חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טלוויזיות - טיפים לקניה נכונה של טלוויזיות

מאת: איל צרכנות16/06/20101446 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלוויזיות קיימות כיום ברוב הבתים בישראל והתחרות שלהם עם פלזמה ו-LCD גדולה בחנויות בשל מחירן הזול.  זה נכון לפחות עבור הציבור החילוני וגם בחלק לא מבוטל של שאר המגזרים, הנהנים מהימצאותה של טלוויזיה בבית. לא בכדי קיבלו טלוויזיות את הכינוי "מדורת השבט" או "מרכז בידור משפחתי", ואם נתבונן בבתים שאני נכנסים אליהם, נשים לב שברובם נמצאת טלוויזיה במרכז הסלון, ממש מול פינת הישיבה המרכזית, מה שמורה על חשיבותו של המכשיר. טלוויזיות, אם כן, הן מכשיר החשמל הנפוץ ביותר בבתים בישראל, ולמזלנו הרב הוא גם אחד האמינים שבהם, אך גם למכשיר החשמל הטוב והאמין ביותר יש אורך חיים מסוים, וכשהוא נגמר, אין מנוס מלקנות מכשיר חדש. אם נודה על האמת, בימינו, כאשר רבים עוברים לצפות במכשירי טלוויזיה עם מסך דק מסוג LCD או פלאזמה, אנו נוטים לקצר חייהם של טלוויזיות רגילות, מתוך ציפייה קצרת רוח לשדרג את הסלון הביתי בעזרת טלוויזיות דקות מסך.


לקנות טלוויזיות

כפי שברור לכולם, ישנם חנויות רבות המוכרות טלוויזיות וכולם יעשו הכול בכדי למכור טלוויזיה, אך חשוב לעשות השוואה של מחירים ותנאי קניה לפני ההחלטה איפה לקנות. אמנם רבים יעדיפו לראות במו עיניהם את הטלוויזיה שהם עומדים לרכוש, אך ניתן לעשות סקר שוק בחנויות תחילה, ולהזמין טלוויזיה מחנות וירטואלית שמציעה את אותן טלוויזיות במחיר משתלם יותר.


גודל הטלוויזיה

ישנה נטייה לרכוש טלוויזיות בעלות מסך גדול, שתשדרג באופן משמעותי את חווית הצפייה, אך חשוב לזכור כי לא כל גודל של טלוויזיה מתאים לכל סלון. ראשית, יש למדוד את המקום המיועד לשים בו טלוויזיה, שלא יקרה מצב בו קונים טלוויזיות גדולות מדי עבור המקום המיועד להן. בעת המדידה יש לזכור כי צריך להשאיר כשלושה עד חמישה סנטימטרים של מרווח בין הטלוויזיה לקיר. שנית, ישנם מרחקים מומלצים עבור גדלי טלוויזיה וניתן למדוד את המרחק בין פינת הישיבה למיקום הטלוויזיה על מנת להחליט איזה גודל מסך מתאים לחדר.


משלוח ואחריות

כאשר קונים טלוויזיות, כדאי לוודא כי לחנות יש אפשרות למשלוח המכשיר עד הבית. בחנויות וירטואליות משלוח הוא הסטנדרט בו עובדים תמיד, כך שנטל ההובלה אינו נופל על הצרכן, ומבטיח הגעתה של הטלוויזיה לבית הלקוח בשלום. למרות אמינותן של טלוויזיות מודרניות, מן הראוי כי נשים לב לאחריות שניתנת עבור הטלוויזיה, מי מעניק את האחריות ולכמה זמן היא ניתנת. האחריות, המשלוח ולעיתים גם ההתקנה מגולמים במחיר הטלוויזיה, כאשר האחריות צריכה להיות עבור שלושה חודשים לפחות.


לראות וגם לשמוע

כיום מחפשים בטלוויזיה יותר מתמונה, היא צריכה לשדר גם איכות שמיעה טובה ובמקרים רבים מבקשים אפילו לחבר אותה למערכת שמע טובה. גם אם אין כוונה לחבר טלוויזיה למגבר, כדאי להשאיר את האופציה הזאת פתוחה לעתיד ולוודא כי יש חיבור איכותי מתאים. בכלל עדיף לוודא כי הטלוויזיה מצוידת בסוגי חיבורים רבים לשימוש עתידי במכשירי בידור שונים.

לעוד טיפים: חנות אלקטרו שופ - מדריך קנייה נכונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101308 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101269 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101268 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101367 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101221 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101572 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102503 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214271 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204409 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205312 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica