזירת ריסים, עיצוב גבות, וכן מקצועות פרא רפואיים. לימודים פרא רפואיים מתאימים עבור קוסמטיקאיות מתחילות ועבור קוסמטיקאיות ותיקות המבקשות לעבור הכשרה בתחום.

המאמר מוגש על ידי מדריך קוסמטיקאיות הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס קוסמטיקאיות, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום הקוסמטיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113440 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111638 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111704 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112218 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102400 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012428 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102418 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187306 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152099 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica