חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע להקים עסק של שירותי ניקיון לעסקים

המצב במשק די מדאיג, המשכורות לשכירים לא משהו בלשון המעטה ומי שיש לו נפש חופשיה די סובל בהיותו שכיר כאשר המשכורת לא מפצה על היותו כבול למנהלים ולמערכת בו הוא עובד. הפתרון לאותו גבר או אישה הוא למצוא עיסוק נדרש ובר ביצוע על ידם ופשוט לצאת לעצמאות בתחום העסקי. נשאלת השאלה באיזה תחום הכי כדאי לבחור על מנת לשרוד במשק?!
אז כמו שאבא שלי תמיד נוהג לומר,
אם זה מלוכלך מישהו כבר ישלם לך כדי לנקות.

אז כמו שהבנתם מדובר בתחום שירותי ניקיון מקצועיים. לא רבים העסקים והתעשיות שמוכנים להתעסק בניקיון מקום עבודתם בנוסף לתחום בו הם עוסקים. בגדול שירותי ניקיון מתחלקים לשני תתי שירותים מרכזיים. שרותי נקיון לצרכן הפרטי ושירותי נקיון לעסקים. לצרכן הפרטי מדובר כמובן על עוזרת בית על בסיס של פעם או פעמיים בשבוע של ניקוי הבית, ניקוי חלונות, שטיחים ושירותי נקיון שלא מצריכים עבודה אינטנסיבית. ברוב המקרים אנשים פרטיים יעדיפו עוזרת בית על פני מנקה גבר בביתם, העבודה די משעממת לטעמי וללא אתגר ואם חשקה נפשכם בכסף הגדול אז תמשיכו איתי אל עבר הצרכן העסקי.

שרותי ניקיון לעסקים זה כבר סיפור אחר. כמו שכבר אמרנו הכסף מדבר, תוכלו וגם תצטרכו להעסיק עובדי ניקיון, ובואו נודה בזה לפעמים זה כיף להיות הבוס. העבודה יותר מאתגרת, תזכו לבקר במשרדים שונים ומגוונים, להכיר אנשים חדשים ולעמוד בדרישות שונות של לקוחות. נדרשת גם מיומנות ושימוש בכלי ניקוי חדישים, אם זה בהפעלת צוות עובדי ניקיון חלונות בסנפלינג ואם זה ידע בהפעלת מכונות ניקוי גדולות. לפעמים העבודה דורשת גם לספק שירותי ניהול ואחזקה לאותו ביניין משרדים. תארו לכם שיש לכם מספר בנייני משרדים בו אתם אחראים על אחזקתם וברשותכם מספר עובדים מיומנים. אתם מטיילים ממקום למקום, מביניין לביניין עם מכשיר הקשר, מפקחים על העובדים ונותנים הוראות ובסוף החודש מחלקים משכורות וסופרים את הרווח.

בניגוד לעוזרת בית, כאשר בבעלותכם עסק של שירותי ניקיון משרדים, ניהול ואחזקה אתם לא מלכלכים את הידיים, אז אם אתם הולכים על זה אז כבר עדיף בגדול...

במאמר הבא נבין איך נקים את העסק עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי ברקוביץ, מומחה קידום אתרים במנועי חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברקוביץ

מאת: שי ברקוביץניקיון31/03/111364 צפיות
ידוע זה מכבר כי סביבה נקייה ונעימה תורמת לאווירה, להרגשה הנעימה וכן במידה ומדובר במקום עבודה הניקיון והסדר יתרום רבות ליעילותה של העבודה בקרב העובדים וכך למעשה ניקיון משרדים הינו נושא חשוב העומד על הפרק בבסיסו של כל מנהל או בעל משרד המעוניין לשמור על סביבת עבודה נאותה ונעימה.

מאת: שי ברקוביץבניין ואחזקה - כללי06/02/111239 צפיות
בעבר יכולנו לראות כלי עבודה ידניים בלבד אשר מהלך השימוש בהם הנעשה בידיים לא מיומנות התמשך זמן רב ובאופן מסורבל ולעיתים גם ללא הצלחה כלל אך לעומת זאת כיום פותחו מגוון כלי עבודה חשמליים אשר בראש ובראשונה הופכים את המשימה לשיפוץ והתקנות שונות הדורשות כלי עבודה לנינוחה ומהירה ביותר.

מאת: שי ברקוביץהפקות אירועים16/01/111202 צפיות
רבים יודעים זה מכבר את חשיבותו של קייטרינג איכותי כתורם להצלחתו של אירוע חשוב בין אם מדובר באירוע עסקי או חתונה ובין אם מדובר במפגש חברתי משמח או מסיבה הקייטרינג יכול לתרום רבות ולהשביע את אורחי האירוע. בנוסף בשנים האחרונות חלק חשוב ביותר מכל אירוע מוצלח הוא בחירה מוצלחת של שירות הפקת אירועים. הפקת אירועים צריכה להיעשות מהלב ותוך אהבה לכך משום שישנו צורך מהותי בשימת דגש על כל פרט ופרט בכדי להימנע מעוגמת נפש מיותרת עבור מארגן האירוע או אחד האורחים משום חוסר תשומת הלב לפרטים הקטנים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים25/11/101750 צפיות
בעבר תיבות הדואר או נכון יותר לומר, תיבות המכתבים הפרטיות, היו מגיעות בעיצוב זהה ומסורבל כאשר כיום ניתן לראות תיבות מכתבים קומפקטיות וסולידיות הממוקמות מחוץ לבניין הדירות והמגיעות בשלל עיצובים שונים.

מאת: שי ברקוביץמוסיקה26/10/101384 צפיות
תופים הם אולי כלי הנגינה הכי עתיקים והכי נפוצים אז למה לא לדעת קצת על ההיסטוריה שלהם?!

מאת: שי ברקוביץניקיון05/09/101158 צפיות
במידה ואתם עומדים בפני משימת ניקיון של המשרד תחילה עליכם לוודא שיש לכם את הכלים והחומרים הדרושים לכך. ניקיון משרדים זה לא תורת הקוונטים אבל אם זאת צריכים מיומנות מסויימת וכמובן את הכלים והחומרים הנכונים. למעשה זה די דומה לניקיון הבית אבל בכל זאת הייתי רוצה לתת לכם או לפחות להזכיר לכם כמה טיפים וצעדים בניקיון משרדים.

מאת: שי ברקוביץעיצוב פנים23/08/101193 צפיות
בשלב זה או אחר מגיע הרגע בו רוצים וגם רצוי לעצב מחדש את חדר האמבטיה. עיצוב מחדש יכול להסתפק רק בקוסמטיקה קלה לחדר האמבטיה על ידי קניית אביזרי אמבטיה חדשים ומעוצבים הייקנו מראה יוקרתי ואקסלוסיבי לחדר האמבט, לחילופין ישנם מקרים בו צריך תכנון ובנייה מחדש של כל האמבטיה וחלל החדר. בכל מקרה לא משנה מה גודל הפרוייקט ישנם כמה דברים שעליכם לזכור לפני עיצוב חדר אמבטיה מחדש.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211181 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211034 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211206 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201057 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica